Kampanie Społeczne

Kamizelka ratunkowa
Project Lifejacket, 21.02.2017, komentarzy: 0
Widok kamizelki ratunkowej powoduje nie lada wzruszenie u mężczyzny. Po chwili okazuje się, że to Syryjczyk przebywający w obozie dla uchodźców. Co działo się zanim musiał ją włożyć i zaczął tułać się po świecie? Ismail Nerabani, trzydziestosześcioletni ojciec dwójki dzieci, był pasjonatem literatury
Wypadek przed kamerami
Live kill, 16.02.2017, komentarzy: 0
Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach. Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji
Niezależnie od pokolenia
Wspólna historia Harryego i Ahmeda, 15.02.2017, komentarzy: 0
Splądrowane sklepy, spalone budynki, rozlegający się huk bomb, śmierć. To elementy każdej wojny, zarówno tej, która skończyła się kilkadziesiąt lat temu jak i tragedii rozgrywającej się obecnie. Harry, dziewięćdziesięciodwuletni staruszek z Berlina, uchodźca podczas II wojny światowej oraz Ahmed, dwunastoletni
Kaszlący billboard
The coughing billboard, 13.02.2017, komentarzy: 0
Uliczne citylighty wrosły w tkankę miejską. Mieszkaniec miasta mija je codziennie, często są dla niego zupełnie obojętne. Rutynę przełamał billboard umieszczony w centrum Sztokholmu. Baner wyposażono w czujniki dymu, ale również w czujniki, które potrafią wykryć sam moment zapalania papierosa. Gdy w
Bezcenne chwile
Fatherhood Involvement, 10.02.2017, komentarzy: 0
Poniedziałek, godz. 18:14 – zabawa przed lustrem. Piątek, godz. 13:17 – rajd w koszu na pranie po mieszkaniu. Piątek, godz. 19:31 – czytanie bajek na dobranoc. Niedziela, godz. 15:22 – wspólne śpiewanie. Cztery krótkie spoty pokazują, że nieważne kiedy, nieważne gdzie, zawsze jest dobry moment na
Mylna klasyfikacja
All that we share, 08.02.2017, komentarzy: 0
Osiemdziesięciu Duńczyków zaproszonych do studia. Tworzą małe grupki, które, wydawałoby się, nie mają ze sobą nic wspólnego. To menadżerowie wysokiego szczebla oraz „jakoś dających sobie radę”, ci wzbudzających zaufanie i ci wzbudzający postrach, niedawno osiedleni przybysze, często z innych kultur i
Zbadaj swoje cytrynki
#KnowYourLemons (Poznaj swoje cytrynki), 03.02.2017, komentarzy: 0
O tym, że cytryna ma wiele właściwości zdrowotnych nikogo nie trzeba przekonywać. Okazało się jednak, że cytryna może mieć także wspaniały wpływ na świadomość wczesnego diagnozowania raka piersi. Kampania #KnowYourLemons (Poznaj swoje cytrynki) dotyka profilaktyki raka piersi,
Z dobrym przesłaniem
„Stamps for Good” (Znaczki dla dobra), 02.02.2017, komentarzy: 0
Jak tysiące, dziesiątki milionów maili wysyłane każdej sekundy mogą pomóc zmienić świat? Za sprawą dobrze znanego, trochę przestarzałego prostokąta. Kampania „Stamps for Good” (Znaczki dla dobra) jest oryginalna nie tylko ze względu na formę, ale również ze względu na fakt,
Walka z dezinformacją
Words Matter - German Nazi Camps, 01.02.2017, komentarzy: 0
Wspominając jedną z największych zbrodni w dziejach ludzkości, nie sposób nie wspomnieć o obozach zagłady. Poruszanie problematyki Holokaustu nie może jednak odbywać się poprzez kontestowanie podstawowych faktów, a fakty są następujące: Polska podczas II Wojny Światowej znajdowała się pod okupacją niemiecką.
Bombowe fajerwerki
Fireworks from Aleppo, 30.01.2017, komentarzy: 0
Jak wygląda typowy Sylwester w Kopenhadze? Niebo rozświetla imponujący pokaz sztucznych ogni, jest hucznie i głośno. Na świecie są miejsca, gdzie „fajerwerki” są o wiele bardziej okazałe, występują niemal każdej nocy, a ogień jest prawdziwy. Jednym z takich miejsc jest Aleppo. Duńczykom,
Zobacz jak jest w realu
Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość, 26.01.2017, komentarzy: 0
Piękne, atrakcyjne nimfy w zderzeniu z brudnym przejściem podziemnym… Plastikowy kasownik zamiast czułego kochanka… Raperskie flow w kontraście do żenującego bełkotu. W ten innowacyjny sposób Główny Inspektorat Sanitarny chce zwrócić uwagę młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Właśnie
Książka, która mrozi krew w żyłach
Zobacz Niewidzialnych, 23.01.2017, komentarzy: 0
Literatura może uzmysłowić wiele, ale ta wyjątkowa książka angażuje więcej zmysłów niż tylko wzrok. Cel – nauczyć odbiorcę empatii. W ramach akcji „Zobacz Niewidzialnych” Fundacji Kapucyńskiej, która od kilkudziesięciu lat pomaga osobom najuboższym oraz bezdomnym, wydała książkę, która ma uwrażliwić
Jabłko, które wybucha
Granatapfel, 18.01.2017, komentarzy: 0
Obszar działań wojennych, opuszczona fabryka, matce towarzyszy córka. Kobieta szuka czegoś do jedzenia, dziewczynka rysuje kredą. Dziecko niepostrzeżenie wychodzi, nad jej głową latają ptaki, które nagle zamieniają się bombowce, a jabłko zerwane z pobliskiego drzewa, przeistacza się w granat. W tym momencie
Najlepsza rola dla mężczyzny
Fajnie być tatą, 17.01.2017, komentarzy: 0
Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem. Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację
1000 dni
No Paradise, 16.01.2017, komentarzy: 0
Podjeżdża biała furgonetka. Wysiada z niej kobieta i udaje się w kierunku zatłoczonego bazaru. Kiedy dociera do jego centrum, odrzuca okrycie pod którym znajduje się ładunek wybuchowy. Ogromny huk i długie białe światło. Następnie akcja przenosi się do… raju. Ludzie, którzy przed chwilą dobijali targu,
Strefa zmilitaryzowana
#ProtectSchools , 11.01.2017, komentarzy: 0
Ktoś gwałtownie otwiera drzwi do klasy. W pomieszczeniu znajduje się mała, wystraszona uczennica. Dziewczynka bierze swoje rzeczy i wychodzi z sali. Idąc szkolnym korytarzem rozgląda się nerwowo; jest przerażona. Wszędzie roi się od uzbrojonych żołnierzy. Kiedy wychodzi na zewnątrz, widać, że teren dookoła
Święta bez Mikołaja
Santa Forgot, 09.01.2017, komentarzy: 0
Pewnego razu, w mieście niedaleko stąd, dziewczynka o imieniu Freya przygotowywała się do świąt. Tata opowiedział jej jak Święty Mikołaj zniknął z tradycji bożonarodzeniowej. Na początku mylił prezenty i mieszał imiona stając się smutny i wycofany. Później w ogóle przestał przychodzić. Freya nie wierzyła,
Jeden t-shirt dla dwóch osób
The togetherness shirt, 03.01.2017, komentarzy: 0
Dwaj nieznajomi przymierzają wspólnie na ulicy kolorową koszulkę. Są to przypadkowi przechodnie, Kanadyjczycy, wybrani niezależnie od płci, koloru skóry czy wykonywanego zawodu. Na bluzkach widnieje napis "The human race is a team sport" (gra słów - race to zarówno rasa, jak i wyścig:
Ludzki alert
Buzzed driving is drunk driving , 02.01.2017, komentarzy: 0
Para znajomych umówiła się w pewnej gwarnej restauracji na drinka. Gdy spotkanie dobiega końca, mężczyzna opłaca rachunek, bierze kluczyki, wstaje, żeby udać się do wyjścia, lecz w tym momencie podbiega do niego jakaś kobieta ubrana w koszulkę, na której widnieje napis "znak ostrzegawczy". Prawdopodobnie
Prezent w bluzce
Salvation Paper, 30.12.2016, komentarzy: 0
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym
Jazda na zachętę
The Ride Home, 29.12.2016, komentarzy: 0
Ojciec odbiera syna z zajęć sportowych. Wsiadają do samochodu i jadą do domu. Zaczyna się rozmowa, a właściwie monolog ojca, który – delikatnie mówiąc – w sposób mało konstruktywny motywuje swoje dziecko. Smutny chłopiec siedzi cicho na tylnym siedzeniu. Widać, że słowa ojca sprawiają mu przykrość. Najnowsza
Butelkowa artyleria
Einweg oder Mehrweg: Der entscheidende Moment, 23.12.2016, komentarzy: 0
Automat z napojami strzelał pod nogi spragnionych pustymi, plastikowymi butelkami. Działo to się jednak tylko wtedy, gdy zamiast możliwości "butelka zwrotna" wybrali opcję "butelka w jedną stronę". Maszyna ustawiona na jednym z niemieckich dworców była częścią kampanii tamtejszego Federalnego Ministerstwa
„Mikołaju, chciałabym wóz strażacki”
Querido Papai Noel, 22.12.2016, komentarzy: 0
Lalki, zestawy do makijażu, akcesoria do zabawy w dom... kilkuletnia autorka listu skarży się Świętemu Mikołajowi, że ma już takich rzeczy sporo i jest nimi znudzona. Ona też - tak jak chłopcy - lubi bawić się w podbój kosmosu albo strażaków i przeżywać mrożące krew w żyłach przygody, dlatego
Urodziny bez tortu i światła
Birthday Party, 20.12.2016, komentarzy: 0
Czy urodzinowy tort warto zastąpić kawałkiem mięsa? A może solenizant powinien świętować po ciemku? Nie są to jednak życzenia żadnego jubilata, ale dylematy, przed którymi stoi jedna na dziesięć belgijskich rodzin. Spot zrealizowany przez agencję reklamową Publicis przedstawia przyjęcie urodzinowe,
Małe zęby bez dużych problemów
Małe zęby, wielka moc, 20.12.2016, komentarzy: 0
Choć przeciwnik jest groźny, walka nie musi być ciężka - wystarczy kilku sojuszników, jak dobre nawyki i dentysta. Kampania  „Dzieciństwo bez próchnicy” ma pomóc najmłodszym w dbaniu o uzębienie. W ramach tego programu edukacyjnego udostępniona właśnie została bezpłatna aplikacja mobilna – „Pampiś
Milcząca Watson, DiCaprio zaniemówił
Free The Speech, 19.12.2016, komentarzy: 0
Jedna z sal w siedzibie ONZ. Rozlegają się oklaski. Na mównicę wchodzi aktorka Emma Watson. Ma wygłosić przemówienie inaugurujące kampanię HeForShe. Z kolei na szczycie klimatycznym ONZ, Leonardo DiCaprio zamierza zaapelować do polityków o podjęcie zdecydowanych działań na rzecz ochrony środowiska. Natomiast
Co po 25. urodzinach?
25 i co dalej?, 15.12.2016, komentarzy: 0
Elegancki tort, świeczki już zdmuchnięte, ale 25. urodziny nie dla wszystkich są kolejną radosną rocznicą.  Kampania "25 lat i co dalej?" zwraca uwagę na problem osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną, które od 6 do 25 roku życia mogą korzystać z nauki i opieki w ośrodkach szkolnych,
Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość...
Ze szwajcarską precyzją zmieniamy Polskę, 15.12.2016, komentarzy: 0
...a także odnawialne źródła energii, rozbudowa atrakcji turystycznych, programy profilaktyczne i wiele innych obszarów jest wspieranych przez środki z Funduszu Szwajcarskiego. Hasło kampanii promującej efekty wykorzystania tych funduszy brzmi „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”. Celem
Do lasu tylko w goglach!
This is natural reality, 12.12.2016, komentarzy: 0
Na polecenie przewodnika spacerujący po lesie turyści zakładają gogle. Dopiero wówczas z niedowierzaniem odkrywają co ich otacza. W lesie są prawdziwe drzewa, szumią liście, uginają się gałęzie, w potoku jest woda, a śnieg naprawdę jest zimny. W tak oryginalny sposób Szwedzkie Towarzystwo
Miś w ogniu
It begins with a blanket , 09.12.2016, komentarzy: 0
Dziewczynka decyduje się wrzucić ulubionego pluszaka do ognia. Dlaczego? Kolejny pochmurny dzień w ośrodku dla uchodźców. Mała Yana przechadza się po jego terenie w poszukiwaniu porzuconych rzeczy. Wśród znalezionych przedmiotów jej szczególną uwagę przykuwa pluszowy miś – symbol beztroskiego
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 128 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM