Kampanie Społeczne

Podziel się

13.11.2008

Dobre nawyki, lepszy klimat


POWIĘKSZ

Animowane spoty autorstwa Tomasza Bagińskiego reklamują proekologiczne zachowania. Rozpoczęła się kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska na temat przeciwdziałania zmianom klimatu. Jej celem jest także promocja grudniowego szczytu klimatycznego w Poznaniu - COP 14. Reklamy pojawiają się w telewizji, radiu, prasie, w internecie oraz poprzez działania ambientowe.

Kampania pod hasłem „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” ma pokazać każdemu jak w codziennym życiu można chronić klimat i żyć bardziej ekologicznie. W 2 wariantach spotów telewizyjnych Ministerstwo przekonuje: „Jeżdżąc ekonomicznie, segregując śmieci, oszczędzając wodę i energię oszczędzasz i chronisz środowisko”.

Z badań przeprowadzonych przez Ministerstwo Środowiska wynika, że Polacy są świadomi, że to głownie człowiek jest odpowiedzialny za zmiany klimatu i ich katastrofalne skutki. Ale tylko 1/3 z nas oszczędza wodę czy prąd.

- Poprzez tę kampanię chcemy przekonać wszystkich do aktywnego działania – na co dzień możemy żyć bardziej ekologicznie – mówi Małgorzata Snarska, Szef Zespołu COP 14 w Ministerstwie Środowiska.

Kampania edukacyjna to tylko jeden z kilku elementów promocji poznańskiej Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu. Działania wspierające przygotowania do grudniowego szczytu w Poznaniu obejmują również komunikację PR-ową z wykorzystaniem nowoczesnych form dotarcia (marketingu szeptanego), działania ambientowe oraz nowoczesne działania w Internecie (profil na MySpace, blog o tematyce ekologicznej).



Nazwa kampaniiZmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy
Hasła kampaniiZmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy
Kategoria ogólnaEkologia i środowisko
Czas10.11.2008 - 10.12.2008
Kraj/krajePolska
Zasięg ogólnyOgólnopolski
NadawcaMinisterstwa Środowiska
WykonawcaYoung&Rubicam Brands, Tomasz Bagiński
AdresaciSpołeczeństwo polskie
MediaTelewizja, radio, prasa, internet, ambient

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM