Kampanie Społeczne

Podziel się

16.02.2017

Wypadek przed kamerami


Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach.

Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji Or Yarok, który w przeciągu jednego dnia obejrzało 57 tys. fanów. Case study miał na celu upozorować wypadek tak jakby wydarzył się naprawdę, bo ”nieważne jak straszna jest kampania, ludzie ignorują ją, ponieważ to tylko kampania”. Akcja została skomentowana przez tysiące przerażonych widzów. Ashley pojawiła się powtórnie, aby zapewnić, że video miało być ostrzeżeniem dla wszystkich kierowców korzystających z telefonów komórkowych w czasie jazdy samochodem, co stanowi przyczynę 80% wypadków drogowych. Przedsięwzięciu towarzyszy hasło „Live longer, focus on driving” („Żyj dłużej, skoncentruj się na jeździe”), gdzie live oznacza żyć jak i na żywo, motyw przewodni kampanii.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiLive kill
Hasła kampanii80 % of accidents are caused by people using their phones while driving. The problem: no matter how gruesome the ads are, people ignore them, because they are ads. The idea: engrave the experience of watching, a real car crash in young drivers minds forever by getting them to watch someone they love die live.
(80% wypadków jest spowodowane przez ludzi używających telefonów komórkowych podczas jazdy samochodem. Problem: nieważne jak straszna jest kampania, ludzie ignorują ją, ponieważ to tylko kampania. Pomysł: na zawsze zostawić ślad doświadczenia oglądania prawdziwego wypadku samochodowego w umysłach młodych kierowców przez oglądanie jak ktoś, kogo kochają umiera na żywo.),
Live longer, focus on driving (Żyj dłużej, skoncentruj się na jeździe)
Kategoria ogólnaBezpieczeństwo ruchu drogowego
Czas01.12.2016 -
Kraj/krajeIzrael
NadawcaOr Yarok
WykonawcaBBR Saatchi&Saatchi
Adresaciinternauci, fani video bloga Ashley Waxman Bakshy, opinia publiczna
Mediainternet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM