Kampanie Społeczne

Podziel się

28.02.2017

Miły drań


Trzech mężczyzn opowiada o tym jak zostali rzuceni przez kobiety, w których wciąż są zakochani. Wspominają ich urodę, urok osobisty, uśmiech, przyjaźń. Szczery żal po rozpadzie związku wzbudza współczucie, ponieważ wyglądają na porządnych i troskliwych facetów. Okazuje się jednak, że to nie oni są ofiarami.

Główne hasło kampanii to: „The only thing worse than feeling sorry for them is having to go back to them. It takes 5 attempts to leave an abusive partner”. („Jedyną gorszą rzeczą niż czuć do nich litość jest musieć do nich wrócić. Potrzeba pięciu prób, aby odejść od partnera-despoty”).

Oprawca bardzo często może sprawiać wrażenie kochającej osoby. Film pokazuje różne twarze despoty i pozwala lepiej zrozumieć trudne emocje towarzyszące odejściu od takiego człowieka. Kampania stworzona dla Interval House po raz pierwszy, nieprzypadkowo zresztą, była transmitowana w Walentynki.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiThe one that got away
Hasła kampaniiThe only thing worse than feeling sorry for them is having to go back to them. It takes 5 attempts to leave an abusive partner. (Jedyną gorszą rzeczą niż czuć do nich litość jest musieć do nich wrócić. Potrzeba pięciu prób, aby odejść od partnera-despoty.)
Kategoria ogólnaWalka z przemocą
Czas14.02.2017 -
Kraj/krajeKanada
NadawcaInterval House
WykonawcaUnion Creative
Adresacikobiety, ofiary przemocy
Mediainternet, telewizja

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM