Kanar to też człowiek?
16.10.2014, komentarzy: 0
Kampania warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego ma na celu pokazanie innego oblicza sprawdzających legalność przejazdu podróżujących. Plakaty pokazują pasje i zainteresowania pracowników ZTM oraz ich sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy. Czy dzięki temu inaczej spojrzymy na przeprowadzających
Dobroczynne polewanie się wodą
28.08.2014, komentarzy: 0
Przysłowie „wylać na kogoś kubeł zimnej wody” nabrało nowego znaczenia. Nie chodzi przynajmniej o pozbawienie kogoś złudzeń, ale wręcz przeciwnie - danie szansy na lepsze życie. Internet pełen jest krótkich filmów, w których bohaterowie polewają się wodą, a wszystko w dobroczynnym celu. Pytanie, czy
Policjanci z Tweetami
09.05.2014, komentarzy: 0
To miała być miła i zabawna akcja na Twitterze. Zaczęło się od „Masz zdjęcie z nowojorskim policjantem? Opublikuj i oznacz #myNYPD”, wpisanego w dobrej wierze przez administratora profilu nowojorskiej policji. Oczekiwano zalewu fotografii turystów z uśmiechniętymi stróżami prawa. Chwilę później pod Tweetem
Skarpetki na przyrodzeniach
03.04.2014, komentarzy: 0
Nowy trend na portalach społecznościowych – młodzi mężczyźni z całego świata publikują swoje zdjęcia, na których prezentują się w stroju Adama, jeżeli nie liczyć skarpetek naciągniętych na przyrodzenie. Akcja ma charakter fundraisingowy, ale czy w tym wypadku cel uświęca środki?
Walka o prawa kobiet w grze komputerowej
10.10.2013, komentarzy: 0
Z pozoru gra jak każda inna – gracz wciela się w bohatera historii, który otrzymuje różne zadania do wykonania. Tyle, że bohaterką jest hinduska kobieta, a jej zadania to np. zdobycie pomocy medycznej dla chorującej córki (co wiąże się z negocjacjami z mężem, koniecznością dodatkowej pracy by zdobyć
Niepełnosprawny reklamuje charytatywną pornografię
26.06.2013, komentarzy: 0
Narrator opowiada o wizytach w domach publicznych, do których chodzi regularnie i ze sporą przyjemnością. Następnie przedstawia się – nazywa się Asta Philpot, porusza się na wózku i jest chory na artrogrypozę, wrodzoną sztywność stawów. A tym, którzy uważają, że nie ma prawa do korzystania z usług prostytutek,
Przestańcie tylko lubić, zacznijcie wreszcie płacić
16.05.2013, komentarzy: 0
„Polub nas na Facebooku, a nie zaszczepimy ani jednego dziecka na polio”. Tymi słowami szwedzki oddział UNICEF rzucił rękawicę wszystkim slacktywistom – osobom wspierającym cele społeczne wyłącznie biernie. Dadzą like’a znanej organizacji społecznej, swoich pieniędzy już nie. Zasłużony pstryczek w nos,
Poradnik podatnika, czyli wokół jednoprocentowych kontrowersji
28.03.2013, komentarzy: 0
Skandale wokół Fundacji Kidprotect i Fundacji „Maciuś” wydarzyły się na chwilę przed składaniem PIT-ów. Podatnicy podejmują właśnie decyzje o przekazaniu 1% na NGO. Eksperci twierdzą jednak, że osławione dwa przypadki to wyjątki od reguły, a OPP warte są wspierania. Publikujemy kilka porad, jak wybrać
polecamy
Bóg kocha marketing
26.10.2011, komentarzy: 0
Czas „odświeżyć markę” kościoła - czas na „church marketing”.
polecamy
Siła i piękno czy sponsorzy i seks?
13.07.2011, komentarzy: 3
WTA kampanią promującą kobiecy tenis naraziło się na oskarżenia o posługiwanie się porno-estetyką. Umięśnione ciała kobiet poruszają się w zwolnionym tempie, a obraz dopełnia rozluźniająca i zmysłowa muzyka. - Tak, te kobiety są piękne, ale widzimy głównie dekolty i nogi. W dodatku z muzyką,
polecamy
Bez znieczulenia
27.04.2011, komentarzy: 5
"Postanowiliśmy pokazać typową sytuację w szpitalu: wkłucie do żyły bez znieczulenia skóry, badanie jamy ustnej (...)" Na emisję drastycznej kampanii Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci w przestrzeni publicznej zwróciła uwagę matka dwóch chłopców, która zaalarmowała media. Spot wywołuje mieszane
Bez PITa d... zbita
02.03.2011, komentarzy: 1
Do unoszącego się w powietrzu „PITomana” swoje rączki wyciągają dzieci. "Bez PITa d... zbita" komunikuje Gmina Piaseczno swoim mieszkańcom.
Marzenie ściętej nogi
24.08.2009, komentarzy: 1
Wygląda to jak kadr wyjęty z filmu „Świt Żywych Trupów”, jak reklama nowej części „Piły X”, jak cokolwiek innego, ale nie jak kampania społeczna propagująca segregację śmieci. Zastanowienie, a może i inne emocje, budzą równo ucięte ludzkie nogi przechodzące po
Walka o tlen
24.03.2009, komentarzy: 3
"Sytuacja atakującego i broniącego jest skrajnie odmienna. Jeśli nie mamy dobrego planu gubimy się w pomysłach.
Reklamowe fajerwerki 1procenta, czyli PR na wiosnę
07.05.2008, komentarzy: 1
"Organizacje zaczynają przejmować styl komercyjnych reklam. Część kampanii swoją poetyką nie odbiega od reklam proszków do prania czy kredytów hipotecznych!"
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM