Podziel się

11.03.2013

POWIEKSZ

7 marca zakończył się nabór do tegorocznej edycji konkursu Kampania Społeczna Roku 2012. Zwycięzców w większości z siedmiu kategorii wyłonią specjaliści branży marketingu społecznego, public relations i reklamy. Jednak najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie będą wybierać internauci. Do 26 marca za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl można ocenić i wskazać najciekawszą kampanię przygotowaną przez osoby prywatne.

Kategoria Akcje Zaangażowane Społecznie zasadniczo różni się od pozostałych, które skierowane są głównie do agencji reklamowych, PR, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i firm. Akcje Zaangażowane Społecznie są ukłonem organizatorów Konkursu w stronę szerszego grona autorów (niezwiązanych z żadną instytucją), przede wszystkim wobec indywidualnych inicjatorów niezależnych akcji społecznych realizowanych według własnego pomysłu. Dzięki temu autorzy ciekawych, oddolnych działań mają szansę włączyć się w rywalizację i skonfrontować się z profesjonalistami z branży.

Tutaj można zapoznać się ze zgłoszonymi akcjami oraz dokonać wyboru.

Konkurs Kampania Społeczna Roku 2012 adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2012 roku zrealizowali kampanię społeczną.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 25 kwietnia 2013. Po raz kolejny Gala odbędzie się w TR Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.  

Organizatorzy, partnerzy i patroni medialni konkursu: portal kampaniespoleczne.pl, Fundacja Komunikacji Społecznej, PGNIG, Polpharma, Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Związek Firm Public Relations, SAR, IAA, CCIFP, TVP@, BRIEF, PROTO, TOK FM, odpowiedzialnybiznes.pl, marketingowiec.pl, csrinfo.org, ngo.pl, CR Navigator, ngo.pl, marketerplus.pl




TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM