Kampanie Społeczne

Podziel się

22.12.2016

„Mikołaju, chciałabym wóz strażacki”


Lalki, zestawy do makijażu, akcesoria do zabawy w dom... kilkuletnia autorka listu skarży się Świętemu Mikołajowi, że ma już takich rzeczy sporo i jest nimi znudzona. Ona też - tak jak chłopcy - lubi bawić się w podbój kosmosu albo strażaków i przeżywać mrożące krew w żyłach przygody, dlatego chciałaby, aby Mikołaj pod choinkę przyniósł jej zabawki, które jej w tym pomogą.

Kampania stowarzyszenia Movimiento Bandeiras Blancas zachęca obdarowujących najmłodszych do zastanowienia się, na ile wybierają prezenty zgodne z ich zainteresowaniami i potrzebami, a na ile ich decyzje są motywowane stereotypami związanymi z płcią. Proponuje, by spróbować obdarować dziecko prezentem z pozoru nieprzystającym do kulturowego wzorca - może właśnie on je uszczęśliwi bardziej niż inne, a na pewno ma szanse nauczyć je spojrzenia z innej perspektywy.



Nazwa kampaniiQuerido Papai Noel
Kategoria ogólnaKomunikacja w rodzinie, Równouprawnienie i tolerancja
Czas19.11.2016 -
Kraj/krajeBrazylia
NadawcaMovimiento Bandeiras Blancas
AdresaciKupujący prezenty dla dzieci, rodzice, opiekunowie
MediaTelewizja

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM