Kampanie Społeczne

Podziel się

18.01.2017

Jabłko, które wybucha


Obszar działań wojennych, opuszczona fabryka, matce towarzyszy córka. Kobieta szuka czegoś do jedzenia, dziewczynka rysuje kredą. Dziecko niepostrzeżenie wychodzi, nad jej głową latają ptaki, które nagle zamieniają się bombowce, a jabłko zerwane z pobliskiego drzewa, przeistacza się w granat. W tym momencie znajduje ją matka. Po chwili fala uderzeniowa rozwiewa jej złowrogo włosy a krzyk więźnie w gardle.

Taka lub podobna sytuacja zdarza się co 20 minut – gdzieś na świecie, na terenie objętym wojną, umiera dziecko.

Kampania zrealizowana przez agencję Filmakademie Baden-Württemberg dla UNICEF-u pokazuje wojnę oczami dziecka, które nie rozumie jej zasad. Słysząc odgłosy wybuchów oraz widząc zniszczone obiekty poszukuje jedynie beztroski, zabawy czy soczystego jabłka.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiGranatapfel
Hasła kampaniiImagine you and your child in war zone. (Wyobraź sobie ciebie i twoje dziecko w obszarze działań wojennych), Every 20 minutes a child dies in a war zone. (Co dwadzieścia minut dziecko umiera na obszarze działań wojennych)
Kategoria ogólnaObronność i bezpieczeństwo, Prawa człowieka
Czas10.01.2017 -
Kraj/krajeNiemcy
NadawcaUNICEF
WykonawcaFilmakademie Baden-Württemberg
AdresaciObywatele państw nieobjętych wojną, rodzice, opiekunowie
Mediatelewizja, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM