Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Korea Południowa

Różowe światełko pomaga kobietom w ciąży
Pink Light, 08.07.2016, komentarzy: 0
Sprytnie, dyskretnie i skutecznie - mały gadżet pomaga ciężarnym Koreankom. Władze południowokoreańskiego miasta Busan we współpracy z tamtejszą agencją PR Daehong znalazły sposób, by ułatwić ciężarnym kobietom korzystanie z miejsc przeznaczonych dla nich w komunikacji miejskiej. "Pink
Zaskakujący wydech
Lungs, 27.01.2016, komentarzy: 0
Nośnikiem ważnego przekazu w tej koreańskiej kampanii stała się... kratka wentylacyjna. Władze postanowiły przypomnieć i unaocznić swoim palącym mieszkańcom skutki tego nałogu. W jednej ze stref dla palących zainstalowano wentylatory, w których kratki odprowadzające są w kształcie płuc.
Reinkarnacja gumowej kaczki
I am your father, 15.10.2015, komentarzy: 0
Puszka po napoju nie mogąc znieść widoku psa załatwiającego swoje potrzeby na koło samochodu, postanawia przepędzić intruza. Foliowa torba na widok manekina na wystawie decyduje się okryć sobą miejsca, które nie powinny być wystawione na widok publiczny. Tekturowe opakowanie po mleku
Wstająca skarbonka
Roly poly, 18.08.2014, komentarzy: 0
Figury z wizerunkami dzieci leżały na ulicach Seulu. Przechodnie w prosty sposób mogli pomóc im wstać. Południowokoreański oddział UNICEF zorganizował fundraisingową kampanię, w której dosłownie przedstawiono, jak drobny datek może zmienić sytuację życiową ubogiego dziecka. Leżące w różnych
Muzeum schowało eksponaty
Invisible people, 14.07.2014, komentarzy: 0
Gdzie właściwie są eksponaty...? Na to pytanie będą musieli odpowiedzieć sobie odwiedzający wystawę "Invisible people" ("Niewidzialni ludzie") w Muzeum Sztuki w Seulu. Małe figurki ukryto na terenie całego obiektu, w punktach takich jak miejsce pod schodami, na półkach,
Smutne wnętrze skarpetki
Child abuse leaves indelible damage within, 15.08.2012, komentarzy: 0
Dziecięce skarpetki i kamizelka, pokazane są zarówno we właściwym ułożeniu, jak i wywrócone na lewą stronę. Co z zewnątrz wygląda ładnie i nie budzi podejrzeń, w środku niekoniecznie takie jest – wskazuje kampania „Child abuse leaves indelible damage within” (Wykorzystywanie
Niespodzianka wśród plastikowego przepychu
Donation Doll Package, 11.04.2012, komentarzy: 0
Na sklepowej półce stoją opakowania lalek Barbie. Każda jest ubrana w kolorową suknię balową, każda ma zestaw z akcesoriami księżniczki. Wśród tych "cudów" stoi zaskakująco inne niebieskie pudełko z malutkimi imitacjami przyrządów lekarskich i wizerunkiem biednie ubranej dziewczynki. „Save the
Obca dłoń we własnej kieszeni
Mobile Action, 16.10.2011, komentarzy: 0
Z kieszeni spodni spacerującego mężczyzny wysuwa się zakrwawiona dłoń innego mężczyzny. Dziwne uczucie powoduje, że sięga do środka i wyciąga ... telefon komórkowy. Kampanię „Mobile Action” („Komórkowa akcja”) jesienią 2011
Uwaga na dziecięce rączki!
Please watch your step, 15.09.2011, komentarzy: 0
By wyrzucić śmieci trzeba nadepnąć na dłonie chłopca. Na przycisku uruchamiającym klapę śmietnika widnieją wyciągnięte ręce czarnoskórego dziecka, a z kontenera spoglądają jego duże, ciemne oczy. Następowanie na ręce chłopca i następnie wyrzucanie śmieci do tego pojemnika
W trumnie z pilotem
Deathbed, 15.07.2011, komentarzy: 0
Mężczyzna w piżamie ogląda telewizję wygodnie siedząc w trumnie. Wygląda na to, że dawno z niej nie wstawał: obok drewnianego „łóżka”, na którym rozparty jest niczym na wygodnej sofie, leży lampka, kilka fotografii, chleb i nadgryzione jabłko. Taką nietypową sytuacę przedstawiono w przeprowadzonej
50 złych przykładów
Face to Face with Drugs, 26.06.2011, komentarzy: 0
Żyję na dworcu autobusowym w Nim Nghĩa od trzech lat. Biorę każdą pracę, więc nikt mnie nie wyrzuca. Potrzebuję pieniędzy na narkotyki, bo ból jest zbyt silny”. Nguyễn Văn Bi, lat 19, prowincja Hải Phòng na północy Wietnamu. Wietnamski
Ludzie w pudełkach
Human is not a machine, 24.12.2010, komentarzy: 0
W centrum Seulu ustawiono zagadkowy stos pudeł wielkości człowieka. Jednodniowa kampania zrealizowana przez koreański oddział Amnesty International przypominała zwyczajny rozładunek, tyle że towar był niecodzienny – symbolizował go narysowany na pudłach z podpisem "import" pracujący mężczyzna.
Twarz w szklance
Change, Save the children, 21.03.2010, komentarzy: 1
W koreańskich restauracjach na klientów czekały wychudzone twarze dzieci umieszczone w szklankach. 22 marca obchodzony jest Światowy Dzień Wody, a UNICEF dzień wcześniej inauguruje "Tap Project", czyli kampanię na rzecz podniesienia świadomości zamożniejszej części społeczeństwa co
Zza drzwi
Anti Domestic Violence, 20.01.2010, komentarzy: 0
Siniaki na kościach policzkowych maskowane są różem, a zadrapania na rękach przykrywane bluzką z długim rękawem. Ofiary nie zwracają się o pomoc, a sąsiedzi udają, że nie słyszą krzyków dobiegających zza ściany. Przemoc domowa to temat wstydliwy. Rodzinne tragedie rozgrywają się za zamkniętymi
Cudowne balony
Stop executions. Save lives., 01.08.2009, komentarzy: 0
Człowiek ze związanymi nogami dzięki żółtym balonikom unosi się do nieba. W sierpniu br. południowokoreański oddział Amnesty International zorganizował na ulicach Seulu happening. Wolontariusze i pracownicy organizacji zbierali od mieszkańców stolicy Korei Południowej podpisy przeciwko karze
Rewers gratis
Buy 1 get 1 free, 06.03.2009, komentarzy: 0
W Seulu ,w marcu br., prowadzono w supermarketach najdłuższą promocję na świecie - trwająca od chwili, w której wynaleziono papier. Przy pomocy takiej zachęty oraz dodatkowo obietnicy "Kupując jedną stronę papieru, drugą otrzymuje się gratis" organizacja Green Korea United nakłaniała klientów
Przestań wycinać
Quit cutting, 07.08.2008, komentarzy: 0
Reklamy koreańskiej kampanii Quit cutting ułożono na chodnikach. Zdjęcia uciętych drzew, przyklejone do ziemi obok prawdziwych - w jednej linii i z zachowaniem równej odległości - miały za zadanie wtopić się w strukturę betonu i miejski krajobraz. Sierpniowa kampania organizacji ekologicznej
Lądy toną
We are drowning, 16.03.2008, komentarzy: 0
Tonąca twarz i dłoń to resztki lądu, które mogą za chwile zatonąć w całości. Koreańska kampania "We are drowning" rozpoczęła się na początku marca. Sygnalizuje odbiorcom, że globalne ocieplenie powoduje, że stan wód się podnosi, co z kolei skutkuje zatapianiem sie kolejnych lądów. W
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM