#prostalinia - spektakularna akcja, ale czy etyczna?
22.03.2017, komentarzy: 0
Pomijając chaos informacyjny, sam fakt, że kwota wsparcia ma z góry określony górny limit, powinien zostać jasno zakomunikowany. W takiej formie, jaką zaproponowali organizatorzy akcji (\"Za każde zdjęcie oznaczone hashtagiem #LiniaProsta na Instagramie, Twitterze lub Facebooku telewizja Lifetime
Gwiazda pop po amputacji
04.03.2015, komentarzy: 0
Viktoria Modesta bywa nazywana "pierwszą gwiazdą pop po amputacji". Jej ostatni singiel "Prototype" wzbudził zainteresowanie rozmaitych mediów i milionów internautów – sam klip zanotował ponad 5,5 mln wyświetleń na YouTube.
Konserwatywny tabloid „pomaga” imigrantom
05.02.2015, komentarzy: 0
Redaktorzy anarchistycznego pisma Strike! rozgrzali ponownie do czerwoności spór wokół uchodźców z Calais, korzystając – paradoksalnie – z oferty przygotowanej przez konserwatywną gazetę Daily Mail. Dziennik, w porozumieniu z firmą P&O Ferries, zaoferował swoim czytelnikom możliwość przeprawy promem
Bóg kocha też homofobów
19.09.2014, komentarzy: 0
Członkowie Kościoła Baptystycznego Westboro w Kansas zakłócają pogrzeby homoseksualistów głośnymi demonstracjami pod homofobicznymi hasłami i apelują o karę śmierci dla osób nieheteroseksualnych. A teraz codziennie, wchodząc do swojej siedziby, muszą oglądać umieszczony koło niej tęczowy billboard z
Coming out w reklamie makaronu
17.07.2014, komentarzy: 0
Komentatorzy twierdzą, że to pierwsza mówiąca w przyjazny sposób o społeczności LGBT reklama we Włoszech. Spot, promujący dania gotowe, jest bezpretensjonalny i sympatyczny, jest także przejawem odwagi w kraju, gdzie według niektórych badań prawie ¾ gejów i lesbijek spotkało się z aktami dyskryminacji.
Savoir-vivre bez uprzedzeń
20.02.2014, komentarzy: 0
Zasady dobrych manier przede wszystkim kojarzą się z regułami zachowania przy stole, w miejscu pracy, na przyjęciu, w rodzinie czy odpowiednim ubiorem. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, odnośnie do których nie znajdziemy porad w standardowym podręczniku. Przedstawiciele różnych grup i organizacji
Drugi ślub w indyjskiej reklamie biżuterii
12.12.2013, komentarzy: 0
W kraju, gdzie wdowy i kobiety po rozwodzie planujące ponownie wyjść za mąż są społecznie nieakceptowane, za rewolucyjną uznano reklamę biżuterii firmy Tanishq, która w ciepły i pozytywny sposób pokazuje ponowne zamążpójścia. Zaskoczenie wywołał ciemniejszy odcień skóry aktorki, ale przede wszystkim
Billboardowa plama
07.11.2013, komentarzy: 0
„Zespół Downa to plama na koszuli, której nie możesz sprać” – billboardy Olimpiad Specjalnych Polska z takim hasłem od tygodnia wzbudzają oburzenie mediów i opinii publicznej. Komu zabrakło wyobraźni, wrażliwości albo po prostu rozumu? – zapytała jako pierwsza "Superniania" Dorota Zawadzka. Billboardowej
Problem dużego formatu
03.10.2013, komentarzy: 0
Fotograficzna seria „Full Beauty Project” autorstwa włoskiego artysty Yossi Loloi budzi skrajne kontrowersje. Przedstawia bardzo otyłe, nagie kobiety. Piękno nie ma rozmiaru, każdy ma prawo je postrzegać indywidualnie – stara się przekonać autor. Fotograf daje pstryczka w nos każdemu z odbiorców, rzuca
Kibice Motoru, lublinianie, Romowie i bilety autobusowe
05.12.2012, komentarzy: 0
Żyd i czarnoskóry nie będą uczyć mieszkańców Lublina sztuki dialogu. Powodem jest zwycięstwo hasła „Stop tolerancji dla tolerancji”. A to wszystko w „Mieście dla wszystkich”.
Niemowlę z misją
08.08.2012, komentarzy: 0
Zamiast tradycyjnych, uroczych bobasów stroje kąpielowe hiszpańskiej projektantki Dolores Cortes reklamuje równie urocza Valentina Guerrero - dziewczynka z zespołem Downa. - To nowość, bo dzieci z trudnościami zazwyczaj się ukrywa - mówi mama Valentiny.
Barbie ma raka
21.03.2012, komentarzy: 0
Rebecca Sypin i Jane Bingham przekonują firmę Mattel do wyprodukowania łysej lalki Barbie. Ich projekt poparło już ponad 150 tys. osób.
polecamy
Złe stereotypy i dobre intencje w kampanii „Stop wariatom drogowym”
28.09.2011, komentarzy: 0
Przypominamy głośną kampanię PZU „Stop wariatom drogowym”, w której metaforę kierowców stanowili agresywni mężczyźni w białych kaftanach bezpieczeństwa. Kampania, jak pisał Tygodnik Powszechny, "wykorzystała piętno choroby psychicznej do promowania ostrożnej jazdy".
Know how wzbudzić kontrowersje
16.03.2011, komentarzy: 1
Wystarczy znany symbol przedstawić w innym kontekście i lotem błyskawicy podniosą się głosy - „profanacja!”, a temat będzie miał swoje 5 minut.
Piękno w deformacji
14.04.2010, komentarzy: 0
Obecne w kulturze masowej kanony piękna są nieubłagane. Projekt fotograficzny "Aesthetic & Disability" próbuje naruszyć konsensus co do ich jakości prezentując nietypowych, może nawet szokujących, modeli.
Wspak wprost z ulicy
16.12.2008, komentarzy: 1
W Warszawie pojawiło się pierwsze pismo uliczne sprzedawane przez osoby bezdomne.
Uściski za darmo
02.12.2008, komentarzy: 3
Wreszcie coś pozytywnego - w dodatku na temat seropozytywności. Rozczulająca kampania zapraszająca do przytulania się, która została powtórzona wielokrotnie w różnych miejscach na świecie, także i w Polsce.
To jest takie... niefajne
18.11.2008, komentarzy: 2
Eliminacja słów z mowy potocznej to niełatwe zadanie. Trzej specjaliści oceniają kampanię, która dąży do wycofania słowa "gay".
Ironia dystansuje od problemu
13.05.2008, komentarzy: 7
Akcja „Dach nad głową” stawia przed społeczeństwem zadanie – wzruszyć Donalda Tuska i zawstydzić ludzi biednych.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM