W tym dziale prezentujemy kampanie, którym zostały przyznane bezpłatne emisje na antenie Telewizji Polskiej lub Polskiego Radia.

emisje
By nie przerywać marzeń
Kierowco, proszę zwolnij!, 22.03.2016, komentarzy: 0
Piłkarzem, kapitanem statku morskiego, policjantem, a nawet... krokodylem - dzieci mają różne pomysły co do tego, kim chcą zostać w przyszłości. Wspólnie jednak proszą o zapewnienie im bezpieczeństwa i apelują "Kierowco, proszę zwolnij!".  Fundacja Pomocy Ofiarom Wypadków Drogowych
emisje
Wiedzieć, żeby zrozumieć
Polska na Niebiesko, 14.03.2016, komentarzy: 0
Uważnie obserwuje ruchy własnych palców, kiwa się zarówno siedząc jak i stojąc w autobusie, wymachuje nogą - nietypowe zachowanie chłopca może przyciągać uwagę współpasażerów. Spot ma pokazać, jak wygląda codzienność dziecka z autyzmem wśród osób, które oceniają jego zachowanie, nie
emisje
Łza w oku psa
Zwierzęta też czują ból. Nie pozwól, by cierpiały, 03.03.2016, komentarzy: 0
Czarny, kudłaty pies leżący na kanapie nie sprawia wrażenia, jakby działo mu się coś złego. W pewnym momencie z oka spływa mu pojedyncza łza. Chwilę później film pokazuje, jak opiekujące się nim kobieta z córką wychodzą z nim z gabinetu weterynaryjnego.  Ruszyła kampania społeczna "Zwierzęta
emisje
Smutek ma też twarz dziecka
Twarze depresji, 16.02.2016, komentarzy: 0
Nie mam siły, mam dość - skarży się przez telefon chłopiec, zasłaniając twarz rękoma. Trudno mu rozmawiać, na szczęście przychodzi mama, przytula go i sama przez telefon prosi o pomoc specjalistę. Kamil Sipowicz i Andrzej Bober opowiadają o swojej walce z depresją. Tomasz Jastrun, Piotr Zelt i Maciej
emisje
„Bo słowom przeszkadzają słowa”
Słowo zabiera głos, 19.01.2016, komentarzy: 0
"Gdyby każdy miał to samo, nikt nikomu nie byłby potrzebny" "Wie i nie mówi, bo słowom przeszkadzają słowa" - fragmenty wierszy księdza Jana Twardowskiego ilustrują ich zapisy w formie wizualizacji fali dźwiękowej. Kampania społeczna pod hasłem "Słowo zabiera głos" powstała z
emisje
Gruba, czerwona lina
Piękna, bo zdrowa, 15.01.2016, komentarzy: 0
Trudny do przeoczenia, pokaźnych rozmiarów czerwony sznur towarzyszy kobietom na zakupach, przy sprzątaniu, praniu, podczas spaceru. Na plakatach kampanii wspólnie trzymają go w rękach. 13 stycznia po raz siódmy wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna "Piękna bo Zdrowa", zainicjowana przez Ogólnopolską
emisje
Nowy gatunek - Homo tabletis
Mama, tata, tablet, 05.11.2015, komentarzy: 0
Krystyna Czubówna opowiada o Homo tabletis - od urodzenia jest ono pod wpływem urządzeń elektronicznych, słowo "tablet" należy do jednego z pierwszych w jego repertuarze, na brak rodziców reaguje obojętnością, na brak tabletu czy smartfona - złością i strachem. Według badań Millward Brown S.A., przeprowadzonych
emisje
Boskie macierzyństwo
Boskie Matki, 02.10.2015, komentarzy: 0
"Wszystko będzie dobrze, tylko musimy się go pozbyć" mówi lekarz robiący ciężarnej USG. Słowa te mają tu jednak podwójne znaczenie.  Bohaterka spotu jest chora na raka i jej celem jest pokonanie nowotworu. Zdanie wypowiedziane przez lekarza nawiązuje też do częstej, jak informuje Fundacja
emisje
Wróg tuż obok
Nasz najbliższy wróg, 24.08.2015, komentarzy: 0
Matka, mąż, córka; dziecko, żona, osoba starsza - te osoby mogą łączyć nie tylko przyjaźń i miłość. Dziecko może się chować w szafie ze strachu przed swoimi najbliższymi, osoba starsza cierpieć z powodu braku zrozumienia i upokorzeń, a żona bać się męża. W połowie sierpnia na terenie
emisje
Zdążyła z karierą i podróżami
Nie odkładaj macierzyństwa na później, 08.06.2015, komentarzy: 0
Zdążyła zrobić specjalizację i karierę, zdążyła wyjechać do Paryża i Tokio, zdążyła wybudować dom, ale na jedną sprawę jest już za późno. Bohaterka kampanii Fundacji Mamy i Taty "nie zdążyła zostać mamą" i żałuje. Kampania ma zachęcić kobiety do nieodkładania macierzyństwa na
emisje
Czesław Mozil, Urszula i Andrzej Krzywy nie śpiewają
Bądź na pTAK!, 13.05.2015, komentarzy: 0
Andrzej Krzywy przerywa koncert i schodzi ze sceny, śpiewania odmawiają także Czesław Mozil oraz Urszula. Z kolei Hanna Banaszak wyrzuca mikrofon, a Marek Piekarczyk drze nuty.  Stowarzyszenie Ptaki Polskie prowadzi kampanię pod hasłem: "Nie będzie ptaków,
emisje
Czy biegła księgowa musi biegać?
SM - Walcz o siebie, 05.05.2015, komentarzy: 0
Czy idealnej mamie może zakręcić się w głowie, a czy dobry prawnik może opierać się wyłącznie na kodeksach? Kolejna edycja kampanii "SM. Walcz o siebie" przypomina, że życie ze stwardnieniem rozsianym to nie wyrok, a wśrod chorych są idealni rodzice i idealni pracownicy. Stwardnienie
emisje
H jak hamak, hamburger i...
H jak HIV, 24.03.2015, komentarzy: 0
Halibut i Fretka, Hałas Instrumentów Fajnych, a także choroba, którą ma Zuzia. Można z tą dolegliwością żyć, podczas zabawy i nauki nie można się nią zarazić, więc "nie ma znaczenia, co to znaczy HIV". Prawdziwym problemem żyjących w Polsce dzieci z HIV jest nie tyle sama choroba, co stygmatyzacja
emisje
Dlaczego dobrze wychowane dzieci krzyczą i protestują
Dobre Wychowanie, 17.03.2015, komentarzy: 0
- Nie wsiądę, nie chcę, rozumiesz? - Nie ma mowy! - A właśnie, że powiem! - kamera rejestruje krzyczące, szarpiące się dzieci. Kampania nie krytykuje jednak ich zachowań. Po przejściu na stronę kampanii, można zobaczyć rozwinięcie poszczególnych sytuacji i ich prawdziwy kontekst: mocne
emisje
Dorociński dla morświnow
Godzina dla morświna, 17.03.2015, komentarzy: 0
"Godzina dla morświna" - tegoroczna polska edycja akcji Godzina dla Ziemi WWF poświęcona jest ochronie morświna. Populacja tego bałtyckiego kuzyna delfina jest krytycznie zagrożona wyginięciem. Celem akcji jest edukacja na temat morświna i zagrożeń, na jakie jest narażony, a także zebranie jak największej
emisje
Wysokie koszty każdej chwili
Chwile życia, 27.02.2015, komentarzy: 0
Przyjemność jedzenia kolejnego posiłku – 500 zł, spacer z psem – 120 zł, kłótnia i pogodzenie się - 550 zł... Młoda kobieta mimo ciężkiej choroby stara się żyć normalnie, jednak ponoszone przez nią koszta stale przypominają jej o trudnej sytuacji. W swojej najnowszej kampanii społecznej Alivia – Fundacja
emisje
Strażacy, policjanci, żołnierze - to dzisiejsi bohaterowie
Bohaterowie, 25.02.2015, komentarzy: 0
Podczas gaszenia pożaru, interwencji z bronią, czy na wojnie nie ma miejsca na ciągłe zastanawianie się nad zagrożeniem. Jednak trudno też uciec od myśli, jaki będzie los bliskich, gdyby jednak coś się stało - wyjaśnia lektor spotu. Celem kampanii "Bohaterowie" Fundacji Dorastaj z Nami jest zwrócenie
emisje
Maciej Stuhr nie przestaje klikać
Krótki film o klikaniu, 23.02.2015, komentarzy: 0
"Krótki film o klikaniu" to tytuł spotu, w którym wystąpił Maciej Stuhr. Przez cały dzień - w łazience, na rowerze, na basenie i na planie - nie rozstaje się z myszką, za pomocą której ciągle klika. Spot ma zachęcić do wchodzenia na stronę www.pajacyk.pl. Za każde kliknięcie w drewnianego
emisje
Zdjęcie „tylko dla Ciebie” widziane przez każdego
Myślę, więc nie ślę, 11.02.2015, komentarzy: 0
"A podeślesz coś... seksi?" i zachęcona nastolatka wysyła chłopakowi swoje zdjęcie w samej bieliźnie. Natychmiast zostaje ono upublicznione na Facebooku, opatrzone wulgarnymi rysunkami i szeroko komentowane przez innych użytkowników. Spot jest częścią kampanii "Myślę więc nie
emisje
60 to początek
Życie zaczyna się po 60tce, 20.01.2015, komentarzy: 0
Taniec, muzyka, jazda konna, joga... nie są to pasje zarezerwowane wyłącznie dla młodych ludzi.  Krakowskie Stowarzyszenie MANKO rozpoczęło III edycję ogólnopolskiego projektu "Głos Seniora".Przy zaangażowani ambasadorów takich jak Wirginia Szmyt (DJ Wika, 76 lat), Marek Frąckowiak (aktor, 64 lata)
emisje
„Hejt” w rzeczywistości
Dodaj znajomego, 14.01.2015, komentarzy: 0
"Zjeżdżaj stąd" - nastolatek swoje własne słowa, napisane wcześniej na forum internetowym do innej użytkowniczki, teraz musi powiedzieć jej prosto w twarz. Nie przychodzi mu to łatwo. Disney Channel i Disney XD wraz z Fundacją Dzieci Niczyje rozpoczyna 14 stycznia ogólnopolską kampanię "Dodaj znajomego". 
emisje
Między marzeniami
W rodzinie cieplej, 07.01.2015, komentarzy: 0
Mały chłopiec rysuje na ścianie swoje największe marzenie. Po zakończeniu pracy ustawia się między stworzonymi przez siebie wizerunkami opiekunów, pokazując w ten sposób, czego potrzebuje najbardziej: bezpiecznej więzi i bliskości. Na ekranach Telewizji Polskiej trwa emisja spotu "W
emisje
Koroniewska, Wolszczak i Arciuch w spektaklach, które trzeba przerwać
Scena za ścianą. Przerwij spektakl przemocy, 16.12.2014, komentarzy: 0
Trzy aktorki opowiadają historie z różnych "spektakli przemocy", których tytuły są również autentycznymi tytułami sztuk teatralnych.  Kampania ma zwrócić uwagę na przemoc domową wobec kobiet. Joannę Koroniewską można zobaczyć w "Scenach z życia małżeńskiego", Grażynę Wolszczak w "Szkole
emisje
Znikający ślad na śniegu
Po niektórych ludziach znika ślad, 15.12.2014, komentarzy: 0
Ślady butów większości przechodniów są dobrze widoczne jeszcze przez dłuższy czas. Lecz jedne z nich natychmiast przysypuje śnieg. 15 grudnia startuje kampania społeczna Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych pod hasłem "Po niektórych ludziach znika ślad". Celem kampanii
emisje
Koperty tylko dla tych, którzy ich potrzebują
Uwalniamy koperty dla najbardziej potrzebujących!, 28.11.2014, komentarzy: 0
"Uwalniamy koperty dla najbardziej potrzebujących" - brzmi hasło nowej kampanii Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji. Kampania informacyjna skierowana jest do osób z niepełnosprawnością i dotyczy zmian w przyznawaniu im oraz wydawaniu kart parkingowych.  W związku z rosnącą liczbą
emisje
Wylogować się... a do czego?
Wyloguj się do życia, 31.10.2014, komentarzy: 0
Wylogować się, ale do czego? Do życia - do sportu, do muzyki, do tego, co dostarcza wrażeń. Wystartowała kampania społeczna "Wyloguj się do życia… a robi się to tak!" poświęcona problemowi uzależnienia od komputera i internetu wśród młodzieży. Projekt realizowany przez Fundację Innowacyjnych
emisje
Nie lajkować, nie udostępniać przemocy
Bądź bezpieczna w sieci, 23.10.2014, komentarzy: 0
"Jak oceniacie?" "Blachara", "#kaszalot", "szara myszka, takie są najgorsze" "8/10" - nowa uczennica dopiero weszła do klasy, a już została sfotografowana przez rówieśnika. Wszyscy pozostali zaś niewybrednie komentują zdjęcie, komunikując się za pomocą smartfonów. "Cyberprzemoc - nie stosuj,
emisje
Lepszy start na początek roku
Głowa do góry! Czas na lepszy start!, 25.08.2014, komentarzy: 0
Zeszyty i książki już są, zapał i energia są - wylicza charakterystyczny głos Tadeusza Sznuka. Są jednak dzieci, które bez pomocy z zewnątrz nie będą miały równych szans w nowym roku szkolnym. Rusza kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!”, przygotowana na potrzeby SOS Wiosek Dziecięcych. Według
emisje
Głowa do góry przed rokiem szkolnym
Powrót do szkoły, 06.08.2014, komentarzy: 0
"Głowa do góry! Czas na lepszy start!" - pod tym hasłem zbierane są pieniądze na zajęcia edukacyjne i szkolne wyprawki dla potrzebujących dzieci. Kampanię prowadzi stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Początek roku szkolnego to wyzwanie dla wielodzietnych rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych, ponieważ
emisje
Sherlock Holmes na tropie tajemniczych objawów
Przejrzyj chłoniaka, 09.06.2014, komentarzy: 0
Sherlock Holmes głowi się nad tajemniczą zagadką. Na tablicy widać mnóstwo tropów mających prowadzić do rozwiązania. Detektyw głowi się, jak połączyć fakty: poty nocne, kaszel, świąd, zmęczenie, utrata wagi, wysoka temperatura… Tym razem z pomocą przychodzi mu dr Watson, uwagę
 strona: 1  2  3 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM