Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Meksyk

Nieoczekiwana zamiana miejsc
#NoEsDeHombres, 31.03.2017, komentarzy: 0
Twórcy kampanii bardzo wiernie wcielili w życie zasadę, wedle której żeby wczuć się w czyjąś sytuację, trzeba samemu stanąć w obliczu podobnego problemu. Kontrowersyjna kampania #NoEsDeHombres ma pokazać zdecydowany sprzeciw władz miasta Medyku we współpracy z tamtejszą agendą Organizacji Narodów Zjednoczonych
60 sekund na przeparkowanie
Handy park, 08.06.2016, komentarzy: 0
Masz 60 sekund, by znaleźć inne miejsce - taki komunikat na parkingu usłyszeli niektórzy meksykańscy kierowcy. W Meksyku 6 minilionów osób jest niepełnosprawnych, jednakże wiele miejsc nie jest dostosowanych do użytku przez osoby poruszające się między innymi na wózkach inwalidzkich. Ponadto przepisy
Najtrudniej jest zobaczyć z bliska
Hard to see, 24.04.2015, komentarzy: 0
Prawie niezauważalne rozmyte kontury postaci osób dorosłych i dzieci pokazują sceny, na które bardzo trudno jest patrzeć. Zachowania przedstawione w spocie na początku wydają się być normalnymi oznakami czułości, jednak gdy przekraczane są granice, a reakcją jest duża niechęć dzieci, staje się jasne,
Psy nie byłyby tak bezlitosne
Ellos nunca te abandonarían, 09.09.2014, komentarzy: 0
Chłopiec myślał, że jedzie na wycieczkę za miasto, gdzie może beztrosko pobawić się piłką. W rzeczywistości spotkało go coś strasznego. Tworzenie szczęśliwej rodziny wciąż jest marzeniem niejednego człowieka. Gdy pojawi się dziecko, często nowym członkiem rodziny zostaje również czworonożny pupil, który
Autobus dla dzieci i więźniów
Non-violence bus, 08.07.2014, komentarzy: 0
Żółty autobus o charakterystycznym wyglądzie kojarzy się z dziećmi, szkołą i edukacją. Jego druga część miała jednak inny kolor i zakratowane okna, a miejsca po tej stronie zajmowali skazańcy. Pojazd został wykorzystany przez organizację non-profit The Non-Violence Project Fundation, która edukacją
Niewidzialne ciosy, odczuwalny ból
Supermarket, 03.07.2014, komentarzy: 0
Rzuca się na ziemię, zaczyna krzyczeć: "Błagam nie", "To się nie powtórzy". Okłada się z z całej siły pięściami, tarza po podłodze, jest przerażona. Kobieta wygląda tak, jakby zaatakował ją niewidzialny przeciwnik. Co najbardziej szokujące – nikt nie reaguje, wszyscy spokojnie kontynuują
Cios poniżej pasa od automatu z napojami
Violence leads to violence, 20.08.2013, komentarzy: 0
Oto historia mężczyzny, który dostał puszką w jądra. W upalny dzień do automatu z napojami podchodzi mężczyzna, który wrzuca monety i czeka na swój zakup. Maszyna nie reaguje, co wyzwala w spragnionym mężczyźnie atak furii. W złości okłada automat pięściami i kopniakami,
Jeszcze niewidzialny właściciel
Invisible owner, 23.07.2013, komentarzy: 0
Mieszkańcy Meksyku nie kryli zdziwienia, gdy ich oczom ukazał się pies prowadzony przez niewidzialnego właściciela. Czary, magia, a może po prostu akcja społeczna? Największa meksykańska sieć sklepów zoologicznych,+ Kota, przeprowadziła akcję mająca na celu usprawnienie adopcji bezpańskich
W drodze na własną egzekucję
No more attacks to journalists!, 28.04.2012, komentarzy: 0
Diego Álvarez Lucero jedzie na swoją własną egzekucję. Ten 28-letni dziennikarz  za chwilę będzie kolejnym z wielu, którzy w ciągu ostatnich lat zginęli za pisanie niewygodnej prawdy. Spot zrealizowany w ramach kampanii pt. „No more attacks to journalists” (Nigdy
Jak uszczęśliwić robaki
Worms promote organ donation, 18.04.2012, komentarzy: 0
Kolorowe i rozbrykane robaki beztrosko raczą się ludzkimi tkankami. Humorystyczno-makabryczne podejście do jednego z głównych problemów współczesnej transplantologii, jakim jest brak narządów, proponuje argentyńska agencja PUNGA. Nadawcą kampanii jest Meksykański Czerwony Krzyż. Poprzez
Zmienianie przyszłości
Destiny is not written, 10.12.2009, komentarzy: 0
Oto historia chłopca, którego sytuacja życiowa zmienia się diametralnie podczas trwania trzech, niespełna minutowych spotów. W taki sposób można najkrócej opisać kreację kampanii, zrealizowanej z inicjatywy fundacji Sabritas z Meksyku w grudniu 2009 roku. Kreację, stworzoną przez meksykańską
Nie musimy się całować
Mask, 13.05.2009, komentarzy: 0
Nieoczekiwany wybuch grypy został przyjęty przez mieszkańców Meksyku z zaskoczeniem i przerażeniem. Wirus świńskiej grypy – czyli wirusa grypy typu A (H1N1) - jest nieznaną dotąd i groźną mutacją wirusów świńskich, ludzkich i ptasich, w tym elementów europejskich i azjatyckich.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM