Naga prawda o nagości
09.02.2016, komentarzy: 0
Uwielbiam poświęcać swoją godność w zamian za drinka - stwierdza kobieta. Osią tej kampanii jest seria bezwstydnych i dziwacznych wyznań występujących w niej bohaterek.
Łzy modowych blogerów
28.01.2015, komentarzy: 0
Trójka nastolatków prowadzących blogi poświęcone modzie wzięła udział w reality show wyprodukowanym przez norweski dziennik "Aftenposten". Zostali wysłani do Kambodży, by przez miesiąc przyjrzeć się rzeczywistości w jednej z tamtejszych fabryk tekstylnych.
Czworonożni turyści
15.05.2014, komentarzy: 0
Miejsca przyjazne dla zwierząt oznaczone symbolem psiej łapy, parki rozrywki dla czworonogów, wydzielone plaże - spędzanie wakacji z pupilem staje się coraz łatwiejsze. Jeśli jednak nie można go zabrać w wymarzone miejsce, podopieczny może wyjechać na własny wyjazd lub pozostać pod opieką profesjonalnego
Bezdomni twarzami marki „Żulerka”
13.02.2014, komentarzy: 0
W zamian za pozowanie do zdjęć w czapkach nowej marki odzieżowej „Żulerka” dziewięcioro przypadkowo spotkanych w Łodzi osób dostało wynagrodzenie i jedno z kolorowych nakryć głowy. Lookbook producenta po sesjach na placu Wolności, ulicy Piotrkowskiej i Rynku Bałuckim zyskał unikatowy, surowy wyraz. Opinie
Ciocia Pikselocia opowiada o zmianie płci
09.01.2014, komentarzy: 0
Proste graficznie gry komputerowe autorstwa Anny Anthropy w warstwie fabularnej dotykają problemów tożsamościowych ludzi, ich seksualności, wyzwolenia kobiet i równości płci. Mają być sposobem komunikowania wartości i poglądów mniejszości seksualnych oraz impulsem do zmian społecznych.
Drugi ślub w indyjskiej reklamie biżuterii
12.12.2013, komentarzy: 0
W kraju, gdzie wdowy i kobiety po rozwodzie planujące ponownie wyjść za mąż są społecznie nieakceptowane, za rewolucyjną uznano reklamę biżuterii firmy Tanishq, która w ciepły i pozytywny sposób pokazuje ponowne zamążpójścia. Zaskoczenie wywołał ciemniejszy odcień skóry aktorki, ale przede wszystkim
Wakacje w slumsach
21.11.2013, komentarzy: 0
Spragnionych wrażeń turystów nie zaspokaja już słynne 3 S – sun, sea, sand (słońce, morze, piasek). Nadszedł czas, żeby do tej listy urlopowych spraw obowiązkowych dodać czwarte S – slums. Wycieczki po biednych rejonach często naruszają prywatność mieszkańców, nie przynosząc im żadnych korzyści. Ten
Walka o prawa kobiet w grze komputerowej
10.10.2013, komentarzy: 0
Z pozoru gra jak każda inna – gracz wciela się w bohatera historii, który otrzymuje różne zadania do wykonania. Tyle, że bohaterką jest hinduska kobieta, a jej zadania to np. zdobycie pomocy medycznej dla chorującej córki (co wiąże się z negocjacjami z mężem, koniecznością dodatkowej pracy by zdobyć
Sieć fast food przeciwko przemysłowej hodowli
26.09.2013, komentarzy: 0
Wrażenie robi wysokobudżetowa animacja, starannie wykreowany, fantazyjny świat oraz emocjonalny przekaz. Niektórzy mówią jednak, że to hipokryzja, nieuczciwość, a wręcz wykorzystywanie wizerunku wegetarianizmu do sprzedaży mięsa. Mowa o spocie wymierzonym w przemysłowy chów zwierząt, który powstał dla
Posiłek bez słowa
19.09.2013, komentarzy: 0
Elegancko zastawiony stół, grupa siedzących przy nim ludzi i... kompletna cisza. Słychać tylko brzęk sztućców, szuranie krzesłem i wszystkie te dźwięki, na które zazwyczaj nikt nie zwraca uwagi. Czy to oznacza, że wszyscy są na siebie obrażeni albo też nie mają najmniejszej ochoty się poznać?
Dzień spędzony offline
05.09.2013, komentarzy: 0
Smartfony są wszędzie - ludzie sprawdzają maile przy stole w kawiarni, wchodzą na Facebooka w przerwie gry w kręgle, a podczas koncertu wydają się bardziej zainteresowani nagrywaniem go niż słuchaniem. Film pokazujący, jak wygląda dzień bez telefonu z internetem, bije rekordy popularności na YouTube.
Na ratunek zaniedbanej paście do kanapek
29.08.2013, komentarzy: 0
Pracownicy społeczni ruszają na interwencję i zamiast zaniedbanego psa ratują... słoik z pastą do kanapek. Wielu konsumentów zarzuciło reklamie trywializowanie problemu złego traktowania zwierząt, jednak tej opinii nie podzieliły ani organizacje zajmujące się opieką nad nimi, ani brytyjski regulator
Marka dla „wybranych” marką dla bezdomnych
23.05.2013, komentarzy: 0
Nie każdy zasługuje, aby nosić ubrania Abercrombie&Fitch - tak można podsumować strategię tej firmy odzieżowej. Deklaracja oburzyła młodego pisarza z Los Angeles i zaczął on rozdawać ubrania A&F tym, od których właściciel sieci tak bardzo chce się odciąć. Akcja okazuje się jednak opierać na tym samym
Paszport i chihuahua kwintesencją meksykańskości?
30.04.2013, komentarzy: 0
Uwielbiana przez dzieci na całym świecie lalka Barbie bywa oskarżana o powielanie seksistowskich i szowinistycznych stereotypów. Tym razem do listy przewinień dołączył rasizm.
Sparodiowali depresję, reklamowali Big Maca
18.04.2013, komentarzy: 0
Bostoński autobus, rząd reklam nad siedzeniami a wśród nich ta, która zelektryzowała amerykańskie media. Z pozoru zwykłe ogłoszenie społeczne, zapraszające na grupę wsparcia. Na zdjęciu smutna kobieta i napis: „Nie jesteś sam – miliony osób kochają Big Maca”.
Proszę zawiesić trzy kawy
11.04.2013, komentarzy: 0
Pięć kaw, dwie wypijemy teraz, a trzy proszę zawiesić – składają zamówienie kawiarniani goście. Z pozoru dziwna prośba staje się dla coraz większej liczby sprzedawców i klientów jasnym komunikatem.
Mieć czy być, czyli jak Starbucks wspiera małżeństwa homoseksualne
04.04.2013, komentarzy: 0
Kawa podnosi ciśnienie i przyspiesza tętno – od lat ostrzegają lekarze. Jednak w ostatnim czasie o szybszą pracę serca klientów i akcjonariuszy Starbucksa przyprawił nie flagowy produkt sieci, a wypowiedzi jej prezesa. Otwarcie popiera on małżeństwa homoseksualne, a protesty kwituje stwierdzeniem, że
Tańczące parówki uczą zdrowego odżywiania
14.03.2013, komentarzy: 0
Czy „fast food” może być zdrowy? Okazuje się, że tak. Dzięki nowej akcji znanej firmy wędliniarskiej najmłodsi konsumenci i ich rodzice mają uwierzyć, że parówka jest składnikiem zdrowej i dobrze zbilansowanej diety przedszkolaka.
Skromna paczka dobroczynnych gier
03.01.2013, komentarzy: 0
Za zestaw od kilku do kilkunastu gier komputerowych, e-booków czy muzyki użytkownik płaci tyle, ile uważa za stosowne. Decyduje też, kto otrzyma jaką część tej ceny – kwota jest dzielona między dewelopera, organizację charytatywną oraz operatora całego przedsięwzięcia, czyli platformę Humble Bundle.
Nasionko niezgody
29.11.2012, komentarzy: 0
Dorota „Doda” Rabczewska, Edyta Herbuś, Michał Piróg protestują na Krakowskim Przedmieściu apelując do prezydenta by zawetował ustawę o nasiennictwie. Setki memów, tysiące wpisów na Facebook’u, bojowe nastawienie organizacji ekologicznych. O co w tym wszystkim chodzi? Dobre pytanie.
Zupa z torebki, mąż oka nie podbił
17.10.2012, komentarzy: 0
Hasło „Bo zupa była prawdziwa” nie ma nic wspólnego z kampanią przeciwko przemocy z lat dziewięćdziesiątych - twierdzi reklamujący się w ten sposób producent gotowych zup. Rada Reklamy przedstawi swoje stanowisko na temat kampanii pod koniec października.
„Oddam, kupię, pomogę”, czyli sklepy nie dla zysku
04.04.2012, komentarzy: 0
Charity shops są domeną przede wszystkim krajów anglosaskich. W Polsce jest ich ciągle niewiele. W takich miejscach sprzedawcami są wolontariusze, a dochód ze sprzedaży rzeczy (od żelazek poprzez ubrania i meble do książek) przeznaczany jest na cele charytatywne.
Barbie ma raka
21.03.2012, komentarzy: 0
Rebecca Sypin i Jane Bingham przekonują firmę Mattel do wyprodukowania łysej lalki Barbie. Ich projekt poparło już ponad 150 tys. osób.
Uprzejmie donosimy na pracodawcę
07.03.2012, komentarzy: 0
Szef despota, toksyczna atmosfera, podwyżki nie będzie. Co teraz? Może donos? Receptę na wyrafinowaną zemstę podaje kampania "Zgłoś nielegalne oprogramowanie", którą prowadzi organizacja zrzeszająca producentów oprogramowania. Dotychczasowy rezultat kampanii: 200 takich zgłoszeń.
„Proszę jeść szybciej – zamykamy bary mleczne”
29.02.2012, komentarzy: 0
Pyzy, pierogi ruskie, fasolka po bretońsku, leniwe, barszcz czerwony – oto kulinarne szlagiery, które na przestrzeni gastronomicznej mogą kojarzyć się tylko z jednym miejscem – barem mlecznym. Jednak liczba barów mlecznych sukcesywnie maleje – w latach 80. w Warszawie było ich kilkadziesiąt, dziś pozostało
Najgorsze firmy świata – nagrody Public Eye 2012
08.02.2012, komentarzy: 0
Nie ma co liczyć na czerwony dywan i wystawną galę, nie poleje się szampan i nie posypie konfetti. Jedyne, co może się posypać na zdobywców tych nagród , to gromy ze strony opinii publicznej. Stało się - nagrody Public Eye 2012 przyznane!
Jak młoda dziewczyna wygrała z wielkim bankiem
18.01.2012, komentarzy: 0
Molly Katchpole, 22-letnia niania z Waszyngtonu, zmusiła jeden z największych amerykańskich banków do kapitulacji. Bank of America wprowadził 5-dolarową opłatę, ale pod naciskiem Molly, wycofał się z niej. „Każdy może zmienić świat. Bez poparcia mediów, bez wielkich pieniędzy, bez wychodzenia
Wakacyjny wyjazd na wojnę
09.01.2012, komentarzy: 0
Strefa zamknięta po wybuchu elektrowni jądrowej, dzielnice nędzy, ogarnięte wojną tereny czy miasto dotknięte huraganem - to tylko przykłady pomysłów na wakacyjny wypoczynek.
polecamy
Wysokie są koszty dawania za darmo
05.10.2011, komentarzy: 0
Długie nogi, nagi biust, wypięta pupa, opuszczone majtki, a do tego koniecznie dowcip w stylu rubasznego wujka z wąsem. Estetyka niektórych polskich reklam bezceremonialnie nawiązujących do seksistowskich stereotypów jest znana aż nazbyt dobrze. Coraz częściej jednak odbiorca protestuje - jak
Opuszczone majtki znów w reklamie
22.06.2011, komentarzy: 2
Kobiece nogi w lekkim rozkroku, zsunięte na wysokość łydek koronkowe majtki - tego typu obrazki kojarzą się z ulotkami agencji towarzyskich, które znajdują kierowcy parkujący w centrum Warszawy. W tym przypadku chodzi jednak wielkoformatowe billboardy opatrzone hasłem „Opuszczamy na maxa”, które
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM