Newsletter
Podziel się

15.04.2013

W tym roku po raz 4. na przełomie czerwca i lipca Polskę odwiedzą dzieci z różnych stron świata, by wspólnie tworzyć, uczyć się od siebie i dzielić swoją sztuką z innymi. Organizatorzy poszukują domów mogących ugościć dzieci w trakcie trwania projektu "Brave Kids".

Jednym z głównych elementów projektu jest animacja środowiska lokalnego, dlatego też zaproszone dzieci nie mieszkają w hotelach czy w schroniskach, ale u miejscowych wolontariuszy. Zaproszenie dziecka pochodzącego z innego środowiska do domu ma pozwolić otworzyć się na obcą kulturę i mentalność oraz poznać i zrozumieć zwyczaje dzieci pochodzących z odmiennego kręgu kulturowego. Zaangażowanie w projekt Brave Kids ma być także wyzwaniem, wymagającym cierpliwości i tolerancji, dla dorosłego człowieka.

Brave Kids to edukacyjny program realizowany od 2009 roku we Wrocławiu. Jego zasadniczym celem jest spotkanie artystycznych zespołów dziecięcych i młodzieżowych, w tym pochodzących ze środowisk ubogich oraz z miejsc dotkniętych klęskami żywiołowymi i konfliktami społeczno-politycznymi (m.in. z Ugandy, Nepalu, Inguszetii), a także grup pochodzących z państw wysoko rozwiniętych (Norwegia, Szwecja, Izrael), które borykają się z problemami i chorobami cywilizacyjnymi takimi jak konsumpcjonizm, depresja czy samotność. Warsztaty artystyczne oparte na zasadzie „Dzieci uczą dzieci” odbywa się rokrocznie przez 3 tygodnie na. Na zakończenie dzieci przygotowują wspólny spektakl, który pokzywany jest publiczności wrocławskiego „Brave Festival - Przeciw Wypędzeniom z Kultury”.




TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2014

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM