Piersi są po to, by poprawić komuś humor?
15.12.2016, komentarzy: 0
„Lubię kiedy podskakują”, „Masuj je”, „W razie czego mogę pomóc” - tak o piersiach wypowiadają się mężczyźni w spocie, który miał zachęcić kobiety do badań profilaktycznych piersi. Większość komentujących mocno krytykowała film przygotowany przez opolski oddział NFZ i TVP3 Opole.
„Największy d*pek na świecie” stał się bohaterem
18.08.2016, komentarzy: 0
Oddaje mocz do butelki i wyrzuca ją z samochodu, trąbi na starszą panią przechodzącą przez pasy, wchodzi zapalić do damskiej toalety, strzela do psa z karabinu paintballowego, zabiera dzieciom cukierki, jest opryskliwy i bezczelny. Coleman F. Sweeney to człowiek, którego nie da się lubić.
Przymusowe szczepienia zrównane z gwałtem
28.05.2015, komentarzy: 0
Czy przymusowe szczepienie to takie samo naruszenie nietykalności cielesnej jak gwałt? Większość osób zdecydowanie się z tym stwierdzeniem nie zgodzi. Jednak działacze australijskiej organizacji skupiającej przeciwników szczepionek postawili znak równości miedzy przemocą seksualną a przymusowymi szczepieniami.
Chłopiec, który nigdy nie dorósł
12.02.2015, komentarzy: 0
Mały chłopiec opowiada o tym, że nigdy nie nauczy się jeździć na rowerze. Nigdy się nie zakocha i nie będzie latał. Nie pojedzie w podróż ze swoim najlepszym przyjacielem i nigdy się nie ożeni. Dlaczego? Reklama firmy ubezpieczeniowej Nationwide wyświetlana w czasie trwania wielkiego finału Super Bowl
Pijane billboardy
06.06.2014, komentarzy: 0
Ciężko pracujący w tygodniu młodzi Japończycy z rozpoczęciem weekendu sporo piją i często spędzają noce na ulicach – przedstawiają problem organizatorzy akcji. Na zlecenie jednego z tokijskich barów zorganizowano akcję społeczną skierowaną do młodych Japończyków. Wokół śpiących gdzie popadnie klientów
Od technika picia do alkoholika?
13.03.2014, komentarzy: 0
Postać jak z filmów o Jamesie Bondzie udziela młodzieży "pełnych stylu" wskazówek, jak powinno się pić alkohol. Żadnego straszenia, pokazywania konsekwencji wypadków po alkoholu czy dramatu alkoholika. Można powiedzieć - rewolucja w komunikacji. Ale czy to dobra rewolucja?
„Chciałabym mieć raka piersi”
06.03.2014, komentarzy: 0
„Chciałabym mieć raka piersi”; „Chciałbym mieć raka jąder” - mówią bohaterowie tej kampanii, na którą wpłynęły liczne skargi do brytyjskiej rady etyki reklamy. Reklama miała uświadamiać, jak poważną chorobą jest rak trzustki, jednak wielu podkreślało bezcelowość stawiania jednego rodzaju nowotworu naprzeciw
Alkohol i krwawe bójki promują ubezpieczenia zdrowotne
05.12.2013, komentarzy: 0
Zaoszczędzone na opiece medycznej pieniądze można przeznaczyć na alkohol, nie ma co się też przejmować krwawymi bójkami i wypadkami dzieci, skoro koszty leczenia pokryje ubezpieczenie. Tak jak i pigułek antykoncepcyjnych. Skierowana do młodego pokolenia akcja promująca reformę ubezpieczeń zdrowotnych
Milioner chciał pochować luksusowy samochód
27.11.2013, komentarzy: 0
Jeden z najbogatszych Brazylijczyków postanowił zakopać w swoim przydomowym ogródku wart ponad milion złotych samochód. Pisał o inspiracji egipskimi faraonami których grzebano z całym dorobkiem, a na samą uroczystość w jednej z najbardziej ekskluzywnych dzielnic Sao Paulo zaprosił dziennikarzy i znajomych.
Problem dużego formatu
03.10.2013, komentarzy: 0
Fotograficzna seria „Full Beauty Project” autorstwa włoskiego artysty Yossi Loloi budzi skrajne kontrowersje. Przedstawia bardzo otyłe, nagie kobiety. Piękno nie ma rozmiaru, każdy ma prawo je postrzegać indywidualnie – stara się przekonać autor. Fotograf daje pstryczka w nos każdemu z odbiorców, rzuca
Babcia decyduje się być mamą
04.07.2013, komentarzy: 0
Producent testów ciążowych z Wielkiej Brytanii zorganizował kampanię, w której zachęca Brytyjki do wcześniejszego zachodzenia w ciążę. A w zasadzie ostrzega przed zgubnymi skutkami późnego macierzyństwa. Bo chyba w kategoriach ostrzeżenia należy odczytywać plakat kampanii, z którego spogląda pomarszczona
Czy prostytutka może być szczęśliwa?
13.06.2013, komentarzy: 0
Cała Brazylia przygotowuje się do dwóch masowych imprez sportowych – Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014 oraz Igrzysk Olimpijskich w 2016 roku. Także osoby sprzedające usługi seksualne, bo w obiegowej opinii gdzie tysiące kibiców, tam prostytucja, seks, no i choroby przenoszone drogą płciową. Ministerstwo
O seksie wprost, bez kwiatków i pszczółek
29.05.2013, komentarzy: 0
Nie na przykładzie kwiatków, motylków i pszczółek, ale dosłownie i ze szczegółami, przy pomocy filmu instruktażowego. Taka jest czeska wizja edukacji seksualnej osób niepełnosprawnych intelektualnie.
Sparodiowali depresję, reklamowali Big Maca
18.04.2013, komentarzy: 0
Bostoński autobus, rząd reklam nad siedzeniami a wśród nich ta, która zelektryzowała amerykańskie media. Z pozoru zwykłe ogłoszenie społeczne, zapraszające na grupę wsparcia. Na zdjęciu smutna kobieta i napis: „Nie jesteś sam – miliony osób kochają Big Maca”.
Tańczące parówki uczą zdrowego odżywiania
14.03.2013, komentarzy: 0
Czy „fast food” może być zdrowy? Okazuje się, że tak. Dzięki nowej akcji znanej firmy wędliniarskiej najmłodsi konsumenci i ich rodzice mają uwierzyć, że parówka jest składnikiem zdrowej i dobrze zbilansowanej diety przedszkolaka.
KULISY KAMPANII: „Życie to nie facebook”
25.04.2012, komentarzy: 0
Pół roku i przy minimalnym budżecie powstała obsypana nagrodami kampania „Życie to nie facebook”. O przygotowaniach i realizacji opowiadają portalowi kampaniespołeczne.pl jej twórcy: Piotr Chrobot z agencji Saatchi&Saatchi Digital Poland i Małgorzata Szukała z PCK.
Barbie ma raka
21.03.2012, komentarzy: 0
Rebecca Sypin i Jane Bingham przekonują firmę Mattel do wyprodukowania łysej lalki Barbie. Ich projekt poparło już ponad 150 tys. osób.
Sekret różowej wstążeczki
16.11.2011, komentarzy: 0
Rak piersi może być nie tylko seksowny, ale również dochodowy – zdają się przekonywać ostatnie reklamy Estée Lauder zrealizowane w ramach Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Od wczesnych lat 90. zrealizowano setki kampanii określanych się jako pinkwashing.
Spóźnione ostrzeżenia obrazkowe w Polsce
19.10.2011, komentarzy: 0
Tak wyglądają antynikotynowe ostrzeżenia na amerykańskich papierosach. Jak będą wyglądać w Polsce - tego jeszcze nie wiadomo. Wiadomo, że pojawią się za 1,5 roku. Stowarzyszenie MANKO twierdzi, że to "zdecydowanie zbyt późno".
O paleniu - sucha, śmiertelna, trująca kampania
08.04.2010, komentarzy: 0
Dym tytoniowy zawiera benzen, azotyn sodu, formaldehydy i cyjanowodór. Palenie prowadzi do długiej, bolesnej śmierci. Ta kampania straszy, wypomina odbiorcy niespójność, moralizuje, mówi rzeczy, o których każdy palacz chciałby szybko zapomnieć.
Francuska miłość z papierosem w ustach
24.02.2010, komentarzy: 0
Zakazana reklama z papierosowym seksem oralnym.
Kłamstwo aktorki porno uzdrowi świat?
24.01.2010, komentarzy: 1
Aktorka porno wyznała niedawno, że zaraziła wirusem HIV ponad pół tysiąca mężczyzn. - Twój mąż będzie miał AIDS i umrzesz - straszyła żeńską część odbiorców jej specyficznego wyznania.
Kampania z jajami
03.01.2010, komentarzy: 2
Jesienią 2008 roku, w Macedonii trudno było wyjść gdzieś z kolegami, tak aby w pewnym momencie na wysokości swoich jąder nie odnaleźć dłoni. Nie było to związane z plagą molestowania w miejscach publicznych, ale ze spektakularną kampanią społeczną.
Papierosy tracą kolory
03.11.2009, komentarzy: 0
Niebawem rozpoznanie, kto pali jakie papierosy, nie będzie takie łatwe.
Grill z wujaszkiem
14.04.2009, komentarzy: 0
W kwietniu 2008 roku nowozelandzki oddział BBDO przygotował kampanię Binge Drinking Awareness pokazującą libacje alkoholowe i ich skutki. Trzy różne historie, trzy podobne rezultaty, jedna przyczyna.
Jestem tabu
17.02.2009, komentarzy: 0
"Kochaliśmy się bez zabezpieczenia, ale z kostkami lodu – czy nie zajdę w ciążę?” - o takie kwestie pyta polska młodzież. Z okazji Tygodnia Wiedzy o Antykoncepcji oraz rządowego projektu wprowadzenia edukacji seksualnej do szkół o poziom wiedzy na "te tematy" pytamy Annę Grzywacz,
Kto zabił doktora Watsona?
07.10.2008, komentarzy: 1
Kto widział żonę inspektora Colombo? Kampanijny majstersztyk, o którym z przyjemnością przypominamy.
Burza mózgów
02.09.2008, komentarzy: 8
Trzy penisowo-mózgowe reklamy, oparte na identycznym pomyśle. Czyżby powstał uniwersalny symbol kulturowy?
Wierność prewencyjna
13.08.2008, komentarzy: 2
Kościół konsekwentnie podtrzymuje swoje stanowisko wobec antykoncepcji - jedynym sposobem ochrony przed zakażeniem wirusem HIV jest wierność.
Najlepszy sposób na wskrzeszenie reklamy
01.07.2008, komentarzy: 3
W sieci pojawiła się plotka o wycofaniu emisji kampanii "Narkotyki. Najlepszy sposób na zmarnowanie życia", która powstała 5 lat temu, z powodu jej szkodliwości. Ile w tym prawdy i jaka jest szkodliwość reklamy z diabłem w roli głównej?
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM