Kampanie Społeczne

Podziel się

30.01.2017

Bombowe fajerwerki


Jak wygląda typowy Sylwester w Kopenhadze? Niebo rozświetla imponujący pokaz sztucznych ogni, jest hucznie i głośno. Na świecie są miejsca, gdzie „fajerwerki” są o wiele bardziej okazałe, występują niemal każdej nocy, a ogień jest prawdziwy. Jednym z takich miejsc jest Aleppo.

Duńczykom, mieszkańcom jednego z najszczęśliwszych państw świata, ciężko zdać sobie sprawę z tego, co dzieje się na Bliskim Wschodzie. Emitowana przez kilka dni po Nowym Roku akustyczna rekonstrukcja Sylwestra powstała z nagrania dźwięków bomb spadających na Syrię, miała uświadomić Duńczykom, że kiedy oni przeżywają cudowne chwile w innym miejscu rozgrywa się tragedia.

Kampania stworzona przez agencję Uncle Grey zachęca do wsparcia Amnesty International.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiFireworks from Aleppo
Hasła kampaniiWe hope these sounds reminds you of a wonderful New Year’s Eve. In Aleppo they remind people of something completely different. That’s because these sounds are actual recordings of the bombing of Aleppo. Help Amnesty secure the safety of civilians in Aleppo. (Mamy nadzieję, że te dźwięki przypominają ci o cudownym Sylwestrze. W Aleppo przypominają ludziom o czymś zupełnie innym, dlatego że te odgłosy są aktualnym nagraniem z bombardowania w Aleppo. Pomóż Amnesty zapewnić bezpieczeństwo cywilom w Aleppo.)
Kategoria ogólnaObronność i bezpieczeństwo, Prawa człowieka
Czas01.01.2017 -
Kraj/krajeDania
NadawcaAmnesty International
WykonawcaUncle Grey
AdresaciDuńczycy
Mediatelewizja, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM