Nagie zdjęcia w akcie odwagi
16.04.2015, komentarzy: 0
Nagie zdjęcia jako protest wobec ujawnienia innych intymnych fotografii przez internetowego prześladowcę? Z pozoru takie działanie wydaje się absurdalne. Chodzi jednak o świadomą zgodę na pokazanie swojego intymnego wizerunku i o odzyskanie radości z własnej cielesności.
Chłopcy, którzy nie biją dziewczynek
12.01.2015, komentarzy: 0
Film z udziałem małych Włochów, którzy kolejno odmawiają uderzenia dziewczynki, mimo że wcześniej wykonywali wszystkie polecenia dorosłych związane z kontaktem z nią, od ponad tygodnia robi furorę w internecie – ma już ponad 21 mln wyświetleń na YouTube. Wśród w większości pochwalnych głosów pojawia
Domowe porządki z krwią na podłodze
27.11.2014, komentarzy: 0
Plakat z mężczyzną wycierającym krew mopem z podłogi ma zachęcić do podpisania petycji w sprawie ratyfikacji Konwencji Rady Europy o zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej. Kampanię skrytykowała m.in. Agnieszka Kozłowska – Rajewicz, była pełnomocniczka rządu ds. równego traktowania.
Tysiąc pedofilów złapanych przez wirtualną dziewczynkę
14.11.2013, komentarzy: 0
W niespełna dwa i pół miesiąca wirtualna dziewczynka pomogła holenderskim informatykom namierzyć i zidentyfikować tysiąc pedofilów z całego świata, w tym trzech z Polski. To zaledwie kropla w morzu sprawców nowej formy wykorzystywania dzieci – internetowej turystyki seksualnej.
Zupa z torebki, mąż oka nie podbił
17.10.2012, komentarzy: 0
Hasło „Bo zupa była prawdziwa” nie ma nic wspólnego z kampanią przeciwko przemocy z lat dziewięćdziesiątych - twierdzi reklamujący się w ten sposób producent gotowych zup. Rada Reklamy przedstawi swoje stanowisko na temat kampanii pod koniec października.
Oszpecone, ale glamour
11.07.2012, komentarzy: 0
Mocny makijaż, modny strój oraz... ślad po poparzeniu kwasem i poderżnięte gardło.
Dorastanie w (zbyt?) brutalnej reklamie
06.07.2011, komentarzy: 1
UWAGA! Drastyczna kampania. „Growing Up” to jedna z najbardziej kontrowersyjnych kampanii ostatnich miesięcy, ponieważ bardzo brutalnie pokazuje przemoc rodzica wobec dziecka. Gdzie przebiega granica między realizmem a przesadną dosadnością?
Lincz na wrażliwości
18.05.2011, komentarzy: 0
Sławomir Sikora, pierwowzór bohatera filmu „Dług”, promuje równolegle dwie inicjatywy: film "Lincz" i akcję "Nigdy więcej linczu!". U podstawy tej działalności leży wiara w sprawczą moc kina, której sam 6 lat temu doświadczył. Dyskusyjna jest tylko metoda promowania akcji społecznej.
Uciekać czy zadźgać?
26.01.2011, komentarzy: 1
Złoto, złoto, złoto, brąz - to na Festiwalu w Cannes. Do tego dwa brązy na Epica Awards i złoto na Cresta Awards. Sukces na sukcesem kampanii "Choose the different ending" jest zrozumiały, bo bazuje na fantastycznym pomyśle, pomimo lekkich niedociągnięć.
Wojna na reklamy o Bliskim Wschodzie
23.12.2010, komentarzy: 1
Jaki jest Izrael? Hermetyczny, konfliktowy, niechętny innym narodowościom? Czy wręcz przeciwnie - nowoczesny, otwarty na mniejszości (w tym seksualne), gościnny? Oto dwie sprzeczne wizje w dwóch spotach reklamowych.
Bo była zbyt atrakcyjna
17.11.2010, komentarzy: 1
Ikona polskich kampanii społecznych; Właściwa kampania we właściwym czasie; Zła kampania mówiąca językiem sprawców, a nie ofiar.
Dźwięki nędzy i rozpaczy
20.10.2010, komentarzy: 2
Są kampanie nieprzemyślane, są emocjonalne fast-foody, są też kampanie skrajnie irytujące, które chce się wyłączyć natychmiast po włączeniu. A połączyć to wszystko w półminutowym spocie to dopiero sztuka.
Kampania non grata
08.09.2010, komentarzy: 0
Powrót do mieszkania - jeszcze kilka stopni, drzwi wejściowe, a w nich klucz. Tak jakby ktoś włamał się do mieszkania, albo chociażby próbował... Nowozelandzka kampania najpierw wywoływała w odbiorcach strach, a potem zagrożenie wycofywała. Czy taką emocjonalną manipulację można usprawiedliwiać
Zrobieni w konia
16.12.2009, komentarzy: 4
"Nikt nie nakarmił Lucy, ani dzisiaj, ani wczoraj. (...) Na jej nieszczęście nie jest koniem". Zwierzęta to nie dzieci, ale skoro dorośli wolą zwierzęta niż dzieci, to właśnie zwierzętami posłużono się w imię dobra dzieci. To jednak zdecydowanie pochopna logika.
Uderz dz#@kę i oducz się bicia
24.11.2009, komentarzy: 2
W głośnej kampanii „Hit the Bitch” młodą kobietę można sobie pobić i pooglądać jej upokorzenie. Na kampanię posypała się lawina krytyki. Drastyczna forma, wulgarny język, akcja przypominająca „zabawę w kata”, nieskuteczność, krótkowzroczność. Tę litanię
Ukarany ojciec
11.08.2009, komentarzy: 0
Tak. Michael Jackson pojawił się również i na tym portalu.
polecamy
Zatrzymać pociski, zabić broń
23.06.2009, komentarzy: 1
Kampania "Kill the Gun" to jedna z tych, przy których odbiorca wstrzymuje oddech. Jedna z tych, które pozostają w pamięci na długo.
Współczesny Abraham, czyli kampania z brodą
28.04.2009, komentarzy: 1
Wąsy mogą być symbolem. Ale broda?
Reinkarnacja w torturach
21.04.2009, komentarzy: 1
Kampania drastyczna, przeznaczona dla osób dorosłych. Reklama, z udziałem Emmy Thompson przedstawia problem handlu ludźmi i zmuszania kobiet do prostytucji, jako form współczesnego niewolnictwa. Projekt wsparła firma The Body Shop.
Śliska sprawa
10.03.2009, komentarzy: 3
Drastyczna i zdecydowanie nieprzyjemna kampania o molestowaniu seksualnym dzieci zilustrowanym cielistą macką. Kreacja została nagrodzona na Festiwalu Reklamy w Cannes Brązowym Lwem.
Kampania we krwi
22.07.2008, komentarzy: 1
Makabryczny temat i makabryczna kampania. "Niebezpieczeństwo, jakie istnieje (po obejrzeniu reklam) to reaktancja, czyli robienie na przekór."
Te nieszczęsne klapsy
10.06.2008, komentarzy: 1
- Karcenie może przybrać formę słowną i może przybrać formę tego nieszczęsnego klapsa - stwierdził dr Jan Kochanowski, Rzecznik Praw Obywatelskich. Przeciwko tej wypowiedzi zaprotestowały organizacje pozarządowe.
Kampania na gwałt?
25.02.2008, komentarzy: 2
Rzecz o tym, jak pewna polska partia chce wszcząć kampanię społeczną w celach własnych - politycznych.
Na dobrej drodze, ale co dalej?
09.02.2008, komentarzy: 5
Nie wiem co mam zrobić widząc ten plakat. Z samego plakatu oraz hasła nic nie wynika. Mam wpisać w google frazę 'handel ludźmi'? Ile osób, które zobaczy plakaty, zrobi cokolwiek?
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM