CSR/CRM

Podziel się

09.11.2012

POWIEKSZ

Do 27 listopada br. można głosować online na najlepiej sporządzony raport dotyczący kwestii społecznych i zrównoważonego rozwoju zgłoszony do konkursu Raporty Społeczne 2012, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC i SGS. Głosowanie odbywa się na stronie www.raportyspoleczne.pl.

Raportowanie społeczne to jeden ze sposobów komunikacji z interesariuszami firmy (konsumentami, pracownikami, dostawcami, akcjonariuszami) i pomoc w zarządzaniu relacjami z nimi. Celem konkursu, organizowanego cyklicznie od 2007 roku, jest promocja idei raportowania społecznego jako narzędzia równie ważnego w funkcjonowaniu firm jak raporty finansowe.

W tej edycji do konkursu spłynęło 28 raportów, które zostaną ocenione przez niezależne jury składające się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu). W tym roku także po raz pierwszy najlepiej sporządzony raport wybierze grono dziesięciu dziennikarzy.

Nagrody za najlepiej sporządzone raporty zostaną przyznane w kategoriach: nagroda główna, nagroda Ministerstwa Gospodarki, debiut, nagroda internautów oraz nagroda dziennikarzy. Zwycięskie raporty zostaną ogłoszone 3 grudnia podczas konferencji podsumowującej konkurs. Konferencja rozpocznie się o 10:00 w siedzibie Ministerstwa Gospodarki w Warszawie, przy ul. Plac Trzech Krzyży 3/5.

Więcej informacji, w tym zasady konkursu, skład jury oraz biblioteka raportów zgłoszonych od 2007 roku, dostępne są na stronie konkursu, a także na Facebooku.

Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów, Global Compact Poland, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konkursu.


Kategoria ogólna:Raportowanie społeczne, Społeczna odpowiedzialność biznesu



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM