Wycieczka do Tajlandii po nową twarz
20.03.2014, komentarzy: 0
Kobiety w wieku 25-45 lat mają szanse wygrać darmową operację plastyczną i luksusowe wakacje w Tajlandii. W internecie zostanie opublikowana relacja fotograficzna i filmowa z pobytu, a ich imiona, nazwiska i wizerunki przed i po operacji będą wykorzystywane do celów marketingowych. Kryje się za tym rządowa
„Gdzie jest moja kupa?”
26.09.2012, komentarzy: 0
Dzięki aplikacji o wdzięcznej nazwie "Gdzie jest moja kupa?" można prześledzić "wędrówkę" swoich odchodów w kanalizacji miejskiej, zmierzyć czas, jaki zajmuje im dotarcie do oczyszczalni, a nawet organizować wyścigi odchodów wśród sąsiadów. Aplikację promuje Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
Jak przeżyć wakacje w Macedonii
27.06.2012, komentarzy: 0
Poradnik dla osób wybierających się do Macedonii. Warto wiedzieć, że Macedończyk jeździ jak wariat, bije turystów i kantuje na cenach. Tak swoich obywateli przedstawia w kampanii promującej kraj macedoński rząd. Kampania docelowo miała spowodować... wzrost ruchu turystycznego.
„Białe słonie”, czyli gdy kwitnie kryzys, kwitnie też architektura
20.06.2012, komentarzy: 0
W Hiszpanii perły budownictwa można znaleźć także wśród budynków użyteczności publicznej. Część z nich jednak to „białe słonie”, o których szczególnie jest głośno podczas trwającego tam kryzysu.
Is Poland a village killed by planks?
30.05.2012, komentarzy: 0
„Feel like at home!” wita zagranicznych kibiców nowa polska kampania, błyskawicznie - aż kusi by to dodać - po polsku skrytykowana. Specjaliści komentują, że w haśle jest błąd językowy, a rząd i wykonawcy (już po fali krytyki) oświadczają, że taki zabieg był celowy i że niepoprawne że hasło było
Zapraszamy do Polski, K%^*A!
07.05.2012, komentarzy: 0
"Na zdrowie ku...!", "I'm going to Poland ku...!" czy "Ready for summer ku...!" – takie hasła pojawiły na serii t-shirtów promujących EURO 2012. To zachęta czy pogróżki? Wszystko wyjaśnia projektant - Szukaliśmy czegoś, co kojarzy się z Polską, czegoś co będzie od razu rozpoznawalne dla kibiców
Wycieczki śladami korupcji w stolicy Czech
28.03.2012, komentarzy: 0
W kraju piwa, wojaka Szwejka i Krecika powstało biuro podróży oferujące wycieczki po miejscach związanych ze słynnymi aferami korupcyjnymi. Czechy to przecież kraj humoru i autoironii. "Z każdej wady wyciągną zaletę", przyznaje Mariusz Szczygieł.
Ciacha, przystojniacy i dupeczky z Konina
28.12.2011, komentarzy: 0
„Pokażmy, że Konin nie jest tylko miastem emerytów i rencistów, ale i pięknych kobiet!“, „Udowodnijmy że w Koninie żyją przystojni faceci!“. Młodzi mieszkańcy Konina pokazali i udowodnili, że w Koninie mieszkają prawdziwe ciacha i dupeczky.
Gwałt w dresie, czyli sportowa promocja stolicy
07.12.2011, komentarzy: 0
Warszawą nie trzeba się zachwycać, wystarczy założyć dres i szybko ją przebiec, skacząc z budynków i przeskakując Wisłę. Taki sposób przedstawienia stolicy okazał się być niezgodny nie tylko z prawami fizyki, ale także z oczekiwaniami Polaków i… poczuciem dobrego smaku.
polecamy
Najlepszy, dobry, najgorszy. Warszawiak, Trójząb i Ślązak elektryzują Polskę
03.08.2011, komentarzy: 0
Utwór „Nie ma cwaniaka na Warszawiaka” Projektu Warszawiak szybko zrobił medialną karierę. Ten sukces zapragnęli powtórzyć mieszkańcy Trójmiasta i Śląska. Projekt Trójząb spotkał się z ciepłym przyjęciem, na Projekt Ślązak posypały się gromy, a w przygotowaniu są już kolejne inicjatywy
Wielki kondom w Koninie
13.04.2011, komentarzy: 1
Spokojny dotąd Konin, niespodziewanie stał się obiektem zainteresowania mediów z całego świata. Informowały o nim dzienniki, serwisy informacyjne, gazety, portale internetowe. Wszystkiemu winna jest gigantyczna prezerwatywa za 150 zł.
Bez PITa d... zbita
02.03.2011, komentarzy: 1
Do unoszącego się w powietrzu „PITomana” swoje rączki wyciągają dzieci. "Bez PITa d... zbita" komunikuje Gmina Piaseczno swoim mieszkańcom.
Wojna na reklamy o Bliskim Wschodzie
23.12.2010, komentarzy: 1
Jaki jest Izrael? Hermetyczny, konfliktowy, niechętny innym narodowościom? Czy wręcz przeciwnie - nowoczesny, otwarty na mniejszości (w tym seksualne), gościnny? Oto dwie sprzeczne wizje w dwóch spotach reklamowych.
polecamy
Zaćmienie w Białymstoku
16.06.2010, komentarzy: 9
Twarz Kononowicza, ciało regionalnego Mistera i słowiczy głos w rytmie disco polo. To odpowiedź na pytanie jak wyglądałby Białystok gdyby był człowiekiem. Kampania "Wschodzący Białystok" nadal budzi emocje.
Gęsi i wąsaty pastuch, czyli co na monetę
23.09.2008, komentarzy: 2
Bocian, orzeł, żubr? Chopin, Kopernik, Lem? Oscypek, kiełbasa, sok pomidorowy? Kuchenki z Wronek? Co powinno być na rewersie polskiego euro?
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM