CSR/CRM

Podziel się

21.03.2017

POWIEKSZ

Piękne, małe, duże, jędrne, okrągłe, wspaniałe.. określeń dla piersi jest wiele..

8 marca ruszyła dziesiąta edycja kampanii Muszkieterowie dla Polek, która zachęca kobiety do badań profilaktycznych mających zapobiegać rakowi piersi. Firma stworzyła konkurs „Pier(w)si do komplementów” skierowany do mężczyzn, którzy na stronie pierwsidokomplementów.pl mają skomplementować biust kobiety za pomocą 140 znaków. Zwycięzcy otrzymają trzy karty upominkowe na bieliznę o wartości 800 zł. Konkurs trwa od 8 do 31 marca.

Bezpłatne badania przysługują paniom w wieku 50-69 lat (stanowią największą grupę ryzyka), które w przeciągu dwóch ostatnich lat nie wykonywały mammografii.  Panie w pozostałych grupach wiekowych będą mogły przebadać się za opłatą w wysokości 80 zł. Mammobusy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry będą dostępne na parkingach wyznaczonych sklepów Intermarché i Bricomarché.


Katarzyna Kwiatkowska


Kategoria ogólna:Promocja zdrowia
Kraj:Polska



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM