Kampanie Społeczne

Podziel się

10.06.2014

SMS-owy szok w kinie


Wszyscy siedzący w kinie widzowie w tym samym momencie dostali wiadomość i sięgnęli po telefony komórkowe. Sekundy później zapanowały przestrach i konsternacja.

Przed seansem w jednym z kin w Hongkongu widzom zaprezentowano krótki film, nakręcony z perspektywy prowadzącego samochód. Za pomocą umieszczonego w kinie nadajnika w pewnym momencie wysłano wiadomość tekstową na telefony widzów. Gdy przenieśli swój wzrok z ekranu na wyświetlacze, pojazd nagle wjechał na drzewo, a widzowie usłyszeli pisk opon i dźwięk tłuczonego szkła.

Akcję przypominającą o zagrożeniu wiążącym się z korzystaniem z telefonu w trakcie prowadzenia samochodu, przygotowano na zlecenie firmy Volkswagen.



Nazwa kampaniiEyes on the road
Kategoria ogólnaBezpieczeństwo ruchu drogowego, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Czas04.04.2014 -
Kraj/krajeChiny,Hongkong
NadawcaVolkswagen
WykonawcaOgilvy (Bejing)
AdresaciWidzowie, internauci
MediaAmbient, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM