Kampanie Społeczne

Warto rozmawiać
Let’s talk about depression , 19.04.2017, komentarzy: 0
Apatia, smutek, płacz, problemy z koncentracją, uczucie bezradności, brak satysfakcji i zainteresowań. Brzmi znajomo? Około 350 mln ludzi na całym świecie cierpi na podobne objawy. I nie ważne czy to jest dziecko, matka, czy starszy mężczyzna. 7 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Zdrowia. Co roku
Zwyczaje z piłkarskiej murawy
Entscheidendes Handspiel, 18.04.2017, komentarzy: 0
Mężczyźni często robią to nieświadomie. Czy drapanie się w miejscach intymnych może mieć pozytywny wydźwięk? Grupa niemieckich urologów prezentuje spot z piłkarzami w roli głównej, których dłonie notorycznie „lądują w spodniach”.  Wybór grupy społecznej jest nieprzypadkowy. Zawodnicy będący synonimem
Druga strona medalu
Head First, 18.04.2017, komentarzy: 0
Ich sportowe zmagania oglądają miliony widzów na całym świecie. Są podziwiani i szanowani przez kibiców, a w swoim kraju traktowani niemal jak bogowie, albowiem w Nowej Zelandii rugby to coś więcej niż sport. I na przekór powszechnemu przekonaniu, że rugby to sport dla twardzieli, James McGougan, Liaki
Oko podbite z automatu
Bruise Automat , 12.04.2017, komentarzy: 0
Z foto-budki wypada komplet czterech czarno-białych zdjęć. Jednak jedno z nich zdecydowanie różni się od pozostałych. Najnowsze systemy rozpoznawania twarzy osiągają rezultaty przekraczające 97% zgodności podczas testów polegających na rozpoznawaniu twarzy człowieka. Dzięki zastosowanym algorytmom bez
Na pierwszy rzut oka
The image test, 07.04.2017, komentarzy: 0
Zespół zawodowych HR-owców poproszono o przeprowadzenie badania. Podzielono ich na dwie grupy, które miały opisywać co widzą na wskazanych zdjęciach. Pierwsza z nich otrzymała fotografie białych ludzi, druga czarnoskórych. Osoby ubrane podobnie lub sfotografowane podczas wykonywania tych samych czynności
Nieoczekiwana zamiana miejsc
#NoEsDeHombres, 31.03.2017, komentarzy: 0
Twórcy kampanii bardzo wiernie wcielili w życie zasadę, wedle której żeby wczuć się w czyjąś sytuację, trzeba samemu stanąć w obliczu podobnego problemu. Kontrowersyjna kampania #NoEsDeHombres ma pokazać zdecydowany sprzeciw władz miasta Medyku we współpracy z tamtejszą agendą Organizacji Narodów Zjednoczonych
Coś “specjalnego”
#NotSpecialNeeds, 29.03.2017, komentarzy: 0
Jajko dinozaura na obiad, zakupy robione w rycerskiej zbroi, a wieczorem w ramach relaksu masaż wykonywany przez kota - czy tak wygląda codzienność lub potrzeby osób z zespołem Downa? Włoska organizacja działająca na rzecz osób z zespołem Downa zainicjowała kampanię “Not special needs” (Nie specjalne
W kobietach siła
Empower a woman. Empower a nation., 28.03.2017, komentarzy: 0
Bohaterki spotu: szefowa kuchni, senatorka, działaczka, chemiczka, operatorka filmowa, są jednocześnie bohaterkami dla swoich córek i wnuczek oraz z całą pewnością dla wielu innych osób. Kampania „Empower a woman. Empower a nation.” (Umocnić kobietę. Umocnić naród.) została stworzona przy okazji
Nowocześni Indianie
Prejudice, 27.03.2017, komentarzy: 0
„Dlaczego nie możemy się zmienić, ale wciąż pozostać rdzennymi mieszkańcami?”- pytają Indianie Baniwa zamieszkujący północno-zachodni brzeg Amazonki. Kampania stara się przełamać stereotypy dotyczące Indian jako tych, którzy chodzą nago, mają ozdobne nakrycia głowy, są odizolowani od świata, jedzą rękoma,
Pomoc zwycięży przemoc
Wybieram pomoc, 24.03.2017, komentarzy: 0
Z plakatów spoglądają na nas poważne twarze, ale maluje się na nich determinacja. Młoda kobieta sfotografowana na pierwszym z nich okazuje się świadkiem przemocy, na drugim widzimy mężczyznę w średnim wieku, który jest jej sprawcą, natomiast trzeci plakat przedstawia ofiarę agresji. Osoby te połączyło
Gdy nowe życie to wyrok śmierci
„Push”, 24.03.2017, komentarzy: 0
Macierzyństwo i poród zawsze są wielkim wyzwaniem. Jednak niektóre kobiety nie będą miały szansy mu sprostać i to z bardzo niesprawiedliwych przyczyn. Spot  „Push” (Przyj) powstał z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Kobiet. Jest częścią programu „Merck for Mothers” (Merck dla Matek)
Najpiękniejszy świat
Polska na niebiesko, 22.03.2017, komentarzy: 0
Chciałem Wam zakomunikować, że…  „Czasem mi to przeszkadza, a czasem mi pomaga”, „jest dla mnie przyjacielem, ale również jest przeciwnością losu”, „to jest najpiękniejszy świat jaki może być” kilka osób stara się odpowiedzieć na pytanie w najnowszej kampanii Fundacji JiM. O
Męskie przerywanie
Women Interupted, 21.03.2017, komentarzy: 0
 Kobiety mają prawo do pełnej wypowiedzi bez przerywania. Kampania Women Interrupted promuje nową aplikację, dzięki której można policzyć ile razy mężczyzna przerwał kobiecie podczas konwersacji. Jak podkreśla Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebook’a zjawisko jest szczególnie powszechne w miejscach
Ku chwale piersi!
Muszkieterowie dla Polek, 21.03.2017, komentarzy: 0
Małe, duże, jędrne, kształtne, okrągłe, wspaniałe... określeń dla kobiecych piersi nie brakuje. 8 marca ruszyła dziesiąta edycja kampanii Muszkieterowie dla Polek, która zachęca kobiety do badań profilaktycznych mających zapobiegać rakowi piersi. Firma stworzyła konkurs „Pier(w)si do komplementów” skierowany
Duże mogą więcej
The Real Cost , 20.03.2017, komentarzy: 0
Kiedy przerażające zdjęcia zniszczonych płuc palaczy przestają szokować można spróbować… obrócić wszystko w żart. Właśnie na tak niecodzienne podejście zdecydowali się twórcy przezabawnej animacji poklatkowej o parze małych płuc. Twórcy kampanii „Little Lungs in a Great Big World” („Małe płuca we wspaniałym,
Pomaganie przez wysłuchanie
Listen, 17.03.2017, komentarzy: 0
Wszystko zaczyna się od jednej osoby, która namawia do spróbowania, a potem reszta sama toczy się dalej. Zepsute relacje z bliskimi, poczucie braku zrozumienia ze strony innych, osamotnienie, a w końcu pada jedno zdanie, które zmienia bieg historii o 180 stopni. Kampania „Listen” powstała jako reakcja
Prawo do własnej połowy
United by Half, 14.03.2017, komentarzy: 0
  Kobiety zostają przedstawione w różnych sytuacjach. Grają w kręgle, trenują zapasy, przejmują inicjatywę w łóżku, pracują w ciąży, wymieniają opony, walczą o równe płace. „We are not better halves or worse, definitely not the weaker halves”. („Nie jesteśmy lepszymi lub gorszymi połówkami, z pewnością
Stadion pełen samotności
30,000 is the loneliest number, 13.03.2017, komentarzy: 0
Przedstawienie pustego obiektu sportowego ma za zadanie uzmysłowić odbiorcy jak duża to liczba. Znajdująca się na środku boiska dziewczynka reprezentuje każde dziecko, które nie ma kochającej rodziny. Ile dzieci w Kanadzie czeka na przysposobienie? Tyle, ile osób zmieści się na stadionie, czyli trzydzieści
Wirtualny świat dziecka
Chroń dziecko w sieci, 09.03.2017, komentarzy: 0
Dziecko niepostrzeżenie wbiega do swojego pokoju i od razu włącza komputer. Jego rodzice w tym czasie są zajęci, a on ma dostęp do różnych stron internetowych, gdzie może natknąć się na pornografię, wulgaryzmy czy przemoc. Jak dowiadujemy się z piosenki: „Czasem, tak przez przypadek zaglądam tam, gdzie
Targ matrymonialny
Marriage Market Takeover, 08.03.2017, komentarzy: 0
„Nie umrę w spokoju dopóki nie wyjdziesz za mąż. Jesteś uparta i wybredna. Jesteś kobietą gorszego sortu”. Takie stwierdzenia padają często z ust Chińczyków, których córki powyżej dwudziestego piątego roku życia nie wyszły za mąż (zwane dosłownie „Sheng Nu”).  W Chinach panuje przeświadczenie, że niezamężna
Zła atmosfera po sąsiedzku
Nie truj sąsiada, 03.03.2017, komentarzy: 0
Kampania „Nie truj sąsiada” jest częścią projektu „Gmina z dobrą energią” realizowanego przez samorządy Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego na terenie gmin i powiatów , które tenże region obejmuje. Cała dynamiczna i wielopoziomowa akcja ma na celu walkę o czystsze powietrze w jednym z najbardziej
Puste boisko
Szukamy Mamy 2017, 01.03.2017, komentarzy: 0
Kilkuletni chłopcy grają w piłkę nożną na osiedlowym boisku. Po każdego z nich kolejno przychodzą rodzice. Janek nie ma rodziny, dlatego ostatecznie zostaje sam. Po zeszłorocznym sukcesie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce kontynuuje kampanię Szukamy Mamy, która ma za zadanie zachęcić potencjalnych
Miły drań
The one that got away, 28.02.2017, komentarzy: 0
Trzech mężczyzn opowiada o tym jak zostali rzuceni przez kobiety, w których wciąż są zakochani. Wspominają ich urodę, urok osobisty, uśmiech, przyjaźń. Szczery żal po rozpadzie związku wzbudza współczucie, ponieważ wyglądają na porządnych i troskliwych facetów. Okazuje się jednak, że to nie oni są ofiarami. Główne
Krępujący kwiat
Get checked early, 24.02.2017, komentarzy: 0
Bukiet kwiatów, kamera robi zbliżenie na jeden, który kształtem przypomina waginę. „Czy to wideo sprawia, że chciałabyś się schować w swoim swetrze? Czy myśl o wykonaniu cytologii na twoim „kwiatku” wzbudza u ciebie dreszcze?– pyta lektorka ze szkockim akcentem. Kampania nakłania kobiety do wykonywania
Kamizelka ratunkowa
Project Lifejacket, 21.02.2017, komentarzy: 0
Widok kamizelki ratunkowej powoduje nie lada wzruszenie u mężczyzny. Po chwili okazuje się, że to Syryjczyk przebywający w obozie dla uchodźców. Co działo się zanim musiał ją włożyć i zaczął tułać się po świecie? Ismail Nerabani, trzydziestosześcioletni ojciec dwójki dzieci, był pasjonatem literatury
Wypadek przed kamerami
Live kill, 16.02.2017, komentarzy: 0
Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach. Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji
Niezależnie od pokolenia
Wspólna historia Harryego i Ahmeda, 15.02.2017, komentarzy: 0
Splądrowane sklepy, spalone budynki, rozlegający się huk bomb, śmierć. To elementy każdej wojny, zarówno tej, która skończyła się kilkadziesiąt lat temu jak i tragedii rozgrywającej się obecnie. Harry, dziewięćdziesięciodwuletni staruszek z Berlina, uchodźca podczas II wojny światowej oraz Ahmed, dwunastoletni
Kaszlący billboard
The coughing billboard, 13.02.2017, komentarzy: 0
Uliczne citylighty wrosły w tkankę miejską. Mieszkaniec miasta mija je codziennie, często są dla niego zupełnie obojętne. Rutynę przełamał billboard umieszczony w centrum Sztokholmu. Baner wyposażono w czujniki dymu, ale również w czujniki, które potrafią wykryć sam moment zapalania papierosa. Gdy w
Bezcenne chwile
Fatherhood Involvement, 10.02.2017, komentarzy: 0
Poniedziałek, godz. 18:14 – zabawa przed lustrem. Piątek, godz. 13:17 – rajd w koszu na pranie po mieszkaniu. Piątek, godz. 19:31 – czytanie bajek na dobranoc. Niedziela, godz. 15:22 – wspólne śpiewanie. Cztery krótkie spoty pokazują, że nieważne kiedy, nieważne gdzie, zawsze jest dobry moment na
Mylna klasyfikacja
All that we share, 08.02.2017, komentarzy: 0
Osiemdziesięciu Duńczyków zaproszonych do studia. Tworzą małe grupki, które, wydawałoby się, nie mają ze sobą nic wspólnego. To menadżerowie wysokiego szczebla oraz „jakoś dających sobie radę”, ci wzbudzających zaufanie i ci wzbudzający postrach, niedawno osiedleni przybysze, często z innych kultur i
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 129 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM