Kampanie Społeczne

Podziel się

06.11.2011

Wycinka ludzi


POWIĘKSZ

Drzewa ustawione na planie okręgu, jedno po drugim upadają się niczym kostki domina. Pierwsze z nich przewrócił człowiek. Ostatnie pada prosto na niego. 

Kampania "Circle of Life" ("Krąg życia") opracowana na zlecenie singapurskiej filii World Wildlife Fund nawiązuje prostotą przekazu do dalekowschodniej estetyki, co decyduje o jej wizualnej wyrazistości. Kreacja w twórczy sposób zestawia ze sobą dwa znaczenia – krąg życia i efekt domina, a także dodatkowo wiarę w to, że złe uczynki wracają do ich autorów. Przypomina o znaczeniu każdego, najmniejszego elementu globalnego ekosystemu i roli jaką odgrywa w nim człowiek.

WWF od ponad 50-ciu lat zajmuje się wspieraniem proekologicznych działań społeczności lokalnych, stara się również wpłynąć na światowe rynki i regulujące je prawodawstwo. Głównym celem tej fundacji jest jednak ratowanie i zabezpieczanie regionów szczególnie cennych dla ekosystemu.
K. Stawińska



Nazwa kampaniiCircle of Life
Kategoria ogólnaEkologia i środowisko
Czas01.11.2011 - 14.11.2011
Kraj/krajeSingapur
NadawcaWWF
WykonawcaGrey Group (Singapur)
AdresaciOgół społeczeństwa
MediaBillboardy, reklamy w komunikacji miejskiej

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2014

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM

 

Przetłumacz stronę (Google Translate):