Podziel się

02.02.2017

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii „Szukamy mamy”. Celem akcji jest dotarcie do nowych opiekunów, którzy z pomocą Stowarzyszenia mogliby stworzyć dom dla opuszczonych i osieroconych dzieci.

Mimo sukcesu zeszłorocznej kampanii „Szukamy Mamy”, w wyniku której Stowarzyszenie pozyskało wiele aplikacji od osób chętnych do pomocy, problem braku opiekunów nadal istnieje - stowarzyszenie wciąż poszukuje rodziców dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Pośrednim celem kampanii jest również zwrócenie uwagi i podniesienie świadomości na temat opieki zastępczej w Polsce.

Rodzicielstwo zastępcze w Polsce przeżywa obecnie kryzys, coraz trudniej znaleźć osoby, które są gotowe podjąć się wychowania dzieci pozbawionych opieki rodziny biologicznej. Często blokadę dla potencjalnych rodziców zastępczych stanowi lęk związany z poczuciem własnych niedoskonałości, braku odpowiedniego przygotowania.

Na te wątpliwości odpowiadać ma strategia kampanii. Zgodnie z przedstawionym w kampanii rysopisem: „Poszukiwana mama nie musi być wysoka, nie musi mieć niebieskich oczu, ani czerwonej sukienki. Nie musi być idealna…”. Jak podkreślają przedstawiciele Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, potrzebni są „zwyczajni rodzice” – najważniejsze jest otwarte serce, chęć niesienia pomocy i podarowania rodziny opuszczonym dzieciom. Powstały w ramach kampanii spot przedstawia z pozoru błahą sytuację, która ma uświadamiać jak wygląda codzienność dzieci osieroconych pozbawionych opieki.

Ogólnopolska kampania potrwa do połowy marca. Koncepcję strategiczną oraz kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Dziadek do orzechów, a produkcję filmów opracował dom produkcyjny Film Fiction. Uzupełnieniem akcji są key visuale oraz strona internetowa. 

Szczegóły dotyczące rekrutacji Rodziców SOS można znaleźć na specjalnej stronie kampanii www.szukamymamy.pl. Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce organizacja non-profit która już od ponad 30 lat zapewnia dom osieroconym i opuszczonym dzieciom oraz pomoc maluchom zagrożonym utratą opieki rodzicielskiej. W domach SOS wychowuje się w tej chwili ok. 450 dzieci.

 


Kategoria ogólna:Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Pomoc społeczna



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM