Kampanie Społeczne

Podziel się

07.07.2015

Czekolada...?


POWIĘKSZ
POWIĘKSZ
POWIĘKSZ

Umorusane dziecko pojawiło się na billboardzie w Łodzi, u zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie. Brudna buzia, podpisana "Czekolada" to teaserowy etap kampanii. 7 lipca nastąpiła komunikatu, który prezentując wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą brzmieć będzie "To nie jest czekolada - Sprzątaj po swoim psie". Dodatkowo na terenie przyległym do tablicy pojawiły się tabliczki informacyjne z napisem "Uwaga Miny". Do udziału w akcji zaproszono przedstawicieli Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Łódź, Straży Miejskiej w Łodzi i Powiatowego Lekarza Weterynarii.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem pozostawiania nieczystości na ulicach i trawnikach przez właścicieli psów. Jak podaje agencja Oxymoron, odpowiedzialna za kampanię, na terenie Łodzi co dzień psy pozostawiają nawet 20 ton odpadów. Odchody psów są źródłem pasożytów, bakterii, chorób oraz nieprzyjemnego zapachu.



Nazwa kampaniiCzekolada
Kategoria ogólnaInne
Czas30.06.2015 -
Kraj/krajePolska
NadawcaAgencja Kreatywna Oxymoron
WykonawcaAgencja Kreatywna Oxymoron
AdresaciWłaściciele psów, nie sprzątający po swoich zwierzętach
MediaBillboard

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM