Kampanie Społeczne

Podziel się

30.12.2016

Prezent w bluzce


Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.
Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym Novy Smichov w Pradze, w którym można skorzystać z usługi pakowania prezentów w... używane ubrania.

Tego rodzaju sprzedaż w trakcie Świąt Bożego Narodzenia jest ogromnym wyzwaniem, ponieważ ludzie kupując nowe rzeczy marnują papier na ich pakowanie. Tylko w Czechach co roku zużywa się ponad trzydzieści tysięcy kilometrów papieru, którym można by trzykrotnie „opasać” kulę ziemską. Kampania zachęca do udziału w akcji poprzez udanie się do ich sklepu albo zrobienie tego w domu. Zwabić klientów mają następujące slogany: „You can pay for the wrapping to help people in need” („Możesz zapłacić za pakowanie, aby pomóc ludziom w potrzebie”), „You can do it at home to help the environment”(„Możesz zrobić to w domu, aby uratować środowisko”).

Katarzyna Kwiatkowska

 



Nazwa kampaniiSalvation Paper
Hasła kampaniiYou can pay for the wrapping to help people in need (Możesz zapłacić za pakowanie, aby pomóc ludziom w potrzebie) You can do it at home to help the environment(Możesz zrobić to w domu, aby uratować środowisko)
Kategoria ogólnaEkologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna
Czas17.12.2016 -
Kraj/krajeCzechy
NadawcaArmády Spásy
WykonawcaGeometry Global
AdresaciKupujący prezenty, obchodzący Boże Narodzenie
MediaAmbient

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM