WIEDZA to dział informacji teoretycznych z zakresu marketingu społecznego, odpowiedzi na pytania oraz polecanej literatury polskiej i zagranicznej. W tym miejscu prezentujemy opracowania, artykuły, prezentacje, a także tematyczne prace dyplomowe.

Dział WIEDZA to miejsce gdzie o marketingu społecznym można dowiedzieć się prawie wszystkiego. By uzyskać informacje praktyczne zapraszamy do działu PRACOWNIA.

Dział WIEDZA składa się z następujących części:

- Definicje: prezentacja definicji związanych z tematyką kampanii społecznych, m.in reklama społeczna, CSR. W miarę czasu będziemy publikować definicje nowych pojęć.

- Literatura: w tej części zamieszczane są informacje o publikacjach, pracach dyplomowych oraz innych materiałach związanych z kampaniami społecznymi. Jeżeli jesteś autorem pracy dyplomowej związanej z tematyką kampanii społecznych zachęcamy do przesłania jej na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl Najlepsze prace zostaną opublikowane na łamach portalu.

- Case studies: dla tych którzy chcieliby zobaczyć jak wygląda przygotowanie kampanii społecznej „od kuchni” przygotowaliśmy dział, w którym będą mogli zapoznać się z wybranymi przypadkami realizacji kampanii społecznych.

Redakcja portalu Kampaniespoleczne.pl
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM