Podziel się

03.04.2017

POWIEKSZ

Uczestnicy tygodnia mody zbierają się w sali, gdzie ma się odbyć “najbardziej prowokacyjny pokaz, jaki kiedykolwiek powstał”. Kiedy jednak modelki wychodzą na wybieg, publiczność jest wielce skonsternowana. Ubrania zaprezentowane podczas show były… nie tylko mało wyrafinowane (jak przystało na tydzień mody), ale też nie były prowokacyjne, a tak reklamowali to wydarzenie organizatorzy. Po chwili, widzowie oglądają przejmujący film, objaśniający genezę tego wydarzenia. 

The Guilty Clothes Collection (Kolekcja Winne Ubrania) została stworzona by – jak pisze nadawca kampanii, The Survivors Trust - “sprowokować społeczeństwo” do zastanowienia się nad kulturą gwałtu. Kolekcję przygotowały bowiem ofiary przemocy seksualnej. Podczas pokazu zaprezentowano ubrania, które miały na sobie w chwili napaści. Czy były one prowokacyjne, uwodzicielskie? Odpowiedź brzmi nie, a mimo to bardzo często obarcza się kobiety winą za atak, zarzucając im, jakoby ubierały się niewłaściwie, wręcz prowokacyjnie. Kampania jest swoistym sprzeciwem wobec takiego typu myślenia.

Iga Lewandowska




TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM