Kampanie Społeczne

Podziel się

17.09.2012

Rodzice z horroru polecamy


Spot jak horror, w którym rodzice okazują się potworami. Najbardziej przerażający ze wszystkich potworów jest chyba ten, który z pończochą na twarzy, głośno dysząc zapina dziecku pasy bezpieczeństwa. A może ten, który wygląda jak Lord Voldemort z Harry’ego Pottera i obserwuje plac zabaw?

Wygląd potworów to nie wszystko. Nie dość, że straszne, są jednocześnie pijane. Mają dzieci i wywołują w nich te same uczucia, co makabryczne sny.

Celem kampanii fińskiej organizacji Lasinen Lapsuus jest uświadomienie rodzicom, jak widzą je ich dzieci, gdy są pijani. Według statystyk, co czwarte fińskie dziecko doświadczyło jakiejś szkody w związku z piciem alkoholu przez mamę lub tatę. Twórcy apelują o dyskusję: “How do our children see us when we’ve been drinking? Speak out. To help us change the way we behave.“ (Jak widzą nas nasze dzieci kiedy jesteśmy pijani Porozmawiajmy otwarcie. Pomóżmy sobie by zmienić swoje zachowanie). Organizacja, która od 1986 roku działa w Finlandii, próbuje skłonić odbiorców kampanii do rozmowy na temat picia alkoholu przez dorosłych opiekunów w towarzystwie dzieci. Mogą oni wyrażać swoje opinie na facebookowej stronie organizacji.



Nazwa kampaniiMonsters
Hasła kampaniiHow do our children see us when we’ve been drinking? Speak out. To help us change the way we behave. (Jak widzą nas nasze dzieci kiedy jesteśmy pijani? Porozmawiajmy otwarcie. Pomóżmy sobie by zmienić swoje zachowanie)
Kategoria ogólnaProfilaktyka – zdrowie i uzależnienia
Czas11.09.2012 -
Kraj/krajeFinlandia
NadawcaLasinen Lapsuus
WykonawcaEuro RSCG (Helsinki), Grillifilms
AdresaciRodzice i opiekunowie
MediaTelewizja, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM