Kampanie Społeczne

Podziel się

26.01.2017

Zobacz jak jest w realu


Piękne, atrakcyjne nimfy w zderzeniu z brudnym przejściem podziemnym… Plastikowy kasownik zamiast czułego kochanka… Raperskie flow w kontraście do żenującego bełkotu. W ten innowacyjny sposób Główny Inspektorat Sanitarny chce zwrócić uwagę młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”. 

Celem projektu jest uświadomienie młodzieży zagrożeń wynikających z uzależnienia od różnych substancji, pokazanie negatywnych skutków korzystania z używek oraz promocja zdrowego stylu życia.

W ramach kampanii powstało 10 spotów video. Zobaczymy w nich skrajnie kontrastowe obrazy, pokazujące, jak rzeczywistość bezwzględnie weryfikuje oczekiwania wobec różnych używek (alkoholu, papierosów i narkotyków).

Do wejścia na stronę kampanii zachęca spot „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” (powyżej). 

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na www.melanz.tv

 

 



Nazwa kampaniiMelanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość
Hasła kampaniiMelanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość
Kategoria ogólnaProfilaktyka – zdrowie i uzależnienia
Czas26.01.2017 -
Kraj/krajePolska
NadawcaGłówny Inspektorat Sanitarny
WykonawcaFabryka Komunikacji Społecznej
Adresacimłodzież
Mediainternet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM