Kampanie Społeczne

Podziel się

03.01.2017

Jeden t-shirt dla dwóch osób


POWIĘKSZ

Dwaj nieznajomi przymierzają wspólnie na ulicy kolorową koszulkę. Są to przypadkowi przechodnie, Kanadyjczycy, wybrani niezależnie od płci, koloru skóry czy wykonywanego zawodu.

Na bluzkach widnieje napis "The human race is a team sport" (gra słów - race to zarówno rasa, jak i wyścig: "Wyścig ludzi/Rasa ludzka jest sportem grupowym"). Pozytywna kampania została zrealizowana przez kanadyjską agencję Zulu Alpha Kilo. Jest propozycją organizacji People For Good i ma na celu promowanie bycia uprzejmym dla drugiego człowieka oraz pokazanie, że niezależnie od dzielących różnic ludzie stanowią jedną "drużynę". W tle gra piosenka Timmy’egoThomas’a "People are changing", która idealnie współgra z hasłami kampanii: "Would you give the shirt off your back to a stranger? What about get in a shirt with them? We all fit in this world together". ("Czy podzieliłbyś się t-shirtem z nieznajomym? A może przymierzylibyście go wspólnie? Wszyscy pasujemy do tego świata"). Kampania ma stać się inspiracją do robienia dobrych uczynków na własną rękę.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiThe togetherness shirt
Hasła kampaniiWould you give the shirt off yourback to a stranger? What about get in a shirt with them? We all fit in this world together (Czy podzieliłbyś się t-shirtem z nieznajomym? A może przymierzylibyście go wspólnie? Wszyscy pasujemy do tego świata)
Kategoria ogólnaRównouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Czas13.12.2016 -
Kraj/krajeKanada
NadawcaPeople For Good
WykonawcaZulu Alpha Kilo
AdresaciObywatele Kanady
MediaAmbient

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM