CSR/CRM

Podziel się

22.10.2012

POWIEKSZ

Sieć kin Multikino została partnerem kampanii społecznej "AED + Ty = Życie". W ramach projektu we wszystkich 26 kinach sieci Multikino w 20 miastach w Polsce zainstalowano defibrylatory półautomatyczne AED.

Przy zamontowanych skrzynkach z aparatami AED znajdują się instrukcje obsługi defibrylatora półautomatycznego, które mają zachęcić osoby odwiedzające kina do zapoznania się z tym zagadnieniem. Ponadto w zakresie obsługi defibrylatorów AED zostali przeszkoleni wszyscy pracownicy kin sieci Multikino, by mogli podjąć u osób, u których wystąpiło zatrzymanie krążenia pierwszą pomoc przedmedyczną, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji.

Na potrzeby kampanii społecznej "AED + Ty = Życie" został zrealizowany spot filmowy, który będzie emitowany w bloku reklamowym przed każdym seansem filmowym w sieci Multikino od 12 października br. do końca stycznia 2013 roku.

Poza siecią kin Multikino partnerem akcji jest również dostawca sprzętu Paramedica Polska, który dostarczył defibrylatory do kin oraz przeszkolił pracowników. Natomiast patronem wspierającym kampanię jest Polska Rada Resuscytacji, która udzieliła wsparcia merytorycznego.

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.AEDplusTY.pl.


Kategoria ogólna:Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia, Społeczna odpowiedzialność biznesu



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM