Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Australia

W kobietach siła
Empower a woman. Empower a nation., 28.03.2017, komentarzy: 0
Bohaterki spotu: szefowa kuchni, senatorka, działaczka, chemiczka, operatorka filmowa, są jednocześnie bohaterkami dla swoich córek i wnuczek oraz z całą pewnością dla wielu innych osób. Kampania „Empower a woman. Empower a nation.” (Umocnić kobietę. Umocnić naród.) została stworzona przy okazji
Reklama pachnąca grillem
Big Aussie Barbie, 14.09.2016, komentarzy: 0
Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu - to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia. Akcja "Big Aussie Barbie" ("Wielkie Australijskie Grillowanie")
Taxi Mama
Time with mum, 29.08.2016, komentarzy: 0
Jeżdżąc szybko można równie szybko sobie przypomnieć, jak to jest być wożonym przez rodziców. Kampania "Time with mum" ("Czas z mamą") to seria czterech filmów z młodym kierowcą z Australii w roli głównej, któremu odebrano prawo jazdy na trzy miesiące za nieprzestrzeganie
To jest Graham. Graham ma szansę przeżyć
Meet Graham, 22.07.2016, komentarzy: 0
Brak szyi, wypukłe czoło, płaska twarz z dużą ilością tkanki tłuszczowej, ponadprzeciętnie duża czaszka, liczne sutki, cienkie nogi wyposażone w różne stawy o dużej ruchomości. Postać wygląda jak z filmu science-fiction, ale - jak wyjaśniają inicjatorzy tej kampanii - Graham to człowiek, który
Gra na czas
Time’s up, 14.03.2016, komentarzy: 0
Ogromna klepsydra, a w środku – zamiast przesypującego się piasku - stłoczeni w wielkim ścisku ludzie. Ich twarze pokazują zobojętnienie i niemoc. Reakcje są spowolnione i wyglądają na odurzonych. Jeden z mężczyzn, niesiony ponad tłumem, spada jako pierwsze "ziarno piasku", rozpoczynając proces
Leniwiec po „trawce”
You’re worse on weed #stonersloth, 07.01.2016, komentarzy: 0
"Zjarany leniwiec" pisze egzamin, bierze udział w rodzinnej kolacji i próbuje bawić się na imprezie. Australijscy nastolatkowie Delilah, Jason i Dan pod wpływem marihuany przeistoczyli się we wspomniane zwierzę i mają problemy ze spowolnioną reakcją na otaczającą ich rzeczywistość. Czyżby
Cel: tylko zero
Towards Zero, 01.09.2015, komentarzy: 0
Może siedemdziesiąt? - odpowiada z pewnym wahaniem mężczyzna. Został przed chwilą zapytany przez ankietera, jaka, w jego odczuciu, jest akceptowalna roczna liczba ofiar wypadków drogowych. I chociaż jest to i tak dużo mniej niż podają statystyki, pod wpływem tego, co zobaczył, zmienia zdanie.  Odpowiadającemu
Najpyszniejsze ciastko na świecie
Biscuit, 17.08.2015, komentarzy: 0
Przepyszny, niebiański, niesamowicie smaczny - konsumujący zachwycają się walorami wyglądającego apetycznie, ale nie wyróżniającego się niczym szczególnym ciastka. Dopiero pod koniec spotu jeden z nich wyjaśnia, że chodzi o ciastko, które w Australii otrzymuje się po oddaniu krwi, a
Powolne konanie
Ultimate Death Scene, 05.08.2015, komentarzy: 0
Uwaga - drastyczne sceny. Na teatralnych deskach aktor odgrywa scenę powolnego umierania. Po nieudanej próbie ucieczki upada na podłogę, krew leje się z rany na jego plecach i ust, dostaje drgawek, dusi się i kona w męczarniach. Aktor David Field poruszająco odtworzył proces
Nieznane fakty z życia pupili
How well do you know your best friend, 10.04.2015, komentarzy: 0
Opiekunowie tych psów są przekonani, że doskonale rozumieją swoich czworonożnych kompanów i o tym, że losy ich zwierzaków to od narodzin pełnia szczęścia. Tymczasem mogą nie wiedzieć nic o początkach ich życia. Spot opiera się na kontraście. Twórcy zestawili kadry przedstawiające domowych pupili
Jeden sposób na szesnaście problemów
16 cancers, 18.02.2015, komentarzy: 0
Czasem zmienia sposób w jaki patrzy się na siebie i swoje ciało, a czasem pozbawia najprostszych przyjemności. Czasem odbiera zdolność mówienia. Czasem zabija natychmiast, czasem powoli. Istnieje wiele rodzajów raka, jest jednak prosty sposób na zmniejszenie prawdopodobieństwa zachorowania na
Wódka z wodą morską
Sinker, 30.01.2015, komentarzy: 0
Rum z wodą z rzeki, wódka z wodą prosto z morza, a może dżin z wodą z basenu? Lato, upał i plaża to wymarzona sceneria na spędzenie urlopu. O tym, że do tego obrazka nie pasuje alkohol próbuje na nowo przypomnieć ta kampania. Bohaterowie są radośni, uśmiechnięci, w słonecznej lub po
Miłość nie tylko na papierze
The paper anniversary, 26.01.2015, komentarzy: 0
Ponad trzydzieści australijskich par otrzymało mnóstwo gratulacji z całego świata. Wysyłane wiadomości zawierały wyrazy uznania dla miłości łączącej adresatów oraz życzenia z okazji rocznicy ślubu. W świetle prawa żadnej ze wspomnianych par nie łączy jednak związek małżeński. Mimo to liczne życzenia
Nie być głupim na Święta
Deck the Halls (Dumb Ways to Die), 19.12.2014, komentarzy: 0
Podpalone włosy, tryskająca krew, kościotrup - animowani bohaterowie kampanii "Dumb Ways to Die" ("Głupie sposoby na śmierć") składają świąteczne życzenia. W internecie pojawiła się kolejna okolicznościowa odsłona znanej kampanii zachęcającej do zachowania ostrożności
Pijane dzieci
Grow up, 15.12.2014, komentarzy: 0
To tylko kilka drinków; będę jeździł bocznymi uliczkami; potrzebuję samochodu rano - tłumaczą swoje zachowanie wsiadające za kierownicę pijane... dzieci. Jazda samochodem pod wpływem alkoholu jest przyczyną wielu wypadków w Australii, dlatego Motor Accident Commission zleciło agencji reklamowej Clemenger
Ci wspaniali ludzie pomagają kaczkom
People being awesome, 03.12.2014, komentarzy: 0
Wyciągają je z kanału, zatrzymują przed nimi swoje samochody na środku jezdni, przeprowadzają przez ulicę, by bezpiecznie dotarły do rzeki – oto, jak ludzie pomagają kaczkom. 93 mln wyświetleń, ponad 1,9 miliona udostępnień na Facebooku, 790 tys. tzw. "lajków" to statystyki, którymi
Nadmiar cukierków i zemsta kurczaków
Dumb Ways to Die - Halloween, 03.11.2014, komentarzy: 0
W Halloween też trzeba na siebie uważać. A już na pewno zawsze należy mieć się na baczności w metrze. Administracja metra w Melbourne kontynuuje swoją popularną i nagradzaną kampanię "Dumb Ways to Die" ("Głupie sposoby na śmierć"), tym razem w wersji z okazji
Brzydka przyszłość
Smoking is not hot, 28.10.2014, komentarzy: 0
Dwadzieścia lat sprawi, że będą wyglądać po prostu nieładnie. Ale to nie czas zadziała na ich niekorzyść, a to, co będą w tym czasie robić. Kampania pokazuje młodym palaczkom, jak zmienią się podczas 20 lat nałogu. Zniszczone płuca i krtań, podwyższone ryzyko miażdżycy i zawału serca
Zdjąć rękę ze spustu
Triggers, 18.09.2014, komentarzy: 0
Kampania o broni palnej? Nie do końca -  tu nie chodzi o swąd po wystrzale z lufy pistoletu. Animowane spoty pod nazwą "Triggers" ("Spusty/Wyzwalacze") przedstawiają najróżniejsze sytuacje, w których ludzie często sięgają po papierosa. Każda z nich jak np. poranna kawa,
Psy wyprowadzają ludzi na spacery
The human walking program, 28.05.2014, komentarzy: 0
Psy pomagają ludziom, wyprowadzając ich na spacery. Ratując pracowników biurowych przed spadkiem kondycji, dowodzą, że chociaż doświadczone przez los, ze schronisk mogą być zabierane nie tylko z pobudek altruistycznych, ale przede wszystkim dla dobra człowieka. Na adopcji zyska on nie
Ptaki pozbierają niedopałki
Bin it, 27.03.2014, komentarzy: 0
W australijskich kinach oprócz zwykłych reklam i trailerów nowych filmów widzów może zaskoczyć widok wnętrza martwego ptaka, wypełnionego śmieciami. Wszystko za sprawą Goverment of Western Australia (GOWA). Instytucja pragnie zwrócić uwagę na wyrzucanie śmieci do pojemników do tego przeznaczonych. Kreacja
Schody nie dla dziesięciolatka
Step up, 17.03.2014, komentarzy: 0
Wchodzenie po schodach wydaje się codzienną czynnością, nad którą większość ludzi się nie zastanawia. Ten fakt został wykorzystany w przygotowywaniu kampanii "Step up". Na schodach mieszczących się przy Perth Cultural Centre w Northbridge widnieje napis: „A child with Duchenne
Dzieci naśladują dorosłych. We wszystkim
Children see, children do, 27.02.2014, komentarzy: 0
Dzieci nie odstępują rodziców na krok. Naśladują ich zachowania. Wszystkie. Film zaczyna się niewinnie, kiedy dziewczynka idzie za swoim ojcem i tak jak on rozmawia przez telefon, a chłopiec stoi przed żółtą linią na peronie i czeka na metro, tak jak ojciec. Ale kolejna scena ukazuje już dziewczynkę
Nie warto wpadać pod metro w Walentynki
Dumb Ways to Valentine, 13.02.2014, komentarzy: 0
Jedna z najbardziej popularnych w internecie kampanii społecznych, w której animowane postacie śpiewały o głupich sposobach na śmierć, jak sprzedanie obu nerek, zjedzenie tubki mocnego kleju, połknięcie przeterminowanych lekarstw, a także upadek z krawędzi peronu i bieganie po torach,
Szkoła albo śmierć
Set yourself free, 31.01.2014, komentarzy: 0
Budzący duże poruszenie w internecie spot okazał się być materiałem przygotowanym przez duet komików, najprawdopodobniej nie brała w tym udziału żadna organizacja pozarządowa. Młodzi Australijczycy uciekli z lekcji i wybrali się na plażę. Sielankową atmosferę przerywa odgłos wybuchu. Dziewczyna
Wąsata mama chroni przed słońcem
Sun Safety: Sun Mum, 13.01.2014, komentarzy: 0
Rolę zatroskanej matki, przypominającej o konieczności ochrony przed słońcem, odgrywa w tych filmach mężczyzna - w sukience i z makijażem. Nikt częściej nie przypomina o ochronie przeciwsłonecznej niż matka, jednak przestrogi mamy nie zawsze mają wpływ na dzieci, stąd też pomysł
Szkice węglem z pogorzeliska
Embers of Empathy, 31.12.2013, komentarzy: 0
Australia walczy z pożarami. Serwisy informacyjne pokazują lasy i zamieszkane przez ludzi tereny, przez które przedziera się ogień. Widać ogromne płomienie i gęsty dym. Potem zostaje już tylko pogorzelisko. W tym roku zniszczenia były największe od kilkudziesięciu lat. W październiku domy ponad dwustu
Wśród tajemnic Australii jest jedna mroczna
Australia’s secrets, 29.11.2013, komentarzy: 0
Australia zachwyca i przyciąga swoim tajemniczym pięknem wciąż nowych odkrywców. Spot zrealizowany jest na wzór filmów promujących bogactwo kulturowe i naturalne kraju - prezentuje zapierające dech krajobrazy, rajskie plaże, nowoczesne miasta. Narrator filmu opowiada o tych wszystkich
Pewnych rzeczy nie widać
Guide dogs, 21.11.2013, komentarzy: 0
Wybór koszuli i szybkie zapięcie guzików, mycie zębów przed lustrem, prysznic, pozostawienie kluczy w domu i szybkie ich znalezienie - wykonując podstawowe codzienne czynności, nikt nie zastanawia się nad tym, że widzi. Spot reklamowy w ramach kampanii "Guide dogs" ("Psy przewodniki")
Grillowanie w skafandrze
Bomb, 20.11.2013, komentarzy: 0
Co mają ze sobą wspólnego grill i kombinezon przeciwchemiczny? Jak można zobaczyć na filmie, wszyscy uczestnicy spotkania męczą się w tych ubraniach i czują dyskomfort, nie mówiąc o tym, jak utrudnia to jedzenie. Kampania „Bomb” ("Bomba") ma na celu uświadomienie zagrożenia,
 strona: 1  2  3  4 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM