Kobieta w pracy, bałagan w domu?
21.10.2015, komentarzy: 0
Rozrzucone po całym pokoju dziecięce zabawki, włączone żelazko pozostawione na koszuli, dymiący piec, skomlący pies, który nie został wyprowadzony na spacer... "Gdzie są kobiety? Są w France 3".
Jak wygląda inżynier
03.09.2015, komentarzy: 0
Młoda, ładna dziewczyna... tak przecież nie wygląda inżynier - w ten sposób wiele osób kwitowało kampanię wizerunkową firmy OneLogin. Jednak bohaterka plakatów naprawdę tam pracuje, a kobiet takich jak ona jest wiele. W internecie pokazują swoje twarze i mówią, jak naprawdę może wyglądać inżynier.
Praca nie pierwszej świeżości
07.08.2013, komentarzy: 0
Pierwsza praca ma smakować jak lody i ma nieźle unosić. W lipcu inspektorzy Państwowej Inspekcji Pracy szturmowali nadmorskie kurorty. Na specjalnych stoiskach informowali młodych pracowników sezonowych, jakie prawa im przysługują. Nieznajomość prawa szkodzi, nieznajomość zasad marketingu społecznego
„Ukryta prawda” o polskich emigrantach na Wyspach
25.07.2013, komentarzy: 0
Rząd Wielkiej Brytanii przygotował kampanię społeczną „Zanim wyjedziesz”, która przestrzega Polaków przed nieprzygotowanym przyjazdem na Wyspy. O ile wątki poruszane w trzyminutowym wideo skłaniają do refleksji, o tyle sposób ich prezentacji budzi przede wszystkim duże zdziwienie...
Uprzejmie donosimy na pracodawcę
07.03.2012, komentarzy: 0
Szef despota, toksyczna atmosfera, podwyżki nie będzie. Co teraz? Może donos? Receptę na wyrafinowaną zemstę podaje kampania "Zgłoś nielegalne oprogramowanie", którą prowadzi organizacja zrzeszająca producentów oprogramowania. Dotychczasowy rezultat kampanii: 200 takich zgłoszeń.
Portal randkowy dla polityków i przedsiębiorców
20.04.2011, komentarzy: 0
Gdzie znajdzie ukojenie zmęczony walką z chroniącymi środowisko przepisami szef koncernu wydobywającego ropę naftową? To oczywiste, że w ramionach polityka, który usunie niewygodne regulacje. Teraz obie strony mogą odnaleźć się, a nawet zakochać, na specjalnym portalu randkowym.
Krwawy dzień
26.11.2008, komentarzy: 0
Kanadyjska kampania z motywami horroru dla osób o mocnych nerwach na temat - nudny, jak by się mogło wydawać - bezpieczeństwa w miejscu pracy, czyli BHP. Przerażające reklamy z samymi pozytywnymi opiniami specjalistów.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM