Kampanie Społeczne

Podziel się

14.03.2017

Prawo do własnej połowy


POWIĘKSZ

 

Kobiety zostają przedstawione w różnych sytuacjach. Grają w kręgle, trenują zapasy, przejmują inicjatywę w łóżku, pracują w ciąży, wymieniają opony, walczą o równe płace. „We are not better halves or worse, definitely not the weaker halves”. („Nie jesteśmy lepszymi lub gorszymi połówkami, z pewnością nie tymi słabszymi”.) Spot podkreśla jaka siła drzemie w płci pięknej i przeciwstawia się podziałom pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Bohaterki „nie zadowolą się mniejszą częścią” praw, ale chcą uzyskać swoją „połowę” do przestrzeni, siły, edukacji, możliwości podejmowania samodzielnych decyzji, brania, dawania, dzielenia się.

 

Kampania zrealizowana przez agencję Creativeland Asia dla United Colors of Benetton została pierwotnie przeznaczona na rynek indyjski, gdzie problem nierówności płci jest bardzo powszechny. Transmitowana po raz pierwszy w Walentynki, zyskała tam 7 milionów odsłon na YouTube, po czym udostępniono ją na całym świecie zyskując rozgłos w Międzynarodowy Dzień Kobiet. Włoska marka jest ogromnie popularna w Indiach, zwłaszcza wśród mężczyzn, którzy mają być głównym odbiorcą kampanii dostrzegając w kobietach równe sobie partnerki. Twórcy zachęcają płeć piękną do zjednoczenia się poprzez uczestnictwo w akcji logując się na stronie internetowej http://www.unitedbyhalf.in/index#pledge-for-half lub publikując #halfie w swoich social mediach z hashtagiem #UnitedByHalf.

 

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiUnited by Half
Hasła kampaniiWe are not better halves or worse, definitely not the weaker halves. (Nie jesteśmy lepszymi lub gorszymi połówkami, z pewnością nie tymi słabszymi.) We won’t settle for less. All we want is our half. (Nie zadowolimy się mniejszą częścią. Wszystko czego chcemy to nasza połowa.) Women have been denied their half for far too long. Let us unite for the equal half. (Kobietom zbyt długo odmawiano ich połowy. Zjednoczmy się w imię równości.)
Kategoria ogólnaRównouprawnienie i tolerancja
Czas14.02.2017 -
Kraj/krajeIndie
NadawcaUnited Colors of Benetton
WykonawcaCreativeland Asia
Adresacimężczyźni
Mediatelewizja, internet, outdoor

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM