Podziel się

31.03.2017

POWIEKSZ

Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016.

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczną.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

W konkursie przyznajemy tytuł „Kampanii społecznej Roku” nie tylko za pomysły kreatywne, oceniamy również strategię, działania PR, efektywność oraz nowatorskie podejście do tematu, który kampania porusza. Jury nigdy nie ocenia tematu kampanii  celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym – mówi przewodniczący Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 21czerwca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku).

Organizatorzy szacują, że o tytuł Kampanii Spolecznej Roku w kategoriach ogólnopolskich powalczy ok. 100 kampanii. Jest to liczba kampanii, ogólnopolskich, które miały miejsce w 2016 roku. Kampanie można zgłaszać  w kategoriach: Kampanie Organizacji Pozarządowych, Kampanie Lokalne, Kampanie Instytucji Publicznych, Kampanie W Kategorii 1%, Akcje Zaangażowane Społecznie, Kampanie Firm I Fundacji Firm, Programy Edukacyjne Firm, Akcje Zaangażowane Firm, Marketing Zaangażowany Społecznie, Kampanie O Tematyce Ekologicznej, Kampanie O Tematyce Zdrowotnej, Kampanie  Dla Rozwoju

Dodatkowo w konkursie będą oceniane również kampanie zagraniczne.

 

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl.

Partnerzy i Patroni: Polpharma, Jetline, Biedronka, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Nowy Marketing, Grupa Wirtualna Polska, SAR, CSR Info, Proto, ngo.pl, Związek Firm PR, hatalska.com, CCIFP, Brief, Teatr Kamienica.


Kraj:Polska



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM