CSR/CRM

Podziel się

18.04.2013

POWIEKSZ

Dobiegła końca III edycja programu edukacyjnego Akademia Czystych Rąk Carex. W jej ramach uczniowie ze szkół podstawowych i gimnazjalnych w całej Polsce mogli pogłębić swoją wiedzę dotyczącą prawidłowej higieny rąk oraz tego, jak ważna w życiu jest profilaktyka zdrowotna. Przeprowadzono także ewaluację projektu, w ramach której zrealizowano badanie ankietowe wśród nauczycieli realizujących program.

III edycja Akademii Czystych Rąk Carex rozpoczęła się w październiku 2012 przed Światowym Dniem Mycia Rąk. Założeniem programu było dotarcie do jak największej liczby placówek w całej Polsce. Pierwszych 300 szkół, które zgłosiło się do programu, otrzymało zestaw drukowanych materiałów edukacyjnych oraz produktów marki Carex o wartości 600 zł. Przygotowano także 700 dodatkowych pakietów. Znalazły się w nich tablice edukacyjne do powieszenia w klasie oraz naklejki z instrukcją mycia rąk - przeznaczone do łazienek. W materiałach wykorzystano wizerunek Chlipa i Chlapa – bohaterów marki Carex, którzy wystąpili w roli antybakteryjnych ekspertów.

Przez cały czas trwania projektu ze strony www.carex.pl można było pobrać komplet materiałów edukacyjnych w wersji elektronicznej. Szkoły podstawowe zostały również zaproszone do udziału w konkursie „Gdzie były, co robiły Twoje ręce?”. Uczniowie mogli dowolną techniką plastyczną lub multimedialną przygotować prace, stanowiące odpowiedź na zadane pytanie.


Kategoria ogólna:Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia, Społeczna odpowiedzialność biznesu



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2014

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM