Kampanie Społeczne

Podziel się

10.12.2013

Bóle porodowe i Agnieszka Maciąg


Kobieta głośno krzyczy symulując bóle porodowe tylko po to, by spotkać się z położną, która cierpliwie ją uspokoi. Wtedy pojawia się Agnieszka Maciąg informująca, że kontakt z położną jest możliwy wcześniej niż przed porodem - od 21 tygodnia ciąży jest możliwość brania udziału w bezpłatnych spotkaniach edukacyjnych.

Fundacja Siostra Ania prowadzi aktualnie swoją pierwszą ogólnopolską kampanię społeczną Po Prostu Położna. Głównym celem kampanii Po Prostu Położna, jest uświadomienie kobiet w ciąży, że od 21. tygodnia ciąży raz w tygodniu, a od 32. tygodnia ciąży dwa razy w tygodniu, mogą korzystać z bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną, podczas których zapewni im ona między innymi emocjonalne wsparcie, przygotuje do porodu, pomoże w opracowaniu planu opieki okołoporodowej oraz rozwieje wątpliwości związane z porodem. Zauważywszy jakiegolwiek niepokojące objawy ze strony kobiecego organizmu lub jej ciąży, odeśle ją do lekarza ginekologa. Celem pobocznym kampanii jest zapoznanie środowiska kobiet z szerokim wachlarzem umiejętności, kompetencji i praw jakie posiada położna i że jest równorzędną lekarzowi służbą medyczną.

Twarzą kampanii została Agnieszka Maciąg - modelka, dziennikarka, prezenterka i piosenkarka. W wieku 43 lat urodziła ona swoją córkę w domu między innymi dzięki temu, iż odpowiednio wcześniej zaczęła się do tego przygotowywać. Jej wizerunek obecny będzie na plakatach i ulotkach informacyjnych oraz w informacyjnym spocie dystrybuowanym w internecie.

Ekspertem kampanii jest Ewa Janiuk - położna od ponad 26 lat, współautorka książek o tematyce okołociążowej i okołoporodowej, organizatorka i prelegentka konferencji krajowych.

Kampania wiąże się z organizacją warsztatów dla ciężarnych i planujących ciążę kobiet. Pierwsze warsztaty odbędą się 23 listopada w Opolu. Kolejne: 7 grudnia w Warszawie, 14 grudnia we Wrocławiu i 18 stycznia 2014 r. w Bydgoszczy. Następne spotkania będą miały miejsce w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku i ponownie w Warszawie, w ramach podsumowania kampanii. Na stronie kampanii www.poprostupolozna.pl można poznać szczegóły organizowanych spotkań oraz zapisać się na nie.



Nazwa kampaniiPo prostu położna
Kategoria ogólnaProfilaktyka – zdrowie i uzależnienia, Promocja zdrowia, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Czas28.11.2013 -
Kraj/krajePolska
NadawcaFundacja Siostra Ania
WykonawcaFundacja Siostra Ania, Siostra Ania sp. z o.o., NZOZ Zdrowa Rodzina
AdresaciKobiety w ciąży, kobiety planujące dziecko
MediaInternet, plakaty, ulotki

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM