Kampanie Społeczne

Podziel się

27.09.2012

Jasnowidz prawdę powie, a nawet konto bankowe prześwietli polecamy


Zdumiewający swoich rozmówców jasnowidz bez wysiłku ujawnia ich dane, nawet te najbardziej prywatne. Pomaga mu w tym niewidoczny dla gości zespół hakerów oraz informacje z Twittera i Facebooka.

Grupa ochotników zgłosiła się do udziału w programie telewizyjnym, którego gospodarzem miał być właśnie Dave. W trakcie spotkania, mężczyzna miał zaprezentować przyszłym pracownikom próbkę swoich niezwykłych umiejętności. Dave dzięki swym “nadnaturalnym” zdolnościom przytaczał fakty z życia swoich gości, informacje o tym ile pieniędzy wydali w zeszłym miesiącu lub co mają wytatuowane na plecach. Kiedy młodzi ludzie byli już dostatecznie przerażeni, niespodziewanie opadała zasłona we wnętrzu studia i Dave odsłaniał swoje mistyczne zaplecze: zastęp hakerów sprawnie przeczesujących sieć i wyłapujących wszystkie prywatne informacje, które dana osoba udostępniła do wiadomości publicznej.

Kampania skierowana jest do tych wszystkich osób, które publikują za pośrednictwem internetu nie tylko zdjęcia swoich dzieci, dane osobowe i szczegóły z życia intymnego, ale także numery kont bankowych, adresy, telefony. Celem przedsięwzięcia jest obudzenie ich czujności i skłonienie do refleksji na temat bezpieczeństwa w sieci.

Organizatorem akcji jest Febelfin (Belgian Financial Sector Federation), a jej głównym narzędziem strona internetowa  safeinternetbanking.be. Można na niej znaleźć informacje o kampanii oraz wskazówki dzięki którym korzystanie z bankowości online będzie bezpieczniejsze.
Paulina Wajszczak



Nazwa kampaniiAsk Dave
Kategoria ogólnaObronność i bezpieczeństwo
Czas24.09.2012 -
Kraj/krajeBelgia
NadawcaFebelfin
WykonawcaDuval Guillaume Modem
AdresaciInternauci
MediaAmbient, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM