Kampanie Społeczne

Podziel się

27.03.2017

Nowocześni Indianie


„Dlaczego nie możemy się zmienić, ale wciąż pozostać rdzennymi mieszkańcami?”- pytają Indianie Baniwa zamieszkujący północno-zachodni brzeg Amazonki. Kampania stara się przełamać stereotypy dotyczące Indian jako tych, którzy chodzą nago, mają ozdobne nakrycia głowy, są odizolowani od świata, jedzą rękoma, nie mają ojczyzny i religii, a ich jedynym sportem jest polowanie.

 Baniwa przyswoili wiele współczesnych zwyczajów, ale w dalszym ciągu podtrzymują indiańskie organizacje i ruchy społeczne, posługują się swoim językiem i mają silny związek z naturą. Niestety coraz częściej nie są postrzegani jako rdzenni mieszkańcy. Kampania pokazuje Indian w innym świetle, przekonuje do pozbycia się uprzedzeń i poszanowania ich praw.

 

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampaniiPrejudice
Hasła kampaniiWhy can’t we change and continue being indigenous? (Dlaczego nie możemy się zmienić, ale wciąż pozostać rdzennymi mieszkańcami?)
Kategoria ogólnaRównouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Czas15.03.2017 -
Kraj/krajeBrazylia
NadawcaSocial and Environmental Institute (ISA)
WykonawcaJ.Walter Thompson
Adresacispołeczeństwo brazylijskie
Mediatelewizja, internet

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM