Jak można bać się kobiecych piersi i komu one przeszkadzają
21.12.2011, komentarzy: 0
Kolektyw FEMEN to już marka sama w sobie. Szokuje, oburza, przykuwa uwagę światowych mediów. Bronią ukraińskich feministek są ich obnażone biusty. Na tyle oburzyły one białoruskie KGB, że działaczki FEMENu zostały pobite, oblane farbą, pozbawione dokumentów, a na "deser" ogolone.
Lincz na wrażliwości
18.05.2011, komentarzy: 0
Sławomir Sikora, pierwowzór bohatera filmu „Dług”, promuje równolegle dwie inicjatywy: film "Lincz" i akcję "Nigdy więcej linczu!". U podstawy tej działalności leży wiara w sprawczą moc kina, której sam 6 lat temu doświadczył. Dyskusyjna jest tylko metoda promowania akcji społecznej.
Eutanazja kampanii i narodziny kontrowersji
25.11.2010, komentarzy: 1
Australijska kampania została zdjęta z wizji ponieważ spot mógł zostać odebrany jako promocja samobójstwa czy zachęcanie do niego. Prawo do ostatniego wyboru popiera 85% Australijczyków i Australijek. Mimo społecznej akceptacji dla legalizacji eutanazji rząd federalny blokuje uregulowania prawne władz
Metoda: na płoda
22.09.2010, komentarzy: 4
Krwawa scena operacji aborcji. Obraz jest żywy, jaskrawy, plastyczny i ... sięga trzeciego piętra kamienicy. Dobrze oświetlony od zmierzchu do świtu funduje Poznaniakom mistyczne doznania, lub jak kto woli – chwile grozy. Terapia szokowa czy pornografia aborcyjna?
W Polsce groźnie, za granicą godnie
17.03.2010, komentarzy: 5
Szybka odpowiedź na kampanię antyaborcyjną z Hitlerem.
Przyjemność leży w twoich rękach. Dosłownie.
17.11.2009, komentarzy: 1
W rządzonej przez socjalistów Estremadurze, autonomicznym regionie Hiszpanii, burzę wywołała kampania zachęcająca do seksualnego samozaspokajania. Młodzi ludzie dowiedzą się o technikach masturbacji i zapoznają się ze sposobami stosowania erotycznych gadżetów.
Sklep z nadzieją
07.07.2009, komentarzy: 0
W Portugalii otwarto sklep, który stał się głównym nośnikiem nowatorskiej kampanii, nagrodzonej w Cannes podwójnie. Sprzedaje towar deficytowy i nienamacalny.
Nieładne reklamy, czyli poovertising
09.12.2008, komentarzy: 0
Nurt reklam na "brzydkie" tematy zyskał nazwę, co warto odnotować. Oto kolejna wersja -vertisingu.
Wszystkie branże łączcie się
08.07.2008, komentarzy: 0
DATA to projekt branży diznajnerskiej, która zajmuje stanowisko wobec problemu łamania praw człowieka. Rodząca się świadomość i chęć działania cieszy, choć to ciągle rzadkość.
Niewspółmierność nie była i nigdy nie będzie powodem aby zamilknąć
31.03.2008, komentarzy: 0
"Korporacje, które z jednej strony szczycą się ideami społecznej odpowiedzialności biznesu i gdzieś tam podsypują pieniądze - tu do domu dziecka, tu do jakiegoś szpitala - ale nagle okazuje się, że w skali makro, kiedy mamy do czynienia ze zwykłym ludobójstwem, to one właściwie udają, że nic nie widzą."
Na dobrej drodze, ale co dalej?
09.02.2008, komentarzy: 5
Nie wiem co mam zrobić widząc ten plakat. Z samego plakatu oraz hasła nic nie wynika. Mam wpisać w google frazę 'handel ludźmi'? Ile osób, które zobaczy plakaty, zrobi cokolwiek?
Jestem przystojny i zamożny, dlatego mogę być kim chcę
12.01.2008, komentarzy: 5
Żaden z bohaterów kampanii „Jestem Polakiem/Jestem Polką” nie eksponuje swojej tożsamości. Kampania zdaje się mieć wymowę „my, mniejszości, w ogóle niczym się nie różnimy od większości”.
archiwum
Poważny temat w bezmyślnym wydaniu
20.06.2005, komentarzy: 4
Zwolenników drastyczności i mocnych wrażeń w najgorszym bezmyślnym wydaniu zapraszamy do artykułu i zdjęć.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM