Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Liban

GPS – obraża, wyzywa, przeklina
Driving Change/A very disturbing taxi ride, 09.07.2014, komentarzy: 0
Męski głos nawigacji GPS krzyczał i obrażał prowadzącą taksówkę kobietę. Nieświadome pasażerki wsiadają do taksówki, której kierowcą jest kobieta. Wskazują kierunek, który, wpisany w system GPS, zaczyna wyznaczać trasę dojazdu. Do tego momentu nie dzieje się nic, co może wzbudzić ich niepokój.
Reklama pod innym kątem
Read autism from a different angle, 23.09.2013, komentarzy: 0
Aby zrozumieć tę kampanię, należy spojrzeć na plakat bądź reklamę w czasopiśmie z innego punktu widzenia. Tego samego wymaga od ludzi zrozumienie chorych na autyzm. „To understand children with autism, sometimes you have to read them from a different angle” ("Żeby zrozumieć dzieci
Mikołaj przybył we wrześniu
September Christmas, 11.04.2013, komentarzy: 0
Dzwoneczki, kolorowe konfetti, Święty Mikołaj który przylatuje helikopterem przy dźwiękach świątecznego przeboju „Merry Christmas everyone”, a wszystko w centrum Bejrutu pewnego jesiennego wieczoru, by spełnić życzenie małej dziewczynki.Tak wyglądała, przeprowadzona 8 września 2012 roku,
Męczące odliczanie w Sylwestra
New Year, 24.12.2011, komentarzy: 0
Zegar tyka coraz wolniej i wolniej, oczekiwanie przeciąga się w nieskończoność. A jej lub jego nadal nie ma w domu. Na kilka dni przed Nowym Rokiem 2012 libańskie telewizje wyemitowały spot zrealizowany dla organizacji Kunhadi. Zaniepokojona matka nie może zasnąć, czeka na powrót dziecka do
polecamy
Prezent z siebie
Gift someone a new life, 20.01.2011, komentarzy: 0
Rzadko się zdarza by logo stanowiło cały przekaz kampanii i było jej jedyną kreacją. W libańskiej kampanii "Gift someone a new life" (Podaruj komuś nowe życie) dzięki świetnemu, oddającemu sedno komunikatu symbolowi akcji wykonanemu przez agencję DDB, tak właśnie
Jak tu teraz żyć?
Life is that expensive, 06.06.2010, komentarzy: 0
Kilogramowy worek ryżu - osiem tysięcy dolarów. Dwie kostki zwykłego, szarego mydła - dziewięć. Te zawrotne ceny wydają się zupełnie nieprawdopodobne. Libańska organizacja charytatywna BASSMA hasłem "For some people, life is that expensive" („Dla niektórych koszty życia są tak wysokie”)
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM