Kampanie Społeczne

Podziel się

20.12.2016

Urodziny bez tortu i światła


POWIĘKSZ

Czy urodzinowy tort warto zastąpić kawałkiem mięsa? A może solenizant powinien świętować po ciemku? Nie są to jednak życzenia żadnego jubilata, ale dylematy, przed którymi stoi jedna na dziesięć belgijskich rodzin.

Spot zrealizowany przez agencję reklamową Publicis przedstawia przyjęcie urodzinowe, podczas którego w trakcie zdmuchiwania świeczek gasną również światła. Na plakacie zaś widnieje talerz z kawałkiem mięsa zamiast tortu. Kampania nawiązuje w ten sposób do haseł: „A birthday party or the electricity bill” („Przyjęcie urodzinowe czy rachunek za prąd”) oraz „A birthday party or a piece of meat on your plate” („Przyjęcie urodzinowe czy kawałek mięsa na twoim talerzu”), które mają nakłonić odbiorcę do wspólnej walki z ubóstwem poprzez wpłacanie darowizn na rzecz Belgijskiego Czerwonego Krzyża.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiBirthday Party
Hasła kampaniiA birthday party or the electricity bill (Przyjęcie urodzinowe czy rachunek za prąd), A birthday party or a piece of meat on your plate (Przyjęcie urodzinowe czy kawałek mięsa na twoim talerzu)
Kategoria ogólnaPomoc społeczna
Czas07.12.2016 -
Kraj/krajeBelgia
NadawcaLa Croix-Rouge de Belgique
WykonawcaPublicis
AdresaciDarczyńcy, uczestnicy akcji charytatywnych
MediaTelewizja, outdoor

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM