Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Kolumbia

Drugie życie ubrań daje drugą szansę
Second Chance, 06.08.2014, komentarzy: 0
Dzieci na głowach noszą fantazyjne „peruki” wykonane ze swetrów. Twarze skąpane w ciepłym świetle przywołują skojarzenia z wizerunkami wróżek, elfów lub innych tajemniczych bohaterów opowieści dla najmłodszych. Fotografie przekazują odbiorcom sygnał – elementy garderoby, użyte w nowy, nietypowy sposób,
Pizza uszkadza trybiki
Bad habits stop your life, 24.04.2014, komentarzy: 0
Koła zębate wykonane z piłek i zdrowej żywności zatrzymywane są przez używki i pizzę w towarzystwie popularnego gazowanego napoju. W ramach kolumbijskiego programu edukacyjnego Antioquia La Más Educada (w wolnym tłumaczeniu – Wyedukowana Antigua), mieszkańcy tego kolumbijskiego
polecamy
Gwałt jak gdyby nigdy nic
Say NO, 26.12.2011, komentarzy: 0
Figurka żołnierza gwałci figurkę kobiety. Postaci ustawione w gąszczu roślin przypominają dziecięce zabawki. Kamera powoli kadruje przestrzeń, widać coraz bardziej drastyczne szczegóły. Pierwszy plan tej mistrzowsko opowiedzianej historii po chwili zostaje uzupełniony o kolejny. Widz
Las w ogniu w oku
Forest In Flames, 20.05.2011, komentarzy: 0
Narkotyki sieją spustoszenie... w kolumbijskiej dżungli. Okazuje się, że szkody wyrządzone przez te używki nie ograniczają sie "tylko" do organizmu osoby uzależnionej i jej najbliższego otoczenia, ale także wpływają negatywnie na środowisko. 14 maja w Kolumbii rozpoczęła się kampania
Żywy kalendarz na urodziny
One Daily Drop Living Calendar, 10.05.2011, komentarzy: 0
Niewielkie pudełko z ekologicznej tektury. Mały pojemnik, woreczek z ziemią i nasionami, szklana rurka do podlewania. Oto kalendarz. Ten niezwykły wynalazek to prezent od WWF dla jej sympatyków z okazji urodzin tej organizacji, zajmującej się ochroną przyrody już od pół wieku. Jak
Adopcja to podwójny prezent
Gifts, 08.10.2010, komentarzy: 0
Dziecko i dorosły, opakowani niczym prezenty w kolorowe pudełka, wyciągają do siebie ręce. Ten radosny moment bycia obdarowywanym, sugeruje, by spojrzeć na adopcję jako na akt, w którym zyskują dwie strony. Brak jakiegokolwiek komentarza, hasła czy opisu na reklamach sprawia, że
Armia pułapka
No caigas en su trampa, 15.05.2010, komentarzy: 0
Grupy uzbrojonych dzieci i młodzieży toczące walki na ulicach miast stają się w Kolumbii coraz większym problemem. Mając nadzieję na lepsze życie i szukając ucieczki od biedy i przemocy w domu, młodociani często dobrowolnie zasilają szeregi takich band i zaczynają życie poza granicą prawa.
Ogień ogniem
Forest Fires, 08.02.2010, komentarzy: 2
Widok obozowiczów rozpalających ogień w lesie w asyście członków WWF może budzić niezrozumienie i dezorientację, bo przecież nie od dziś wiadomo, że palenie ogniska na terenie zalesionym jest zakazane. To jednak nie przykład bezmyślności, ale zamierzone działanie promocyjne. Kolumbijski oddział
Życie w twoich rękach
You've got life in your hands., 15.06.2008, komentarzy: 0
Linia życia, wychodząca z ekranu EKG, przechodzi na biała kartkę informującą, że jej dalszy los zależy od czytelnika. Kolumbijska kampania prasowa "You've got life in your hands." (Życie jest w twoich rękach) zachęca do wpłat na konto Fundacji - Dom Boskiego Miłosierdzia, która pomaga
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM