Kampanie Społeczne

Lalki, które uczą mówić „nie”
Muńecos anti abuso, 26.08.2016, komentarzy: 0
Lalki, odwzorowujące zarówno dziewczynkę, jak i chłopca, protestują, gdy zostaną dotknięte w miejsca intymne. Zabawki, które trafiły na razie do kilkuset dzieci w Paragwaju, są odpowiedzią na dotkliwy w tym kraju problem nadużyć seksualnych wobec dzieci obojga płci. Organizatorzy podają, że
Krzyk z kartonów
Zwierzę to nie towar , 25.08.2016, komentarzy: 0
Nieostrożne podawanie paczek, rzucanie nimi, kopanie, gwałtowne przesuwanie po ziemi - ci pracownicy firmy dostawczej nie obchodzą się z towarem zbyt delikatnie. Paczki jednak są szczególne. Im gorzej przeładujący się z nimi obchodzą, tym głośniej słychać... beczenie owiec. 29 sierpnia 2016 (poniedziałek)
Bardzo drogi skręt
How much are you willing to pay for drugs?, 24.08.2016, komentarzy: 0
Starannie rozprowadzony po bibułce susz stał się przyczyną kraks licznych samochodów i motocykli, które na plakacie znajdują się jakby wewnątrz papierosa z marihuaną. Plakaty z hasłem "How much are you willing to pay for pot?" ("Jak dużo chciałbyś zapłacić za marihuanę?") mają
Bez A, B i O się nie da
Missing type, 22.08.2016, komentarzy: 0
Z szyldów, reklam, ulotek i innych informacji znikają litery A, B i O. Dlaczego właśnie te? Symbolizują one grupy krwi A, B i 0. Brak głosek ma przypomnieć o kluczowym znaczeniu krwiodawstwa dla ratowania ludzkiego życia. NHS Blood and Transplant (agenda brytyjskiej
Marzenia o plecaku i piórniku
Powrót do szkoły, 22.08.2016, komentarzy: 0
Tomek i Kasia (imiona zmienione) są podopiecznymi opolskiej świetlicy środowiskowej "Garaż". W ubiegłym roku dzięki akcji "Powrót do szkoły" organizowanej przez Fundację Pociecha otrzymali wyprawki szkolne.  Tegoroczna odsłona akcji ma pomóc w rozpoczęciu nowego roku szkolnego podopiecznym świetlic
A po jedenaste...
XI. Nie porzucaj, 19.08.2016, komentarzy: 0
Obraz z monitoringu - człowiek przywiązuje psa do bramy i odchodzi. Nagranie spod swojej siedziby opublikowała prozwierzęca fundacja, informując, że rano znaleziono tylko naderwaną smycz. Na profilu fundacji rozgorzała dyskusja, w której internauci wyrażali zbulwersowanie i chęć pomocy w poszukiwaniach
Pocztówka dla powstańca
BohaterON - Włącz historię, 17.08.2016, komentarzy: 0
Aktorzy z serialu "Czas Honoru" - Magdalena Różdżka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Jakub Wesołowski i Maciej Zakościelny - wzięli udział w spotach kampanii "BohaterON - Włącz historię". Reklamy telewizyjne i radiowe są emitowane na antenach Telewizji Polskiej
Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
Obesity kills, 17.08.2016, komentarzy: 0
Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na
Co warto „wyszerować”
Wyszeruj swoje organy!, 16.08.2016, komentarzy: 0
Zdjęcia z plaży czy filmik z koncertu czasem miło się ogląda, czasem nudzą. Są jednak rzeczy, którymi bez wątpienia warto się podzielić. Dziś rusza nowa akcja kampanii społecznej Dawca.pl pod hasłem "Wyszeruj swoje organy". Agencja K2 przygotowała spot uświadamiający
Mądry jak bloger
Bądź mądry, 16.08.2016, komentarzy: 0
Dziesięciu znanych polskich blogerów wystąpiło w akcji pod hasłem "Bądź mądry". Kampania bazuje na motywie popularnych memów, które kilka miesięcy temu pojawiły się w sieci. Jednak tym razem osobami, na których warto się wzorować, są nie fikcyjne postaci, a znani blogerzy. Seria
Zwykła osoba z pięknym życiem
How do you see me?, 12.08.2016, komentarzy: 0
Oto, jak widzi siebie narratorka spotu: zwykła dziewczyna, przyjaciółka, siostra, pracownica, biegaczka. Film pokazuje sceny z życia szczęśliwej osoby, nie wyróżniającej się niczym szczególnym. Pod koniec jednak hollywoodzka aktorka Olivia Wilde znika i zamiast niej pojawia się prawdziwa twarz
Sklep? Nie do wytrzymania
Can you make it to the end?, 11.08.2016, komentarzy: 0
Kolory balonów są tak jaskrawe że trudno na nie patrzeć, dźwięki upadających monet, stukających butów czy wypijania napojów świdrują uszy, błysk telewizora oślepia. Trudno to wytrzymać - i chłopiec nie daje rady, z krzykiem zakrywa uszy i zwija się w kłębek na podłodze, a matka próbuje
Poświęcić odkurzacz
Mother's Day Sacrifice, 10.08.2016, komentarzy: 0
Codzienność matek to bałagan, ból, kłopoty z figurą, brak spokoju nawet w toalecie, czy wyrywanie z łóżka wczesnym rankiem. Tym razem proszą swoje dzieci o jedno poświęcenie. Zamiast prezentu na Dzień Matki (w spocie jest to przyjmowany ze zrozumiałym brakiem entuzjazmu odkurzacz) proszą o wsparcie
Pies taksówką nie pojedzie
Teach a taxi driver new tricks, 09.08.2016, komentarzy: 0
"Nigdzie z nim nie jadę, nie życzę go sobie w moim samochodzie, to moja taksówka i ja decyduję" - kierowca stanowczo odmawia zamawiającemu taksówkę przejazdu ze względu na towarzyszącego mu mężczyznę, u którego jedynym odstępstwem od standardowego wyglądu są odblaskowe szelki. Pasażer
Tysiące dzieci zginie na wakacjach
Children, 08.08.2016, komentarzy: 0
Grafika z chłopcem w wodzie wygląda jak reklama wczasów albo nauki pływania. Jak głosi hasło, tysiące dzieci spędzi wakacje nad Morzem Egejskim. Po przekręceniu pocztówki twarz do tej pory płynącego na plecach małego wczasowicza znajduje się w wodzie, a oczom oglądającego ukazuje się
Chronieni przez majtkozaura
Pants song, 05.08.2016, komentarzy: 0
"Pantosaurus" czyli "majtkozaur" to mały dinozaur, który chce, by dzieci były silne i bezpieczne. Pantosaurus wie, że pod majtkami znajdują się te części ciała, które należą tylko do niego i nikt nie powinien go zmuszać do ich pokazywania, a za pośrednictwem piosenki dzieli się tą wiedzą z dziećmi. Słowa
Złapać Karbona, Myszkę i Bonusa
Weź je (na spacer) wszystkie!, 03.08.2016, komentarzy: 0
Na fali popularności gry na smartfony Pokemon Go powstają różne reklamy do niej nawiązujące. Fundacja S.O.S. dla Zwierząt z Chorzowa zorganizowała akcję "Weź je (na spacer) wszystkie". 30 lipca każdy chętny mógł przyjść do schroniska na ul. Antoniów i przejść się na spacer z podopiecznym schroniska.
Gdyby wszystko było wiadomo przed ślubem...
The Proposal, 02.08.2016, komentarzy: 0
Prośba o rękę to jeden z najważniejszych momentów w życiu. Przyszli małżonkowie decydują się, że odtąd chcą spędzić ze sobą resztę życia. Tymczasem w peruwiańskiej kampanii "The Proposal" ("Oświadczyny"), wyznanie miłości zastępuje wyznanie nienawiści i obietnica stosowania
Przeciwko sucharom w windzie
Wybieram wodę, 02.08.2016, komentarzy: 0
Złe samopoczucie, rozdrażnienie, senność, w konsekwencji gorsze funkcjonowanie - to wszystko możliwe skutki odwodnienia spowodowanego niedostarczaniem odpowiedniej ilości płynów. Bohater kampanii z tej przyczyny traci szansę na randkę, a oglądający zachęcani są do picia wody i odwiedzenia strony
Kotwica z godnością
Symbol, 01.08.2016, komentarzy: 0
"Nie noszę Polski Walczącej idąc do sklepu, ani w barze. Nie noszę jej dla zabawy" - mówi mężczyzna. Na ekranie pojawiają się uzbrojeni żołnierze z symbolami w kształcie kotwicy na ramionach. Bohater kampanii nosi ten znak na służbie w Jednostce Wojskowej Komandosów. Sceny z jego pracy zestawione
A gdyby to działo się tutaj - część II
Still The Most Shocking Second A Day, 28.07.2016, komentarzy: 0
Pluszowy króliczek, czytanie w łóżku i żarty z koleżankami nagle zostają zastąpione przez dźwięk strzałów, pospieszną ucieczkę i rozłąkę z matką. Później jest już tylko bardziej przerażająco - sztorm, wyrzucenie na brzeg, szpital, przemoc, stres. Wszystko to spotyka małą Brytyjkę,
To jest Graham. Graham ma szansę przeżyć
Meet Graham, 22.07.2016, komentarzy: 0
Brak szyi, wypukłe czoło, płaska twarz z dużą ilością tkanki tłuszczowej, ponadprzeciętnie duża czaszka, liczne sutki, cienkie nogi wyposażone w różne stawy o dużej ruchomości. Postać wygląda jak z filmu science-fiction, ale - jak wyjaśniają inicjatorzy tej kampanii - Graham to człowiek, który
Tragiczny pośpiech
#All Affected , 22.07.2016, komentarzy: 0
Mężczyzna, który za bardzo spieszył się na wakacje, jednym ruchem przesądził o tym, że nigdy więcej już nie spędzi ich ze swoją rodziną. "L’autoroute du soleil" ("Autostrada słońca") jest kolejną odsłoną kampanii #All Afected (w ramach której powstały już dwa spoty: "Shock-wave"
Nie są perfekcyjni, ale i tak świetni
Szukamy Mamy, 21.07.2016, komentarzy: 0
Duże miejsca parkingowe, oznaczone wielokolorowymi i nierównymi liniami, na których można było zaparkować w dowolny sposób, pojawiły się przed sklepem Kaufland na warszawskim Bemowie. Poprzez inicjatywę Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chciało zwrócić uwagę na to, że nikt nie jest doskonały,
Ludzie w czerwieni
Gota de vida, 20.07.2016, komentarzy: 0
Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi. Przytulają się, jedzą, jeżdżą rowerem, wypoczywają, szperają w szufladach - każda z nich wykonuje niezależne czynności, jednak wszystkie są ze sobą połączone i układają się w kształt kropli. Hasło kampanii jest
Młodość liczona nie w latach
Młodość to stan ducha, 19.07.2016, komentarzy: 0
W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha". O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc
Kropla wody z miłością do bliźniego
Kropla Miłosierdzia, 18.07.2016, komentarzy: 0
Jest to miłość czynna, miłość, która zwraca się do człowieka, ogarnia wszystko, co składa się na jego człowieczeństwo. Miłość ta w sposób szczególny daje o sobie znać w zetknięciu z cierpieniem, krzywdą, ubóstwem, w zetknięciu z całą historyczną "ludzką kondycją", która na różne, sposoby ujawnia
Telefon jest najważniejszy
Smart Stop, 15.07.2016, komentarzy: 0
Słuchawki na uszach, telefon przed oczami - spacer nastolatka skończył się potrąceniem przez samochód. Policja, pogotowie, roztrzęsiony kierowca... dla poturbowanego chłopca najważniejszy jest jednak jego smartfon i bynajmniej nie dlatego, że chce zadzwonić do rodziców. Film jest częścią
Są rzeczy, które lepiej zrobić samodzielnie
Pewne rzeczy najlepiej robić samemu, 13.07.2016, komentarzy: 0
Szminka rozmazana po całej twarzy czy broda zgolona razem z częścią głowy to efekty mało profesjonalnej pomocy. Lepiej byłoby zrobić to samodzielnie, tak samo jak sprawdzić historię swojego OC - przekonuje kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Blisko 70 procent kierowców
Ala ma Asa, a As ma...
Nie jeżdżę po alkoholu, 11.07.2016, komentarzy: 0
Billboardy z rysunkiem autorstwa Henryka Sawki, nawiązującym do zdania z popularnego niegdyś "Elementarza" Mariana Falskiego będą promować tegoroczną kampanię na rzecz trzeźwości "Nie jeżdżę po alkoholu", realizowaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w partnerstwie z Wojewódzkim
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 125 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM