Kampanie Społeczne

Podziel się

10.02.2017

Bezcenne chwile


Poniedziałek, godz. 18:14 – zabawa przed lustrem.

Piątek, godz. 13:17 – rajd w koszu na pranie po mieszkaniu.

Piątek, godz. 19:31 – czytanie bajek na dobranoc.

Niedziela, godz. 15:22 – wspólne śpiewanie.

Cztery krótkie spoty pokazują, że nieważne kiedy, nieważne gdzie, zawsze jest dobry moment na bycie tatą. I wcale nie chodzi o to, żeby pokazać, że bycie rodzicem to praca na pełen etat, ale że czas spędzony z dzieckiem jest bezcenny. Fatherhood Involvement to kolejna odsłona znanej kampanii organizacji Ad Council, zachęcającej  mężczyzn do aktywniejszego partycypowania w życiu swoich dzieci, albowiem, jak pokazują liczne badania, ich obecność ma istotny wpływ na prawidłowy rozwój maluchów. ,,It only takes a moment to make a moment. Take time to be a dad today (To zajmie tylko chwilę, aby stworzyć chwilę. Znajdź czas, żeby być ojcem dzisiaj)” - przekonuje nadawca kampanii.

Iga Lewandowska



Nazwa kampaniiFatherhood Involvement
Hasła kampanii It only takes a moment to make a moment. Take time to be a dad today (To zajmie tylko chwilę, aby stworzyć chwilę. Znajdź czas, żeby być ojcem dzisiaj)
Kategoria ogólnaKomunikacja w rodzinie
Czas01.12.2016 -
Kraj/krajeStany Zjednoczone
NadawcaAd Council
Adresacimężczyźni
Mediainternet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM