Kampanie Społeczne

Podziel się

02.01.2017

Ludzki alert


Para znajomych umówiła się w pewnej gwarnej restauracji na drinka. Gdy spotkanie dobiega końca, mężczyzna opłaca rachunek, bierze kluczyki, wstaje, żeby udać się do wyjścia, lecz w tym momencie podbiega do niego jakaś kobieta ubrana w koszulkę, na której widnieje napis "znak ostrzegawczy". Prawdopodobnie myślisz, że jesteś trzeźwy? - zagaduje go. Tak – odpowiada bez chwili zastanowienia mężczyzna.

Kobieta nie daje jednak za wygraną i pyta go, jak planuje wrócić do domu. Czy np. zamierza jechać podrzędnymi drogami? Kiedy mężczyzna kiwa głową w taki sposób, jakby nie wykluczał takiej możliwości, kobieta dopytuje go, czy obranie niestandardowej trasy nie wydaje mu się zastanawiające? I to zważywszy na fakt, że – jak sam powiedział – jest trzeźwy. Po chwili namysłu, mężczyzna sam się reflektuje i wyciąga telefon, by zadzwonić po taksówkę. "Dobry wybór!" – pochwala go kobieta. 

"Probably okay isnt okay. Buzzed driving is drunk driving. (Prawdopodobnie ok, nie jest ok. Jazda na rauszu jest jazdą pod wpływem alkoholu)" to hasło najnowszej wersji kampanii "Friends Dont Let Friends Drive Drunk" zainicjowanej w 1983 roku przez amerykańską organizację Ad Council. Owa kampania skierowana jest do kierowców, aby uświadomić im, że nawet mała ilość alkoholu może wpłynąć na ich zachowanie za kierownicą.

Spot przygotowała agencja COG.

Iga Lewandowska



Nazwa kampaniiBuzzed driving is drunk driving
Hasła kampaniiProbably okay isnt okay. Buzzed driving is drunk driving (Prawdopodobnie ok, nie jest ok. Jazda na rauszu jest jazdą pod wpływem alkoholu)
Kategoria ogólnaBezpieczeństwo ruchu drogowego
Czas12.12.2016 -
Kraj/krajeStany Zjednoczone
NadawcaAd Council
WykonawcaCOG
AdresaciKierowcy, osoby pijące alkohol
MediaInternet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM