Kampanie Społeczne

Miś w ogniu
It begins with a blanket , 09.12.2016, komentarzy: 0
Dziewczynka decyduje się wrzucić ulubionego pluszaka do ognia. Dlaczego? Kolejny pochmurny dzień w ośrodku dla uchodźców. Mała Yana przechadza się po jego terenie w poszukiwaniu porzuconych rzeczy. Wśród znalezionych przedmiotów jej szczególną uwagę przykuwa pluszowy miś – symbol beztroskiego
Bolesne tatuaże Beckhama
For every child, #ENDviolence, 08.12.2016, komentarzy: 0
Liczne tatuaże na ciele znanego piłkarza nagle "ożywają" i zaczynają przedstawiać historie dzieci. Krzyk nauczyciela i wyśmiewanie przez kolegów z klasy, pobicie przez grupę rówieśników, atak nieznajomego w ciemnym zaułku... przemoc, której dzieci były ofiarami, pozostawi w ich psychice trwałe
Wszyscy patrzyli na historię miłosną
Evan, 07.12.2016, komentarzy: 0
...a w tle działy się rzeczy, które doprowadziły do tragedii. Gdyby zwrócono na nie większą uwagę, można byłoby jej zapobiec. Evan nawiązuje kontakt z koleżanką ze szkoły poprzez korespondencję na ławce w bibliotece. Film pokazuje kolejne etapy rozwijania się znajomości. Nastolatek
Lateksowy smoczek
Baby Feeder, 06.12.2016, komentarzy: 0
Dwa kolorowe plakaty zdają się przedstawiać tradycyjne akcesoria dla niemowląt. Jest jednak  jeden szczegół, który sprawia, że nie są to zwykłe produkty, jakie można spotkać na sklepowych półkach. Zarówno główka smoczka, jak i butelki nie jest bowiem zrobiona z silikonu, a z lateksu, gdyż jest to po
Uczynek zamiast czekoladki
Snällkalendern, 05.12.2016, komentarzy: 0
Sama myśl o kalendarzu adwentowym najczęściej wywołuje przyjemne uczucia, ponieważ otwieranie kolejnych okienek oznacza słodycze i zbliżanie się świąt Bożego Narodzenia. A co gdyby otwieranie okienek kalendarza adwentowego wiązało się z uczynkiem wywołującym uśmiech u drugiej osoby? Okres
Kraksa w technologii 360
Decisions, 05.12.2016, komentarzy: 0
Johnnie Walker firmuje przygotowany w technologii 360 film, przedstawiający możliwe konsekwencje jazdy pod wpływem alkoholu. Widz obserwuje trzy różne samochody, ich kierowców i pasażerów i do końca nie wie, kto - jeśli w ogóle - wyjdzie cało z nieuchronnie zbliżającego się, bardzo realistycznie
Bez „schizowania”
Robak, 02.12.2016, komentarzy: 0
W rytm popularnej meksykańskiej melodii ludowej przedstawiane są informacje o depresji, schizofrenii i chorobie dwubiegunowej. Animacja przygotowana w kooperacji z Obrazkoterapią kończy kampanię dotyczącą przeciwdziałania wykluczeniu osób z zaburzeniami psychicznymi, prowadzoną przez Fundację Wielogłosu.
Rozbijanie kotletów przed komputerem
Nie przynoś tego do pracy, 02.12.2016, komentarzy: 0
Na nagraniu z monitoringu w miejscu pracy mężczyzna, jak gdyby nigdy nic, wyjmuje deskę, tłuczek i zaczyna rozbijać mięso na kotlety.  Sieć przychodni medycznych CenterMed przystąpiła do realizacji kampanii pt. „Nie przynoś tego do pracy”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem
30-latek prosi o rękę nastolatki
How old is old enough?, 01.12.2016, komentarzy: 0
Znam Pana córkę z klubu młodzieżowego, spotykamy się, zależy mi na niej, myślę, że powinniśmy się pobrać - takim wyznaniem zaskakiwał 30-letni mężczyzna ojców 12-13-letnich dziewczynek. Ojcowie najpierw nie wierzyli własnym uszom, gdy sytuacja stawała się napięta, wyjaśniał swój prawdziwy cel. Wiedziały
Naloty na Aleppo a Kim Kardashian
Jestem dziennikarzem, 30.11.2016, komentarzy: 0
Nowy smartfon a podpisanie CETA, dramat uchodźców a plotki o Kim Kardashian, sytuacja dzieci z Aleppo a dzieci Brada Pitta i Angeliny Jolie... dziennikarz decyduje, jakie informacje trafią na główne strony dzienników, o jakich wspomni się później, a jakie zostaną w ogóle pominięte. Wybiera to, co "się
Kontrola opłat, kontrola emocji
Kontroluj się, 29.11.2016, komentarzy: 0
Nie jest to kampania o przemocy w rodzinie czy wobec mniejszości etnicznych lub wyznaniowych. Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, pobicie, wyzwiska dotknęły kontrolerów Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.  Jak podają organizatorzy kampanii, w ciągu trzech ostatnich lat miały miejsce
Żeby plastik nie płonął
Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku, 28.11.2016, komentarzy: 0
„Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku” - Fundacja PlasticsEurope Polska w edukacyjno-społecznej akcji organizowanej w kilku regionach Polski przypomina o szkodliwości spalania odpadów w piecach, przydomowych kotłowniach i na wolnym powietrzu. Na monitorach w autobusach i tramwajach
Daleki i bliski dziki przyjaciel
Tiger in suburbia, 28.11.2016, komentarzy: 0
Rodzina odkrywa w jednej z sypialni...tygrysa. W najnowszej, świątecznej kampanii World Wildlife Foundation (WWF) o przykuwającej uwagę nazwie "Tiger in suburbia " ("Tygrys na przedmieściach") rodzice z dwójką dzieci w swoim spokojnym domu na przedmieściach pielęgnują rannego
Zignorować czy zgłosić?
Male, female, 25.11.2016, komentarzy: 0
Elektroniczna niania to duże ułatwienie dla osób opiekujących się dziećmi. Lecz urządzenie to może wprawić także w zakłopotanie, gdy ktoś usłszy się to, czego się nie powinno usłyszeć lub raczej nie chciałoby usłyszeć. W ramach kampanii wykonanej przez agencję TBWA na zlecenie Krajowego Biura do spraw
Szkoda zachodu na lepienie uszek...
Podaruj Wigilię, 24.11.2016, komentarzy: 0
...jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór - stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię
100 lat mody na ulicy
100 years of..., 24.11.2016, komentarzy: 0
Pierwsza stylizacja odsłania 1916 rok, kolejne zmieniają się co 10 lat aż do 2016 roku. Nie jest to jednak popularny w ostatnim czasie przewodnik po najważniejszych trendach ostatnich 100 lat, pokazujący jak zmieniała się kobieca moda. Posłużył jedynie za wzór by odsłonić metamorfozy charakterystyczne
Nie ma czasu na chorobę
Potrzeba trochę szczęścia, 23.11.2016, komentarzy: 0
Osiem fotoreportaży z osobami chorymi przedstawia ich świat, zmagania z białaczką i zmianę, którą im przyniosła. Rozmowy z pacjentami chorymi hematoonkologicznie zostały wydane w formie albumu, a zdjęcia będzie można oglądać w formie wystawy w różnych miastach Polski. Przewlekła białaczka limfocytowa
Talent, którego nie warto odrzucić
Could you stand a rejection?, 23.11.2016, komentarzy: 0
Co takiego dzieje się w umyśle młodego, zdolnego człowieka, że podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie, po czym ucieka w popłochu? Spot „Could you stand a rejection?” („Czy zniósłbyś odrzucenie?”) został stworzony dla brytyjskiej organizacji
Norweska kampania dla Polaków
The truck driver’s mother, 22.11.2016, komentarzy: 0
Kobieta z dumą przedstawia mężczyznę siedzącego obok niej jako swojego pierworodnego syna. Zaraz potem otrzymuje propozycję, aby pojechać z nim do Norwegii. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że to podróż tirem.  „Każdego dnia ponad 3 tysiące tirów przekracza granice Norwegii” – mówi mężczyzna.
Kasjerka, hrabianka, Pan Latawiec
Schizofrenia – dramat młodych, dramat opiekunów, 21.11.2016, komentarzy: 0
Będę kasjerką, hrabianką, będę alpinistą, Panem Latawcem... wewnętrzne głosy mówią jednak: Chyba zwariowałaś! Po co Ci te tabletki? Głupie pomysły. Siedź cicho! Nikim nie będziesz! To nie jest głos fikcyjnego bohatera. Podobne głosy słyszą osoby zmagające się ze schizofrenią, przekonujące ich,
Lewandowska, Pyrek i Olszański grają razem
#GrajmyRazem , 18.11.2016, komentarzy: 0
Anna Lewandowska, Cezary Pazura, Zygmunt Chajzer, Magdalena Różczka, inne znane osoby oraz zawodnicy Olimpiad Specjalnych Polska zachęcają do wspierania sportowców z niepełnosprawnością intelektualną. W środę, 16 listopada, w 250 lokalizacjach w całej Polsce (Górny Śląsk, Kraków, Łodź,
Rodzicielstwo wielokrotnego wyboru
Cat, French, 17.11.2016, komentarzy: 0
Syn marzy o kocie, matka ma alergię. Chodzić po domu w goglach i rękawicach, zamknąć się w pokoju i kontaktować z dzieckiem przez internet czy zdecydować się na bezwłose zwierzę? Choć chłopiec w końcu cieszy się z chomika, autorzy kampanii podkreślają, że zajmowanie się dzieckiem nie jest wolne
Nie ma wygranej, ale jest wspólna radość
Anuncio Lotería de Navidad 2016 – 21 de diciembre, 16.11.2016, komentarzy: 0
Starsza pani nie może uwierzyć w swoje szczęście - właśnie wygrała w świątecznej loterii, organizowanej co roku przez hiszpański rząd. Gdy dowiedziała się z telewizji o tym, że wylosowany został jej numer, wychodzi, by poinformować o tym pozostałych mieszkańców miasta. Ci szybko orientują
Tożsamość skradziona w kawiarni
He Said She Said, 15.11.2016, komentarzy: 0
„Okazało się, że ktoś ukradł moją…”-  żali się kobieta do kamery. „Tożsamość” – dopowiada, rozbawiony tym faktem, mężczyzna. Najnowszy spot organizacji AARP to krótka historia opowiedziana z dwóch perspektyw – cyberprzestępcy i użytkowniczki publicznej sieci wi-fi, która podczas surfowania po
Milowicz adeptem kung-fu
Znajdź swojego mistrza, 14.11.2016, komentarzy: 0
Aktor nie bez wysiłku, ale skutecznie pokonuje ciosami kolejnych przeciwników - złą dietę, siedzący tryb życia i niewłaściwe leczenie. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.  Ponad
Może na dnie morza...
The Mermaid, 14.11.2016, komentarzy: 0
Krótka animacja przedstawia syrenę na dnie morza, czekającą na tego jedynego. Wreszcie jest! Tonący marynarz, którego wystarczy chwycić i pociągnąć na dno. Tak zaczyna się uczucie, które para celebruje w głębinach niczym prawdziwi zakochani. Poruszonego odbiorcę zaskoczy zakończenie kampanii. Otóż
Niewłaściwa kolejność
Father and son, 10.11.2016, komentarzy: 0
Łóżko szpitalne, a na nim dwie dłonie w uścisku – osby młodej i starszej. Moment, gdy przez głowę przelatuje całe życie, wspólne chwile, doświadczenia, momenty radości... A potem dłonie się rozłączają, ojciec się odsuwa,  patrzy na swojego syna, który zmarł. „Too many sons die before their fathers”
Worki pełne dobroci
Glad to Give, 09.11.2016, komentarzy: 0
Chłopiec z zapałem gromadzi najróżniejsze przedmioty, które potem składuje w namiocie w ogródku. W końcu jego mama postanawia rozwiązać zagadkę jego nietypowego zachowania.  Spot „What are you glad to give?” („Co z przyjemnością oddasz?”) został stworzony dla amerykańskiej firmy Glad, specjalizującej
25 metrów kwadratowych prosto z wojny
25m2 Syria, 08.11.2016, komentarzy: 0
Wśród znanych klientom sklepu IKEA aranżacji pomieszczeń, prezentujących możliwości wykorzystania produktów sklepu, znalazła się jedna, która wyjątkowo tam nie pasowała. Market sieci w Slependen w Norwegii pokazał klientom, jak wygląda typowy pokój w domu, w którym mieszka rodzina w ogarniętej
Listopad miesiącem wąsa
Miej życie pod kontrolą. Badaj się, 07.11.2016, komentarzy: 0
Polski raper Miuosh zapuścił wąsy i zachęca do tego wszystkich mężczyzn. Kampania społeczna kanału TNT pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” wesprze Fundację Wygrajmy Zdrowie. Za każde zdjęcie z wąsem przekazane przez aplikację dostępną na stronie wastopad.tnt-tv.pl stacja
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 127 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM