Kampanie Społeczne

Podziel się

17.07.2012

Będzie ją kochał, chyba, że ona zbrzydnie albo się zestarzeje bezpłatnie emitowane


POWIĘKSZ

On ją zawsze będzie kochał, chyba, że ona zbrzydnie, albo się zestarzeje, albo przytyje, albo się rozchoruje, albo on pozna kogoś fajniejszego. Ona też będzie go kochała, chyba, że on zacznie bałaganić, a ona pozna kogoś wyższego. Dzisiaj ruszyła kampania Fundacji Mamy i Taty promująca trwałe związki, pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.”

- Jak pokazują badania wykonane przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza.- opowiada Paweł Woliński, Prezes Fundacji Mamy i Taty.

- Co gorsza, badani deklarują, że już na etapie zakochania mają wątpliwości i brak wiary w powodzenie relacji na dłuższą metę. Boją sie utraty atrakcyjności partnera, chorób, nawet utraty pracy czy zwykłej nudy w związku – dodaje Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii.

Jednocześnie z badań wynika, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Twórcy kampanii chcą pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość oraz przypomnieć, że warto o nie dbać, aby dawały szczęście jak najdłużej. Główny przekaz kampanii to: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

Kampania będzie emitowana w telewizjach (TVP, sieć TVN, sieć CYFRA+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalna Telewizja Opolska), sieci kin Cinema City, na 337 ekranach plazmowych sieci Benefit Multimedia, w radio oraz na 400 citylightach (AMS) na terenie całej Polski. Partnerzy mediowi uczestniczą w kampanii pro bono. Wsparciem kampanii będą działania PR oraz strona www i strona na Facebooku, ,gdzie prezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.

Film w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukowało studio Black Rabbit. Za działania internetowe odpowiada Agencja EURA7.



Nazwa kampaniiMiłość. Lepiej na całe życie
Kategoria ogólnaKomunikacja w rodzinie
Czas17.07.2012 - 31.08.2012
Kraj/krajePolska
NadawcaFundacja Mamy i Taty
WykonawcaTelescope, EURA 7
AdresaciMężczyźni i kobiety w wieku 20-35 lat, mieszkańcy miast, o różnych postawach światopoglądowych
MediaTelewizja, radio, kina, citylighty, ekrany plazmowe, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM