„Największy d*pek na świecie” stał się bohaterem
18.08.2016, komentarzy: 0
Oddaje mocz do butelki i wyrzuca ją z samochodu, trąbi na starszą panią przechodzącą przez pasy, wchodzi zapalić do damskiej toalety, strzela do psa z karabinu paintballowego, zabiera dzieciom cukierki, jest opryskliwy i bezczelny. Coleman F. Sweeney to człowiek, którego nie da się lubić.
„Już zombie chodzą szybciej...”
25.09.2015, komentarzy: 0
Nie mogłem się zmieścić w ubranie w sklepie, to jest dyskryminacja". "Nie, to oznacza, że jesteś za gruby i powinieneś przestać jeść" - mówi w swoim nagraniu kanadyjska youtuberka Nicole Arbour. Nagranie wywołało falę negatywnych komentarzy, autorka straciła pracę, ale pozostaje przy swoim zdaniu.
Ile może zdziałać „selfie” bez makijażu
03.07.2014, komentarzy: 0
Użytkowniczki portali społecznościowych publikowały wykonane przez siebie zdjęcia swoich twarzy bez makijażu. Wraz z rosnącą liczbą opublikowanych fotografii kobiet bez make-up’u wzrastała liczba datków na rzecz organizacji walczących z rakiem piersi. Wiele wskazuje na to, że akcja jest oddolną inicjatywą,
Karmić czy nie karmić?
12.06.2014, komentarzy: 0
Meksykańska kampania na rzecz promocji karmienia piersią została zrównana z ziemią przez opinię publiczną, zawieszona i skierowana do przeredagowania. Pod wpływem krytyki od kampanii odcięła się nawet jedna z celebrytek będących jej twarzą. Co aż tak rozemocjonowało opinię publiczną?
Problem dużego formatu
03.10.2013, komentarzy: 0
Fotograficzna seria „Full Beauty Project” autorstwa włoskiego artysty Yossi Loloi budzi skrajne kontrowersje. Przedstawia bardzo otyłe, nagie kobiety. Piękno nie ma rozmiaru, każdy ma prawo je postrzegać indywidualnie – stara się przekonać autor. Fotograf daje pstryczka w nos każdemu z odbiorców, rzuca
Tajemnice nastolatków
25.01.2012, komentarzy: 0
Miesiąc temu zmarł Ben Breedlove. Nagrania, które zostawił, obejrzało od tego czasu ponad 6 milionów internautów. Miał 18 lat i swoimi wyznaniami w sieci zainspirował dziesiątki nastolatków, które teraz publicznie, w internecie, opowiadają innym - czasem bardzo wzruszająco!- o swoich problemach.
Papierosy są w modzie
23.02.2011, komentarzy: 0
Kampanie społeczne lansują modę na niepalenie, a świat mody - przeciwnie: pokazuje, że papierosy są szykowne. Która moda wygrywa?
Celebrytka wśród kampanii
06.10.2010, komentarzy: 1
"Najbardziej rozpoznawalna polska kampania społeczna." Czyżby?
Alicja, dziewczyna z owłosionym garbem
31.03.2010, komentarzy: 3
Dziwny tytuł, ale oddaje istotę tej dziwnej kampanii, która skutecznie potrafi wprawić w konsternację.
Ale wstyd
31.03.2009, komentarzy: 0
Viralowa kampania adresowana do osób młodych, korzystających z internetu i... z życia, pokazuje wystawione na widok publiczny młode osoby, które budzą swoim zachowaniem (siusianiem, wymiotami i agresją) zażenowanie otoczenia. Ku przestrodze i refleksji.
Z miłości do warzyw
03.02.2009, komentarzy: 0
Amerykańska stacja NBS odmówiła emisji prowegetariańskiej reklamy "Veggie Love" podczas finału Super Bowl, który odbył się w miniony weekend. Spot, mimo niekomercyjnych intencji - znanej z prowokacyjnych akcji - PETY, okazał się zbyt mocno nacechowany erotyką, jak na standardy stacji.
Jedna ręka jest zła
27.01.2009, komentarzy: 0
W ciągu 2 lat zrealizowano 3 kampanie (przynajmniej) oparte na identycznym pomyśle.
Normalne głupie pytania
30.09.2008, komentarzy: 5
Trochę dziwna i trochę obrzydliwa i na pewno potrzebna - kampania belgijska dla początkujących w sferze seksu.
Zabójcze opalanie
16.09.2008, komentarzy: 4
W jesienne dni przypominamy spot reklamowy z solarium w roli głównej. Można się go przestraszyć. Reklamę oceniają specjaliści - z branży reklamowej i onkologicznej.
Orkiestra gra, krytyka huczy
27.12.2007, komentarzy: 0
Jerzy Owsiak jest przykładem bardzo łatwych rozwiązań - nieważne, jakim człowiekiem jest się przez cały rok, raz w roku wystarczy wrzucić tę dziesiątkę czy piątkę do puszeczki i wszystkie nasze grzechy są zbawione - twierdzi jeden z krytyków działalności Jerzego Owsiaka.
archiwum
Google blokuje pupę
28.02.2006, komentarzy: 0
Serwis Google przejawia cechy cenzora – najpierw cenzuruje niewygodne dla chińskiego rządu treści, a teraz... pośladki. Witryna dotycząca choroby hemoroidalnej nie doczekała się promocji w Google, gdyż została zakwalifikowana przez zespół Google Adwords jako zawierająca treści dla dorosłych.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM