Kampanie Społeczne

Podziel się

02.05.2017

Następca tronu i piosenkarka na FaceTime


POWIĘKSZ

Pogawędka księcia Williama i Lady Gagi na FaceTime? Dlaczego nie?! Szczególnie, jeśli tematem rozmowy są doświadczenia związane z problemem ze zdrowiem psychicznym.

Kampania “ok to say” zainicjowana została przez księżną Kate, księcia Williama oraz księcia Harry’ego. Członkowie rodziny królewskiej pragną zwrócić uwagę na problemy psychiczne, z którymi zmaga się wiele osób, a o czym nie mówi się zbyt często.

 “Nadszedł czas, kiedy można mówić o zdrowiu psychicznym i czuć, że jest to zupełnie normalne, gdyż jest to taka sama sprawa jak zdrowie fizyczne” - powiedział w nagraniu książę William.

Lady Gaga została zaangażowana w kampanię ze względu na niezwykle poruszające oświadczenie, które napisała piosenkarka, w którym wyznała, że cierpi na zespół stresu pourazowego. Artystka padła ofiarą gwałtu! Stało się to kiedy miała 19 lat.  Jej doświadczenie związane z zabraniem głosu w sprawie swojego zdrowia psychicznego pozwala na lepsze zrozumienie tej kwestii oraz dotarcie do większej liczby osób.

Poprzez kampanię twórcy chcą sprawić, by rozmowy o zdrowiu psychicznym, o problemach psychicznych, z którymi ktoś się mierzy przestały być tematem tabu. Piosenkarka przyznała, że rozmowa, w której nie jest się z góry osądzanym, jest bardzo ważna i nie powinna wiązać się z poczuciem wstydu.

Księżna Kate, książe William oraz książę Harry zaplanowali, że ich praca charytatywna będzie się skupiać przede wszystkim na kwestiach zdrowia psychicznego, które często powiązane są z patologiami takimi jak agresja, alkoholizm czy narkomania.

 

Joanna Grams



Nazwa kampaniiHeads Together
Hasła kampaniiOk to say
Kategoria ogólnaPromocja zdrowia
Czas17.04.2017 -
Kraj/krajeWielka Brytania
NadawcaThe Royal Foundation
Adresaciosoby zmagające się z problemami psychicznymi oraz bliscy tych osób

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM