Podziel się

05.02.2013

POWIEKSZ

Ruszyła V edycja konkursu Kampania Społeczna Roku. Zgłoszenia do tego ogólnopolskiego konkursu można rejestrować za pośrednictwem strony internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl

Liczba kampanii społecznych rośnie z roku na rok. W 2012 powstało ponad 100 kampanii, których twórcy chcą zmieniać polską rzeczywistość społeczną za pomocą działań marketingowo-reklamowych. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybierają najlepsze kampanie w 7 kategoriach:

  • Kampanie organizacji pozarządowych
  • Kampanie instytucji publicznych
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej
  • Kampanie firm i fundacji firm
  • Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
  • Akcje zaangażowane społecznie

Dodatkowo jury może przyznać dowolną ilość wyróżnień m.in. za:

  • Najlepsze działania PR
  • Najbardziej inspirującą kreację reklamową
  • Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe.

W konkursie udział mogą brać organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i public relations i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w 2012 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA,  natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Warto śledzić dynamiczny rozwój kampanii i marketingu społecznego w Polsce, zmieniających się form i coraz większej odwagi przekazów. Kampanie społeczne zazwyczaj prezentują coraz wyższy poziom. Głównym celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym. Jurorzy koncentrują się na kreacji i nowatorstwie podejścia do tematu, który kampania porusza. Nie chcemy, by zmagania konkursowe stały się próbą oceny tematyki, na którą zwracają uwagę jej twórcy – mówi przewodniczący Jury, prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do konkursu upływa 28 lutego, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 25 kwietnia 2013. Po raz kolejny Gala odbędzie się w TR Warszawa. Więcej informacji na temat konkursu znajduje się www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.  

Organizatorzy, partnerzy i patroni medialni konkursu: portal kampaniespoleczne.pl, Fundacja Komunikacji Społecznej, PGNiG, Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Związek Firm Public Relations, SAR, IAA, CCIFP, TVP2, BRIEF, PRoto, TOK FM, odpowiedzialnybiznes.pl, marketingowiec.pl, csrinfo.org, ngo.pl, CR Navigator, ngo.pl, marketerplus.pl.




TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM