Kampanie Społeczne

Podziel się

28.10.2010

Wypił za zdrowie


POWIĘKSZ

Jutro rusza kampania "Wypił za zdrowie". Na drogach wojewódzkich, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków drogowych, ustawione będą powypadkowe wraki samochodów oznakowane odblaskową naklejką z hasłem kampanii. Jak tłumaczą organizatorzy - kampania ma szokować.

Akcja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego skierowana jest do kierowców. Propaguje trzeźwość podczas prowadzenia pojazdów i ukazuje skutki jazdy pod wpływem alkoholu. Kampania zaplanowana jest równolegle z coroczną policyjną akcją "Znicz" w okresie wzmożonego ruchu drogowego w dniach 29 października - 2 listopada.

Miejsca umieszczenia wraków, tak aby nie zagrażały one bezpieczeństwu użytkowników dróg, wskazał Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie. Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Szczecinie zapewnił pięć powypadkowych wraków samochodów osobowych oraz przetransportuje je we wskazane miejsca województwa. Funkcjonariusze Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w czasie akcji "Znicz" wręczać będą kontrolowanym kierowcom ulotki kampanii (10.000 szt.). Dodatkowo, reklama kampanii pojawi się w dzienniku Metro.



Nazwa kampaniiWypił za zdrowie
Hasła kampaniiWypił za zdrowie
Kategoria ogólnaBezpieczeństwo ruchu drogowego
Czas29.10.2010 - 02.11.2010
Kraj/krajePolska
Zasięg ogólnyWojewództwo Zachodniopomorskie
NadawcaUrząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
WykonawcaUrząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
AdresaciKierowcy
MediaAmbient, ulotki, prasa

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

POLECANE
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
HITY FACEBOOKA
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM