Kampanie Społeczne

Jabłko, które wybucha
Granatapfel, 18.01.2017, komentarzy: 0
Obszar działań wojennych, opuszczona fabryka, matce towarzyszy córka. Kobieta szuka czegoś do jedzenia, dziewczynka rysuje kredą. Dziecko niepostrzeżenie wychodzi, nad jej głową latają ptaki, które nagle zamieniają się bombowce, a jabłko zerwane z pobliskiego drzewa, przeistacza się w granat. W tym momencie
Najlepsza rola dla mężczyzny
Fajnie być tatą, 17.01.2017, komentarzy: 0
Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem. Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację
1000 dni
No Paradise, 16.01.2017, komentarzy: 0
Podjeżdża biała furgonetka. Wysiada z niej kobieta i udaje się w kierunku zatłoczonego bazaru. Kiedy dociera do jego centrum, odrzuca okrycie pod którym znajduje się ładunek wybuchowy. Ogromny huk i długie białe światło. Nastęnie akcja przenosi się do… raju. Ludzie, którzy przed chwilą dobijali targu,
Strefa zmilitaryzowana
#ProtectSchools , 11.01.2017, komentarzy: 0
Ktoś gwałtownie otwiera drzwi do klasy. W pomieszczeniu znajduje się mała, wystraszona uczennica. Dziewczynka bierze swoje rzeczy i wychodzi z sali. Idąc szkolnym korytarzem rozgląda się nerwowo; jest przerażona. Wszędzie roi się od uzbrojonych żołnierzy. Kiedy wychodzi na zewnątrz, widać, że teren dookoła
Święta bez Mikołaja
Santa Forgot, 09.01.2017, komentarzy: 0
Pewnego razu, w mieście niedaleko stąd, dziewczynka o imieniu Freya przygotowywała się do świąt. Tata opowiedział jej jak Święty Mikołaj zniknął z tradycji bożonarodzeniowej. Na początku mylił prezenty i mieszał imiona stając się smutny i wycofany. Później w ogóle przestał przychodzić. Freya nie wierzyła,
Jeden t-shirt dla dwóch osób
The togetherness shirt, 03.01.2017, komentarzy: 0
Dwaj nieznajomi przymierzają wspólnie na ulicy kolorową koszulkę. Są to przypadkowi przechodnie, Kanadyjczycy, wybrani niezależnie od płci, koloru skóry czy wykonywanego zawodu. Na bluzkach widnieje napis "The human race is a team sport" (gra słów - race to zarówno rasa, jak i wyścig:
Ludzki alert
Buzzed driving is drunk driving , 02.01.2017, komentarzy: 0
Para znajomych umówiła się w pewnej gwarnej restauracji na drinka. Gdy spotkanie dobiega końca, mężczyzna opłaca rachunek, bierze kluczyki, wstaje, żeby udać się do wyjścia, lecz w tym momencie podbiega do niego jakaś kobieta ubrana w koszulkę, na której widnieje napis "znak ostrzegawczy". Prawdopodobnie
Prezent w bluzce
Salvation Paper, 30.12.2016, komentarzy: 0
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym
Jazda na zachętę
The Ride Home, 29.12.2016, komentarzy: 0
Ojciec odbiera syna z zajęć sportowych. Wsiadają do samochodu i jadą do domu. Zaczyna się rozmowa, a właściwie monolog ojca, który – delikatnie mówiąc – w sposób mało konstruktywny motywuje swoje dziecko. Smutny chłopiec siedzi cicho na tylnym siedzeniu. Widać, że słowa ojca sprawiają mu przykrość. Najnowsza
Butelkowa artyleria
Einweg oder Mehrweg: Der entscheidende Moment, 23.12.2016, komentarzy: 0
Automat z napojami strzelał pod nogi spragnionych pustymi, plastikowymi butelkami. Działo to się jednak tylko wtedy, gdy zamiast możliwości "butelka zwrotna" wybrali opcję "butelka w jedną stronę". Maszyna ustawiona na jednym z niemieckich dworców była częścią kampanii tamtejszego Federalnego Ministerstwa
„Mikołaju, chciałabym wóz strażacki”
Querido Papai Noel, 22.12.2016, komentarzy: 0
Lalki, zestawy do makijażu, akcesoria do zabawy w dom... kilkuletnia autorka listu skarży się Świętemu Mikołajowi, że ma już takich rzeczy sporo i jest nimi znudzona. Ona też - tak jak chłopcy - lubi bawić się w podbój kosmosu albo strażaków i przeżywać mrożące krew w żyłach przygody, dlatego
Urodziny bez tortu i światła
Birthday Party, 20.12.2016, komentarzy: 0
Czy urodzinowy tort warto zastąpić kawałkiem mięsa? A może solenizant powinien świętować po ciemku? Nie są to jednak życzenia żadnego jubilata, ale dylematy, przed którymi stoi jedna na dziesięć belgijskich rodzin. Spot zrealizowany przez agencję reklamową Publicis przedstawia przyjęcie urodzinowe,
Małe zęby bez dużych problemów
Małe zęby, wielka moc, 20.12.2016, komentarzy: 0
Choć przeciwnik jest groźny, walka nie musi być ciężka - wystarczy kilku sojuszników, jak dobre nawyki i dentysta. Kampania  „Dzieciństwo bez próchnicy” ma pomóc najmłodszym w dbaniu o uzębienie. W ramach tego programu edukacyjnego udostępniona właśnie została bezpłatna aplikacja mobilna – „Pampiś
Milcząca Watson, DiCaprio zaniemówił
Free The Speech, 19.12.2016, komentarzy: 0
Jedna z sal w siedzibie ONZ. Rozlegają się oklaski. Na mównicę wchodzi aktorka Emma Watson. Ma wygłosić przemówienie inaugurujące kampanię HeForShe. Z kolei na szczycie klimatycznym ONZ, Leonardo DiCaprio zamierza zaapelować do polityków o podjęcie zdecydowanych działań na rzecz ochrony środowiska. Natomiast
Co po 25. urodzinach?
25 i co dalej?, 15.12.2016, komentarzy: 0
Elegancki tort, świeczki już zdmuchnięte, ale 25. urodziny nie dla wszystkich są kolejną radosną rocznicą.  Kampania "25 lat i co dalej?" zwraca uwagę na problem osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną, które od 6 do 25 roku życia mogą korzystać z nauki i opieki w ośrodkach szkolnych,
Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość...
Ze szwajcarską precyzją zmieniamy Polskę, 15.12.2016, komentarzy: 0
...a także odnawialne źródła energii, rozbudowa atrakcji turystycznych, programy profilaktyczne i wiele innych obszarów jest wspieranych przez środki z Funduszu Szwajcarskiego. Hasło kampanii promującej efekty wykorzystania tych funduszy brzmi „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”. Celem
Do lasu tylko w goglach!
This is natural reality, 12.12.2016, komentarzy: 0
Na polecenie przewodnika spacerujący po lesie turyści zakładają gogle. Dopiero wówczas z niedowierzaniem odkrywają co ich otacza. W lesie są prawdziwe drzewa, szumią liście, uginają się gałęzie, w potoku jest woda, a śnieg naprawdę jest zimny. W tak oryginalny sposób Szwedzkie Towarzystwo
Miś w ogniu
It begins with a blanket , 09.12.2016, komentarzy: 0
Dziewczynka decyduje się wrzucić ulubionego pluszaka do ognia. Dlaczego? Kolejny pochmurny dzień w ośrodku dla uchodźców. Mała Yana przechadza się po jego terenie w poszukiwaniu porzuconych rzeczy. Wśród znalezionych przedmiotów jej szczególną uwagę przykuwa pluszowy miś – symbol beztroskiego
Bolesne tatuaże Beckhama
For every child, #ENDviolence, 08.12.2016, komentarzy: 0
Liczne tatuaże na ciele znanego piłkarza nagle "ożywają" i zaczynają przedstawiać historie dzieci. Krzyk nauczyciela i wyśmiewanie przez kolegów z klasy, pobicie przez grupę rówieśników, atak nieznajomego w ciemnym zaułku... przemoc, której dzieci były ofiarami, pozostawi w ich psychice trwałe
Wszyscy patrzyli na historię miłosną
Evan, 07.12.2016, komentarzy: 0
...a w tle działy się rzeczy, które doprowadziły do tragedii. Gdyby zwrócono na nie większą uwagę, można byłoby jej zapobiec. Evan nawiązuje kontakt z koleżanką ze szkoły poprzez korespondencję na ławce w bibliotece. Film pokazuje kolejne etapy rozwijania się znajomości. Nastolatek
Lateksowy smoczek
Baby Feeder, 06.12.2016, komentarzy: 0
Dwa kolorowe plakaty zdają się przedstawiać tradycyjne akcesoria dla niemowląt. Jest jednak  jeden szczegół, który sprawia, że nie są to zwykłe produkty, jakie można spotkać na sklepowych półkach. Zarówno główka smoczka, jak i butelki nie jest bowiem zrobiona z silikonu, a z lateksu, gdyż jest to po
Uczynek zamiast czekoladki
Snällkalendern, 05.12.2016, komentarzy: 0
Sama myśl o kalendarzu adwentowym najczęściej wywołuje przyjemne uczucia, ponieważ otwieranie kolejnych okienek oznacza słodycze i zbliżanie się świąt Bożego Narodzenia. A co gdyby otwieranie okienek kalendarza adwentowego wiązało się z uczynkiem wywołującym uśmiech u drugiej osoby? Okres
Kraksa w technologii 360
Decisions, 05.12.2016, komentarzy: 0
Johnnie Walker firmuje przygotowany w technologii 360 film, przedstawiający możliwe konsekwencje jazdy pod wpływem alkoholu. Widz obserwuje trzy różne samochody, ich kierowców i pasażerów i do końca nie wie, kto - jeśli w ogóle - wyjdzie cało z nieuchronnie zbliżającego się, bardzo realistycznie
Bez „schizowania”
Robak, 02.12.2016, komentarzy: 0
W rytm popularnej meksykańskiej melodii ludowej przedstawiane są informacje o depresji, schizofrenii i chorobie dwubiegunowej. Animacja przygotowana w kooperacji z Obrazkoterapią kończy kampanię dotyczącą przeciwdziałania wykluczeniu osób z zaburzeniami psychicznymi, prowadzoną przez Fundację Wielogłosu.
Rozbijanie kotletów przed komputerem
Nie przynoś tego do pracy, 02.12.2016, komentarzy: 0
Na nagraniu z monitoringu w miejscu pracy mężczyzna, jak gdyby nigdy nic, wyjmuje deskę, tłuczek i zaczyna rozbijać mięso na kotlety.  Sieć przychodni medycznych CenterMed przystąpiła do realizacji kampanii pt. „Nie przynoś tego do pracy”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem
30-latek prosi o rękę nastolatki
How old is old enough?, 01.12.2016, komentarzy: 0
Znam Pana córkę z klubu młodzieżowego, spotykamy się, zależy mi na niej, myślę, że powinniśmy się pobrać - takim wyznaniem zaskakiwał 30-letni mężczyzna ojców 12-13-letnich dziewczynek. Ojcowie najpierw nie wierzyli własnym uszom, gdy sytuacja stawała się napięta, wyjaśniał swój prawdziwy cel. Wiedziały
Naloty na Aleppo a Kim Kardashian
Jestem dziennikarzem, 30.11.2016, komentarzy: 0
Nowy smartfon a podpisanie CETA, dramat uchodźców a plotki o Kim Kardashian, sytuacja dzieci z Aleppo a dzieci Brada Pitta i Angeliny Jolie... dziennikarz decyduje, jakie informacje trafią na główne strony dzienników, o jakich wspomni się później, a jakie zostaną w ogóle pominięte. Wybiera to, co "się
Kontrola opłat, kontrola emocji
Kontroluj się, 29.11.2016, komentarzy: 0
Nie jest to kampania o przemocy w rodzinie czy wobec mniejszości etnicznych lub wyznaniowych. Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, pobicie, wyzwiska dotknęły kontrolerów Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.  Jak podają organizatorzy kampanii, w ciągu trzech ostatnich lat miały miejsce
Żeby plastik nie płonął
Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku, 28.11.2016, komentarzy: 0
„Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku” - Fundacja PlasticsEurope Polska w edukacyjno-społecznej akcji organizowanej w kilku regionach Polski przypomina o szkodliwości spalania odpadów w piecach, przydomowych kotłowniach i na wolnym powietrzu. Na monitorach w autobusach i tramwajach
Daleki i bliski dziki przyjaciel
Tiger in suburbia, 28.11.2016, komentarzy: 0
Rodzina odkrywa w jednej z sypialni...tygrysa. W najnowszej, świątecznej kampanii World Wildlife Foundation (WWF) o przykuwającej uwagę nazwie "Tiger in suburbia " ("Tygrys na przedmieściach") rodzice z dwójką dzieci w swoim spokojnym domu na przedmieściach pielęgnują rannego
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 128 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM